Saj is best appetijtelijkquote:
Nice!quote:
Saj, wie is dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Saj is best appetijtelijkzal ik jullie koppelen?
je valt vast niet op oud dik en lelijk...quote:
Nja tot ie z'n mond open trektquote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sebastian ziet er op de foto ook nog wel leuk uit... maar volgens mij is ie uberverwijfd op bewegend beeld....
Nicolaas vind ik zo'n vals wijf. En dat terwijl ie zogezegd geen homo isquote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja tot ie z'n mond open trektDas echt een afknapper...
Maar vind ik van Jeroen ook...
Nicolaas
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je valt vast niet op oud dik en lelijk...
Bar-rel, ik kom vanuit Showchat, tenminste daar was ik 2 jaar terug nogal actief.quote:
Nja het is ook een valse nicht... maar hij is welquote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nicolaas vind ik zo'n vals wijf. En dat terwijl ie zogezegd geen homo is.
Waarom ken ik je niet danquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bar-rel, ik kom vanuit Showchat, tenminste daar was ik 2 jaar terug nogal actief.
Hoi
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nicolaas vind ik zo'n vals wijf. En dat terwijl ie zogezegd geen homo is.
Welnee vorige nacht ging het ook heel snel en toen waren er alleen maar ingeburgerde [HOMO]'s.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
nieuw vlees en ineens gaat het sneller met posten
Nou ja misschien 3,4,5 jaar terugquote:
Welkom, medezonnebrildragende ventquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bar-rel, ik kom vanuit Showchat, tenminste daar was ik 2 jaar terug nogal actief.
Hoi
Dank jequote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welkom, medezonnebrildragende ventvoel je thuis.
Hij is denk ik van voor mijn tijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hoort hem echt wel te kennen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |