Klein?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een boek van mijn moeder gekregen over hoe je een kleine kamer moet inrichten.
Ja nee, dat wordt er veel lekkerder opquote:
Dealquote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kook voor je als jij mijn natuurkundetoets morgen maakt.
Jongeeeequote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké moet je wel hierheen komen.
Gooi het restant in de vriezer, als je dan een keer geen zin hebt om te koken heb je gelijk een lekkere jummiejummie maaltijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde dus een quiche maken, maar dat is te veel voor 1 persoon, dus ik net de stad in voor een kleinere quichevorm, maar die zijn heul nergens te krijgen!
Arnhem! Speedy J komt ook. Dat wissikniej.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JongeeeeIk kom (huhu) volgende week al
Zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gooi het restant in de vriezer, als je dan een keer geen zin hebt om te koken heb je gelijk een lekkere jummiejummie maaltijd.
Ja, maar dat is op zaterdag toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Arnhem! Speedy J komt ook. Dat wissikniej.
Vrijdag is het koninginnedag hè, niet zaterdag.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken
[..]
Ja, maar dat is op zaterdag toch?Ik kon dan alleen Koninginnenach, naja, het deel voor middernacht dan, anders kom ik niet meer thuis
Oja, check, vrijdagquote:Op woensdag 21 april 2010 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vrijdag is het koninginnedag hè, niet zaterdag.
Ik ga denk ik gewoon 24 uur feesten ofzo.Ik weet ook niet hoe ik thuiskom namelijk, nachttrein gaat niet meer. Maar misschien dan wel (ns.nl zegt van wel) dus ik zie het wel.
Hoezo dat? OV geldt niet op feestdagen?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, check, vrijdag
Oh, dat is ook wel vetAl moet ik dan op Koninginnedag weer naar Delft, dan betaal ik me helemaal scheel
Ik ben klaar en ga morgen en overmorgen geen zak uitvoerenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben zo hard aan het SOG'en.Kan morgen ook nog leren als ik wil maar eigenlijk kwil ik morgen gewoon chillie doen en het vandaag afhebben. Maar.
BWUHHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |