Vrijdag is het koninginnedag hè, niet zaterdag.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken
[..]
Ja, maar dat is op zaterdag toch?Ik kon dan alleen Koninginnenach, naja, het deel voor middernacht dan, anders kom ik niet meer thuis
Oja, check, vrijdagquote:Op woensdag 21 april 2010 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vrijdag is het koninginnedag hè, niet zaterdag.
Ik ga denk ik gewoon 24 uur feesten ofzo.Ik weet ook niet hoe ik thuiskom namelijk, nachttrein gaat niet meer. Maar misschien dan wel (ns.nl zegt van wel) dus ik zie het wel.
Hoezo dat? OV geldt niet op feestdagen?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, check, vrijdag
Oh, dat is ook wel vetAl moet ik dan op Koninginnedag weer naar Delft, dan betaal ik me helemaal scheel
Ik ben klaar en ga morgen en overmorgen geen zak uitvoerenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben zo hard aan het SOG'en.Kan morgen ook nog leren als ik wil maar eigenlijk kwil ik morgen gewoon chillie doen en het vandaag afhebben. Maar.
BWUHHHHH
Lijkt me vrij raarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fe_tong_trucjes.html
Ik vraag me af hoe dat zoent
Die oren en tong zijn voor mij genoeg om nee te zeggenquote:
Klopt, en Koninginnedag is een feestdagquote:Op woensdag 21 april 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoezo dat? OV geldt niet op feestdagen?
Klopt niets van dat berichtquote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef Zeroku het volgende:
Vrouwen willen het liefst een man met een iPhone
Heimen. Kom er maar in.
Toch niet?quote:
Ik wil ook zo'n kast, maar dan zonder dat tv ding gewoon de kast zelfquote:
Maar wel 40% korting toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, en Koninginnedag is een feestdag
Ja, maar dan kost het me nog 11 euroquote:
quote:
Je doet me denken aan mijn beste vriendin.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
Onze jongste poes is drachtig, en we hebben al 5 katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |