SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:28 schreef Knoflook het volgende:
En ff wat klasse in het topic :
[ afbeelding ]
BAR_RELquote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef bar_rel het volgende:
Jared Padalecki is echt geil![]()
![]()
!
Ik loop verdomme alweer 3 afleveringen achter op SPN.
Straks maar eens inhalen
In de VS op de CW, in Canada op CTV en anders vanaf morgenochtend op je PC, laptop, etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef shitbrick het volgende:
En waar kan ik deze aflevering van vanavond bekijken?
Ja ik was even weg,quote:Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
BAR_RELWhere have you been
![]()
Morgen nieuwe aflevering!!!!!!!!!!!!!!!111111
Tevens: Bobby
dat ja! echt een hele goede!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef IrfieJ het volgende:
Wat een super vette aflevering!!!!
echt een paar keer helemaal dubbel gelegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens spoiler tags doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Knoflook het volgende:
Hij was weer vetjes (y) ! Jammer dat ze allemaal dood gingen. Had ze graag een groter aandeel zien spelen.
Super epp!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
doe eens spoiler tags doen!Spoil niet echt iets. Gaat altijd wel iemand dood toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geen serie-kijk-seizoen-spoiler hoor, eigenlijk best een veiligeCan you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Empathologica het volgende:
Dat plaatje van Dean! Die zocht ik al eeuwen in HD -geen zin om HD te downloaden-
Dus danku!
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefdquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Knoflook het volgende:
Hij was weer vetjes (y) ! Jammer dat ze allemaal dood gingen. Had ze graag een groter aandeel zien spelen.
Super epp!
Omdat het gaat om aanhang? Er zijn meer mensen die tegenwoordig in God geloven dan in Odin bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefd![]()
Toch vind ik het een beetje gek...
Engelen zijn "kinderen" van God (de god, een god, hoe je het zelf wil noemen)
Maar in de ruimte waren *bijna* alleen maar Goden.... Hoe kan een simpel aardsengeltje nu al die Goden vermoorden? Beetje vreemd.... Je zou toch denken dat 1 van die, of alle, goden een stuk meer powerfull zouden zijn?
Beetje jammer
idd, dat wel een beetje, Kali en Ganesh, waren best zwak voor goden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefd![]()
Toch vind ik het een beetje gek...
Engelen zijn "kinderen" van God (de god, een god, hoe je het zelf wil noemen)
Maar in de ruimte waren *bijna* alleen maar Goden.... Hoe kan een simpel aardsengeltje nu al die Goden vermoorden? Beetje vreemd.... Je zou toch denken dat 1 van die, of alle, goden een stuk meer powerfull zouden zijn?
Beetje jammer
Ja, the new baby zijn mensen, die werden door god geschapen en toen werden de engelen geacht hun te dienen en verschoof god's aandacht van de engelen naar de mensen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:21 schreef Hopey het volgende:
Damn, vette ep! Jammer dat Gabriel er niet meer is, vond hem net een toffe karakter worden.![]()
Vooral toen hij voor mensen koos. En je eventjes twijfel zag bij Lucifer..
Maar wat ik niet begrijp, wie is "The new baby"
mankind?
Oooh nog 2 eps ofzo? Shit en dan weer wachten tot september..
Geen tijd om te zoeken, maar was Rafaël niet diegene die door Cas op een gegeven moment werd gevangen in die ring van brandende olie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Gabriel dood is.Vond hem altijd een leuke personage vooral omdat hij nu de goede kant heeft gekozen.Even een vraag over de aartsengelen.Zijn we Rafael eigenlijk al tegengekomen?
Jawel toch, in ep 5.03 ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef Glambert het volgende:
Nee, we zijn Rafael nog niet tegengekomen.
oeoeooee, spannnend!quote:
Precies ja! ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 3 afleveringen HopeyEn zeker jammer van Gabriel. Ik vind het echt megavet van de creatieve meesterbreinen achter deze serie hoe ze die vleugels van de Engelen weergeven. Kippenvel kreeg ik er weer van.
Mercurius deed hier al mee. En pagan-goden hebben we al eerder gezien natuurlijk, in 'a very supernatural christmas'. Het zijn dus wel goden, maar dan de mindere.quote:Op zondag 25 april 2010 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Maar toch is het wel een beetje chaotisch zo nu ieder geloof ineens daadwerkelijk goden blijkt te hebben..What's next? Zeus en Poseidon die los gaan?
Ganesh en Kali hebben een stuk meer followers als lucifer/christelijke god hoor irlquote:Op zondag 25 april 2010 00:45 schreef yavanna het volgende:
beetje jammer dat deze zo weggevaagd werden, maar als ze idd krachten ontlenen a.d.h.v. gelovigen dan is dat wel logisch.
Ben ook heel benieuwd. Het is inderdaad wel dé manier om Lucifer terug in zijn 'kooi' te krijgen, maar net als Bobby heb ik grote twijfel of Sam sterk genoeg is om de controle over zijn lichaam terug te krijgen; misschien dat het feit dat 'ie wraak heeft genomen op de demon die Jess heeft vermoordt hem genoeg wilskracht geeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef Rainesz het volgende:
Super aflevering weer.
benieuwd of Sam zijn lichaam gaat opofferen om zo de duivel een loer te draaien.
Denk dat Bobby graag weer zou willen lopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef dutch-treat het volgende:
Top aflevering! Crowley![]()
[..]
Ben ook heel benieuwd. Het is inderdaad wel dé manier om Lucifer terug in zijn 'kooi' te krijgen, maar net als Bobby heb ik grote twijfel of Sam sterk genoeg is om de controle over zijn lichaam terug te krijgen; misschien dat het feit dat 'ie wraak heeft genomen op de demon die Jess heeft vermoordt hem genoeg wilskracht geeft![]()
Vraag me trouwens ook af of Bobby -tegen al zijn overtuigingen in- zijn ziel (tijdelijk) aan een demon gaat verkopen![]()
"I'll blast you so full of rock-salt that you'll be crapping margaritas"
- Bobby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Je loopt een aflevering achterquote:Op zondag 2 mei 2010 23:43 schreef Mss het volgende:
Oh men, het is weer fantastisch! En inderdaad, Gabriels vleugels toen hij doodging, erg mooi gedaan.
Ik vind sowieso de religieuze ideeën van de schrijvers wel mooi. Alle goden bestaan langs elkaar, de hemel is een plek waar iedereen zijn gelukkigste herinneringen herbeleeft. Mooi bedacht!
En die ruimte met die goden, ook erg gaaf. Wel jammer dat we Allah niet zagen, maar het is wel te begrijpen waarom.
Nee hoor, die heb ik inmiddels ook al gezienquote:
Die hebben ze ook gebruikt als promo voor S05. Het is 'O Death' door Jen Titus.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:46 schreef Mss het volgende:
...de trailer van de seizoensfinale: wat een passend liedje. Wie weet welk nummer het is?
Ik zou gewoon een paar eps kijken als ik jou was, probeer eerst het eerste seizoen even, daar staan de afleveringen redelijk los van elkaar, in seizoen 3(denk ik) wordt het meer een lopend verhaal. In vind het beide erg vet, maar als je echt een verhaal zoekt kan je de eerste paar seizoenen overslaan denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben aan het twijvelen om deze serie te gaan volgen op internet/dvd, maar vroeg me af waar het mee te vergelijken is. Lijkt het een beetje op Charmed / Ghost Whisperer? Die 2 vind ik allebei erg tof dus
Ik ben een apart geval. Vaak vind ik series die anderen afdoen als chick flicks en slecht, juist erg goed, terwijl wat andere kwaliteit series vinden, juist zeer bagger en tegenvallen. En ik ben nog wel een manquote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar het is ook wel te vergelijken aangezien die series ook dealen met het bovennatuurlijke. Al vind ik Supernatural wel van een hoger niveau.
Ik vind Supernatural geweldig maar Charmed en Buffy enzo vind ik bagger.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar het is ook wel te vergelijken aangezien die series ook dealen met het bovennatuurlijke. Al vind ik Supernatural wel van een hoger niveau.
http://www.megaupload.com/?d=440LBBW0 Found itquote:Op maandag 3 mei 2010 00:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik inmiddels ook al gezien
En uit de trailer van de seizoensfinale: wat een passend liedje. Wie weet welk nummer het is?
Dacht je echt dat de schrijvers de Imapala naar zn gruzelementen zou laten gaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:53 schreef dutch-treat het volgende:
Was ik trouwens de enige die bij die shots en die storm in Chicago met die ijzeren paal en de impala constant dacht dat die paal op de auto zou vallen?
Kon 't me ook niet voorstellen, maar ik kreeg wel de kriebels van die stalen paal die constant in beeld kwam ... Kripke en Co. zijn imo bijna tot alles in staatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dacht je echt dat de schrijvers de Imapala naar zn gruzelementen zou laten gaan?
Fucking kippevel! Vind het ook geniaal dat ze in plaats van de 4 paarden auto's hebben! War zijn mooie rooie sportbak, Pestilence in zn vieze ouwe bak, Death met zn witte caddy! Fantastisch gedaan!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Trafasi het volgende:
Spoiler voor degene die de nieuwe ep nog niet gezien hebben alert!
omg, deze scene... is... fucking.. PRACHTIG
*stiekem ook omdat ik het liedje supermooi vindt
http://www.supernaturalwiki.com/index.php?title=O_Death
[..]
http://www.megaupload.com/?d=440LBBW0 Found it![]()
idd, en famine (schrijf je dat zo?) in zijn van + elektrische rolstoelquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Fucking kippevel! Vind het ook geniaal dat ze in plaats van de 4 paarden auto's hebben! War zijn mooie rooie sportbak, Pestilence in zn vieze ouwe bak, Death met zn witte caddy! Fantastisch gedaan!
Nee cadeautje van Crowley.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:37 schreef Luuksor het volgende:
En dat Bobby ineens kan lopen komt vast door het gebrek aan een ziel!?
bij mij ook het eerste wat ik doe op vrijdag ochtend samen met een grote bak koffie en een peukquote:
Idd, zou een goede einde van de serie geweest zijn, mja aangezien we een zesde krijgen.quote:
Komt er een 6e seizoen dan? Dacht dat dit de series final was...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:33 schreef Hopey het volgende:
wooow wat een einde![]()
En Chuck is God? Misschien was het idd maar een test. Maar dat verklaart niet echt waarom Sam weer terug is. Of dat is the reward. Als het satan is en met dat gesprongen lichtje kan dat best zo zijn, dan heeft michael verloren, maar hoe in hemelsnaam kon hij uit zijn kooi komen. Of hij is God, maar dan kijkt hij behoorlijk pissed. Damn...ik wil weten!
Heeft Kripke wel getekend voor S6? Dan kan het niet fout gaan toch?
4 maanden wachten... ooh noooo hoe overleef ik dat...
Ja de CW was zo slim om paar weken voor de finale te laten weten dat er een 6e seizoen komt, dus hebben ze een paar dingen moeten veranderen aan het plot.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Komt er een 6e seizoen dan? Dacht dat dit de series final was...
Op zich was het een prima afsluiter geweest maar dat dan Sam nog een keer verscheen heeft het dan een beetje verpest vind ik.Dus dat een nieuwe seizoen gepland is mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef Timo12 het volgende:
Dit zou echt een goede afsluiting van de serie zijn, ik ben bang dat het in seizoen 6 alleen nog maar minder kan worden.
Eigen interpretatie, maar ik ga mee met wat hier boven gezegd wordt: God.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef bigbass het volgende:
Geniale episode inderdaad en hoewel het een mooie afsluiting van de hele serie was geweest is het toch ook wel heel fijn dat we er nog een seizoen van kunnen genieten.
Alleen wat er nou precies met Chuck gebeurde snap ik niet helemaal.
Dat is ook de enige hoop die ik heb dat seizoen 6 nog een beetje ok gaat worden. Mja we zien wel in September he...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:27 schreef Rainesz het volgende:
Kripke blijft wel adviseur voor S6 geloof ik ergens gelezen te hebben.
Ach we zien wel...
Zo interpreteerde ik het ook! Fantastisch!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Wepeel2 het volgende:
En Chuck die (waarschijnlijk) God is.De man achter de schrijftafel. Prachtig gevonden.
Ja, maar Lucifer is ook niet de minste en die trok Michael mee. Bovendien weten we niet wat er in die put gebeurd is, misschien heeft het uiteindelijke gevecht daar wel plaatsgevonden; Lucifer ķf Sam onder die lantaarnpaal geeft aan dat er in ieder geval iemand uit is gekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een bagger. Geen groot gevecht. En Michael de machtigste persoon na god die gewoon zo in die put valt.
Die meetrokken word de Hel in door SamLucifer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef pervertedhermit het volgende:
Wat een bagger. Geen groot gevecht. En Michael de machtigste persoon na god die gewoon zo in die put valt.
Kan niet.. hadden ze gemerkt met die talisman.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigen interpretatie, maar ik ga mee met wat hier boven gezegd wordt: God.
Ja, maar zei Joshua (die Engel die ze in die tuin in de Hemel tegenkwamen) niet iets over dat als God niet gevonden wilde worden dat ook nooit zou lukken, waarna Cas het amulet teruggaf aan Dean?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Kan niet.. hadden ze gemerkt met die talisman.
Geen idee of het in Spoilers moet maar doe het toch maar even.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef Luuksor het volgende:
Als het hele seizoen een 'intern' gevecht word tussen Sam & Lucifer zou ik het erg jammer vinden. Maarja, wat kunnen ze nu nog gaan doen, als rode draad verhaal?
We hebben de meeste dingen al gehad. Verhaal lijn over John W, verhaallijn over Mary W, verhaallijnen over Sam en Dean die dood gaan en weer tot leven komen, over Yellow Eyes (Azazel), engelen, de duivel, god en de Four Horsemen (vond ik erg vet uitgewerkt trouwens!)..
Wat kunnen ze nu nog gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
De NET5 website leert mij dat ze vanavond de seizoen 3 finale uitzenden.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef Empathologica het volgende:
In de reclame van Net5 zag ik beelden van seizoen 4, maar ze waren toch nog niet klaar met seizoen 3 uit te zenden?
2 seizoenen achter lopen, op wisselende, vaak onmogelijke tijden uitzenden, weinig reclames en aandacht voor dergelijke shows... en dan vreemd opkijken als series niet aanslaanquote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De NET5 website leert mij dat ze vanavond de seizoen 3 finale uitzenden.
Ze lopen slechts 2 seizoenen achterNederlandse TV zenders
!
PS. Veamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon demons hunten zou ik goed vinden. vond de eps die sommige hier als "fillers" omschreven vaak ook heel leuk. Meer focus op de ban tussen sam en dean zou ik tof vinden, maar dan met wat minder drama en wat meer humor (zoals in s1 en 2).quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Jivis het volgende:
Wat een finale! Heb gedurende de aflevering nooit de gedachte gehad dat Chuck God is, maar dat klinkt inderdaad plausibel.
Ben benieuwd hoe ze seizoen 6 gaan aanpakken. Niet meer gewoon demons hunten natuurlijk en zelfs de Apocalypse is nu afgewend...
"Hey, assbutt!"quote:Op maandag 17 mei 2010 02:05 schreef Luuksor het volgende:
Ik hoop dat Cas terug komt.. Liefst in zn menselijke vorm, vond hem echt grappig!
Ohja de Anti-Christ... helemaal vergeten. Die zal vast en zeker wel terugkomen ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef Mss het volgende:
Wow, wat een einde. Echt een hele gave aflevering. Ik ben benieuwd of seizoen 6 nog wat gaat worden.
Ik had alleen verwacht dat dat ene jongetje uit een eerdere aflevering (die gaan surfen is) nog terug zou komen.
Dat betwijfel ik, Death had altijd al vrij spel in de zin dat hij de natuurlijke balans tussen leven en dood in stand houdt, hij is niet kwaadaardig van zichzelf. Ik denk dat hij dus gewoon verder gaat met zijn werk en we er niets meer van merken, behalve dat er vast wel iemand zal overlijden...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef Mss het volgende:
En de horseman 'Death' heeft nu ook vrij spel, hij is nu toch niet meer aan Lucifer gebonden? Misschien dat we hem in het volgende seizoen terugzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Rainesz het volgende:
Misschien wordt Seizoen 6 toch mega dik!Mwah, klinkt toch meer als een soort herhalingsoefening van seizoen 5...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ik heb goede hoop. Sera Gamble is Koninginquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mwah, klinkt toch meer als een soort herhalingsoefening van seizoen 5...
Same here! SG kent de serie én de fans inmiddels lang genoeg om te weten wat wel en wat niet te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop. Sera Gamble is Koningin
SPOILER: re: S06 spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben trouwens wel benieuwd wat de kijkcijfers gaan doen nu SPN wordt verzet van de donderdag naar de vrijdag
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 20-05-2010 22:17:16 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Yup, CW gaat een remake van 'La Femme Nikita' (dat nu gewoon 'Nikita' gaat heten) op de donderdag na 'The Vampire Diaries' uitzenden en zowel Smallville en Supernatural gaan naar de vrijdag. Dat maakt voor ons downloaders niet zo veel uit, maar de vrijdagavond is in de US blijkbaar een slechte avond voor kijkcijfers, dus zowel CSI:NY en SPN gaan hoogstwaarschijnlijk echt aan hun laatste seizoen beginnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef sbientje het volgende:
gaat het ook al naar de vrijdag? CSI:NY ook al!
Ik denk dat het sowieso twee series zijn die ze willen afronden, dus wellicht dat ze daarom een nieuwe serie liever de betere plek in de programmering geven. Valt wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Yup, CW gaat een remake van 'La Femme Nikita' (dat nu gewoon 'Nikita' gaat heten) op de donderdag na 'The Vampire Diaries' uitzenden en zowel Smallville en Supernatural gaan naar de vrijdag. Dat maakt voor ons downloaders niet zo veel uit, maar de vrijdagavond is in de US blijkbaar een slechte avond voor kijkcijfers, dus zowel CSI:NY en SPN gaan hoogstwaarschijnlijk echt aan hun laatste seizoen beginnen.
I know, ik heb um gisteren gezien, ben bezig met een inhaalslag. Keihard gelachen in die aflevering!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef Trafasi het volgende:
dat is een aflevering geweest hoormet de trickster / gabriel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef Estolan het volgende:
Press Release S06!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi maar eigenlijk wisten we dit al, behalve dat het nu ook zeker is dat bobby en castiel meedoen aan s6, al had ik daar eigenlijk ook geen twijfel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik niet zo tof vind is dat de nadruk dus nog meer op de broederlijke band komt te liggen ipv van op de actie/comedy/horror momenten<hr>
Ik vind dat niks nieuws. Al sedert seizoen 1 hebben ze onderlinge problemen. Dat wordt dan weer gereboot en dan begint het weer opnieuw. Had liever een nieuw concept gehad, bijvoorbeeld wat nieuwe castleden of een hele nieuwe verhaallijn...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
mooi maar eigenlijk wisten we dit al, behalve dat het nu ook zeker is dat bobby en castiel meedoen aan s6, al had ik daar eigenlijk ook geen twijfel over.
Enige wat ik niet zo tof vind is dat de nadruk dus nog meer op de broederlijke band komt te liggen ipv van op de actie/comedy/horror momenten
Ik heb het merendeel van de afleveringen op de laptop gekeken met oordopjes in, maar dan schrik je af en toe echt flink ja!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:23 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben ook aan Supernatural begonnen op aanraden van een kennis, črg leuk!![]()
Inmiddels bij Bloody Mary, en het is eng![]()
It only get's better imo..een van de weinige series waarvan ik dat kan zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef pugehenis het volgende:
Net de eerste aflevering gezien, had er niet veel van verwacht maar het is toch wel heel vet. De spooky effecten van die vrouw in die witte jurk etc. En blijbaar zijn er dus iets van 6 seizoenen dus ik ben wel een tijdje zoet.
Dat laatste bedoelde ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Chevalric het volgende:
Seizoen 6 wordt spannend; het kan enorm tegenvallen of het kan gewoon net zo goed worden als de afgelopen 5 seizoenen. Erik Kripke (bedenker van de serie) had de verhaallijn bedacht op 5 seizoenen en is nu ook terug getreden als show runner. Sera Gamble heeft het stokje overgenomen. Zij(?) loopt ook al 5 seizoenen mee, dus ik denk wel dat het bij haar in goede handen is.
De vraag is alleen in hoeverre je na de gebeurtenissen in seizoen 5 nog iets kunt maken dat daar nog overheen komt. We zullen het over een paar weken zien.
Dat laatste idd!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook. Anyhow, ik ben sowieso snel tevreden volgens mij. Heb zovaak gehad dat mensen in een topic allerlei aan- en opmerkingen hadden en ik het een vette ep vond, dus
. Jensen Ackles is ook te sexy voor woorden overigens
. Als die maar genoeg in beeld komt in seizoen 6 dan ben ik een gelukkig mens
![]()
.
Wat zijn vrouwen toch snel tevreden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook. Anyhow, ik ben sowieso snel tevreden volgens mij. Heb zovaak gehad dat mensen in een topic allerlei aan- en opmerkingen hadden en ik het een vette ep vond, dus
. Jensen Ackles is ook te sexy voor woorden overigens
. Als die maar genoeg in beeld komt in seizoen 6 dan ben ik een gelukkig mens
![]()
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch snel tevreden.
quote:Abysmal is really an appropriate word to describe the start of the sixth season. hide show
I'm such a huge supernatural fan that it saddens me to see my favorite show reduced to this. There are always hardcore fans who will love anything supernatural puts out there good or bad. But myself and many others expect a little more from our favorite show.
First off, death means absolutely nothing anymore. Remember when ellen and jo died? That was an emotional moment. What if ellen and jo came back next episode? It would make their deaths completely meaningless. I know this is "supernatural" but whats dead really should stay dead with few exceptions. I bring this up mostly for samuel. Sam and dean's grandfather is now back and hes been dead for what 40-50 years?
djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.
The entire show didn't even feel like the supernatural I know. It was slow, uninspired, just boring. I really feel now last season should have been the end. All good things must end. When you drag it on, this is what happens.
I seriously can't put into words how bad it was. The writing and creativity just wasn't up to par, was awful in fact. I went from supernatural being my favorite show ever, to giving up on the show completely. I'm done. Not to make a point or anything, but I just don't think I could sit through anymore of this.
Ja, net of hij heeft gekeken met het idee "dit kan niet veel beter meer worden, alleen maar slechter" en nu dat bevestigd is ofzo krijg je een "ik dacht het al!". Maar om eerlijk te zijn zijn eerste afleveringen van nieuwe seizoenen van series meestal niet heel erg tof. De verwachtingen zijn vaak hoog, mensen hebben de seasons finale nog in hun hoofd en een serie start meestal wat kabbelend. Ook bij greys anatomy van deze week zat ik na de aflevering een beetje met "was dit het nou?" maar meestal wordt dat naarmate het seizoen vordert beter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef Wepeel2 het volgende:
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.
[..]Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....
Daar heb ik ook bewust niets over gezegd, dat vond ik namelijk nog wel het slechtste van de aflevering. Ze mogen met wel een hele goede reden komen dat er weer (twee) iemand(en) uit de dood is/zijn opgestaan. Dat stuk voelde al helemaal als een rehash aan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns.
De Djinns waren alleen een middel om Dean zich te laten realiseren dat hij nooit kan weglopen voor zijn lot.
Dat vond ik ook wat eigenaardig, vooral omdat Samuel vertelde dat er blijkbaar zo veel compleet nieuwe, onbekende monsters rondzwerven; laat die dan zien.quote:djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.
SPOILER: trailer 6x2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah ja, skinner. Ik allemaal denken waar ik hem van kendequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
Skinner heeft weinig goeds in de zin, denk ik zo. Blijft een top acteur. Om YED weer te zien blijft toch kippenvel. Meesterlijk gespeeld en eng!
Beetje maf begin verder. Beetje te makkelijk allemaal IMO. Maar we zullen zien.
ja maar ik ken m van xfiles hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Hij zat al eerder in Supernatural ook en speelde in Sons of Anarchy
Het bouwt gewoon weer verder op de gebeurtenissen in het vorige seizoen. Heaven en hell zullen dit seizoen ook weer centraal staan. Dus een keiharde reset lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Ik ben niet helemaal ondersteboven van de trailer van aflevering 2. Dit seizoen is wel echt een keiharde reset. De serie moet zichzelf weer opnieuw uitvinden, zo lijkt het wel.
True, maar het past wel bij hem, zoals de impala bij Dean past. Het laat ook mooi het verschil tussen de twee broers zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:52 schreef 67Impala het volgende:
Je ziet bijna alle hunters in een oude amerikaan rijden... en nu sam ineens in zijn nieuw type charger...
Nee ben er ook niet ondersteboven van...
Daar moet ik je wel gelijk in geven...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef bigbass het volgende:
[..]
True, maar het past wel bij hem, zoals de impala bij Dean past. Het laat ook mooi het verschil tussen de twee broers zien.
In een Opel Kadett ofzo?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef 67Impala het volgende:
maar had hem liever in een totaal andere oldtimer gezien
True,maar ik persoonlijk had hem een Harley gegevenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef Estolan het volgende:
Sam heeft het toch niet zo met sleutelen aan oude bakken ( was wel zo duidelijk in de seizoenen ), dus daarom denk ik en nieuwe ride!
En z'n equipment danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:08 schreef Rainesz het volgende:
[..]
True,maar ik persoonlijk had hem een Harley gegeven.
Vind een nieuwe auto gewoon niks voor een hunter.
In zijn ultra stoere leren fietstasquote:
Dat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:17 schreef Rainesz het volgende:
Voor de return of the Impala!!
Kwa aflevering zelf,ben er nog niet echt over uit. Het weet me momenteel gewoon niet zo te boeien zoals het dat de afgelopen seizoenen deed.
Ergens hoopte ik ook dat de "Family" door de Alpha Shape-Shifter werd vermoord.
Vind het gewoon niks een heel team van Hunters 1 aflevering is leuk,maar daarna hoeft het van mij niet meer.
Hoop nu Sam&Dean weer samen zijn de afleveringen weer een ouderwets gevoel gaan krijgen.
Castiel?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Bamba het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering! Ben benieuwd met wie Samuel aan het telefoneren was...
Hmm dat zou heel goed kunnen ja! Alhoewel ik ook een vermoeden heb dat Samuel kwaad in de zin heeft.. Ik hoop dat Castiel snel er weer bij komtquote:
Het is nu weer redelijk bij het oude dus hopelijk wordt het weer aardig om naar te kijken, maar ik vind er ook weinig aan tot nu toe: het is net alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is duidelijk dat Eric Kripke het verhaal tot vorig seizoen had uitgewerkt en dit er op de korte termijn is bij verzonnen. Verklaart ook een beetje waarom er allemaal oude koeien uit de sloot gehaald worden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef sbientje het volgende:
ik vond er niet veel aan, het boeit me gewoon niet zo.. Ik begreep ook niet echt waarom die shapeshifter veranderde in samuel, sam en dean... dat had in mijn ogen totaal geen nut? Nee, ik weet niet... ik kijk nog ff door maar word hier nog niet zo blij van..
wat ik eigenlijk verwachtte was dat shapeshiftersamuel de rest zou vermoorden en dan zich voor zou doen als de echte samuel. Dat vond ik al een beetje makkelijk dus ik was blij dat ze er een draai aan gaven, maar neh, dit was niet veel..quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is nu weer redelijk bij het oude dus hopelijk wordt het weer aardig om naar te kijken, maar ik vind er ook weinig aan tot nu toe: het is net alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is duidelijk dat Eric Kripke het verhaal tot vorig seizoen had uitgewerkt en dit er op de korte termijn is bij verzonnen. Verklaart ook een beetje waarom er allemaal oude koeien uit de sloot gehaald worden.
Het was voor de makers voor een stijlmiddel om te laten zien dat deze shifter anders, en sneller, kon shiften. En vanuit de shifter zelf gedacht was het gewoon wat bad-ass showing off.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:35 schreef sbientje het volgende:
ik vond er niet veel aan, het boeit me gewoon niet zo.. Ik begreep ook niet echt waarom die shapeshifter veranderde in samuel, sam en dean... dat had in mijn ogen totaal geen nut? Nee, ik weet niet... ik kijk nog ff door maar word hier nog niet zo blij van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Inderdaad, de classic rock songs zijn weer terugquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:58 schreef Mss het volgende:
Die eindscene was de meest vette scene van de hele aflevering. Smoke on the water!
Ik denk dat de rode draad de komende aflevering duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef escalatie het volgende:
Ik vond het deze week wel een fatsoenlijke aflevering.
Rode draad is monsters vangen voor onbekend iemand?
http://www.amazon.com/Sup(...)id=1286376363&sr=1-4quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef pugehenis het volgende:
zit al maanden te zoeken naar seizoen 2 t/m 5 op hd kwaliteit, kan maar niks vinden. zou er misschien een blu ray van zijn?
Denk dat Sam een onderdeel is van die burgeroorlog.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef Jivis het volgende:
Cas is back, Supernatural is back. Veel grinnikmomentjes deze aflevering.
Vraag me nog wel af waar de verhaallijn heen gaat. Vind het gebeuren met Sam wel interessant, maar die angel burgeroorlog, mwah.
ghehehequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Silver lining![]()
...
PS. Willen de dames die 5 keer achter elkaar klaar kwamen toen Sam in zijn blote bovenlichaam verscheen zich hier even melden?![]()
![]()
Ja, maar wel lekker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Sam die hoeren neukt is anders aardig shocking..laat goed zien hoe hij is veranderd. De rest vd scčne was wel zwaar over de top
ben jij gekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef yavanna het volgende:
Zeker beter dan de opener, maar mijn inziens absoluut niet van het niveau dat ze hadden. Rommelig, grapjes die niet aansluiten/pakken ( bv met Cas terwijl die voorheen juist zo sterk waren ), vaag gedoe om Sam heen waardoor het verre van spannend/mysterieus is en zelfs de muziek was ánders'.Ik hoop dat ze gaandeweg de boel beter oppakken en het er o.a. natuurlijker uit gaat zien.
Oh en hoewel ik een groot liefhebster ben van een mooi mannenlichaam, die scene met Sam half bloot sloeg echt nergens op. Die was puur bedoeld om zijn lichaam te showen en niet als onderdeel van, zeg maar. Had van mij wel weg gemogen.
Misschien als het Dean was geweest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben jij gekdat was de beste scene van de hele aflevering
Meldtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Silver lining![]()
Top aflevering nummertje 3. Geeft goede hoop voor het vervolg. Ik vind die burgeroorlog onder de engelen weldegelijk een boeiend element. Verder wil ik weten hoe Sam terug is gekomen, wat er aan hem niet klopt en wat de fuck Skinner van plan is.
Kortom, mijn aandacht is sterk gewekt![]()
Ik hou nog steeds van dit programma
PS. Willen de dames die 5 keer achter elkaar klaar kwamen toen Sam in zijn blote bovenlichaam verscheen zich hier even melden?![]()
![]()
Een jaar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef Estolan het volgende:
Bobby heeft er toch een JAAR over gedaan om achter zn ID te komen! En denk dat ze met het einde vd wereld er niet echt tijd voor hadden
Ik had daar ook last van ja, maar luisterde er na de eerste 5 minuten wel doorheen. Heb me er iig niet meer aan geërgerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het tof dat Bobby centraal stond en de aflevering had een hoop grappige momenten (vooral die Rufus) maar het blijkt inderdaad wel erg makkelijk om de king of hell te pwnen. Verder snap ik niet waarom hij Dean en Sam niet gewoon aan stukjes blies in Schotland én waarom Dean en Sam die badass niet gewoon in de fik staken.
Maarja, het was een los eindje dat nog aan elkaar geknoopt moest worden zullen we maar denken. Zo matig als de eerste twee afleveringen was het in ieder geval niet en de Supernatural vibe is er gelukkig wel weer.
Lag het trouwens aan de rip (of mijn rip) dat het achtergrondgeluid echt enorm hard was? Stoorde me verschrikkelijk.
Ja een jaar, de afl begint toch met one year ago! Hij is dat gehele jaar dus er al mee bezigquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Een jaar?Hij martelde de eerste beste demon die op een of andere manier in zn schoot is geworpen en er kwam een naam uit.
Daarnaast had ik het over crossroad demons in het algemeen. Ze hebben vaak genoeg last gehad van dit soort demons. Toen hadden ze jaren om er iets aan te doen.
Nee het gaat er echt niet zo makkelijk in als ze nu gepresenteerd hebben. Zwakke aflevering.
Toen ik nog Smallville keek vond ik altijd dat de achtergrondmuziek daar echt abnormaal hard stond. Zou het een The CW euvel zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
@Jivis: het geluid is inderdaad kut. Alsof het door een gare compressor limiter is gehaald.
Dat euvel is in het vorige seizoen ook al een paar keer voor gekomen. Ik, als geluids freak (beroepsdeformatie I guess), word daar schreeuwend gek van
quote:Idd!! Heb om het begin echt smakelijk gelachen!!
quote:Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
.
Daarnaast had ik het over crossroad demons in het algemeen. Ze hebben vaak genoeg last gehad van dit soort demons. Toen hadden ze jaren om er iets aan te doen.
Nee het gaat er echt niet zo makkelijk in als ze nu gepresenteerd hebben. Zwakke aflevering.
quote:Erg goed ja, maar weer hetzelfde: vampiers zijn ineens te genezen?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.
Aflevering van vrijdag over vampieren was wel weer goed.
quote:Alleen als ze nog niet gevoed hebben (was trouwens het killen van de 'maker' ook niet genoeg? of was dat true blood)Op zondag 24 oktober 2010 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg goed ja, maar weer hetzelfde: vampiers zijn ineens te genezen?
quote:Nadat de apocalypse zo verlopen is is het doel weg bij de demonen, ik vind het vrij logisch in deze verhaallijn. Of het klopt en logisch is in het algemeen is een tweede..Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.
Aflevering van vrijdag over vampieren was wel weer goed.
quote:Nee, dat hoopten ze bij supernatural bij die weerwolf-chick, dat het killen van de maker haar terug zou veranderen. Werkte niet.Op zondag 24 oktober 2010 05:28 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Alleen als ze nog niet gevoed hebben (was trouwens het killen van de 'maker' ook niet genoeg? of was dat true blood)
quote:De motivatie van de demonen staat wat mij betreft los van het feit dat ze een bepaald type wezen zijn. Ik vind het niet erg dat ze nu veel meer losse projectielen zijn. Ik vind het wel jammer dat de makers zo'n belangrijk onderdeel van de mythologie onderuit halen. Vergeet niet dat we in het verleden een heel seizoen Dean hebben zien worstelen om zijn contract ongedaan te maken. Nu blijkt er plotseling een heel nieuwe manier te zijn waar men het nooit eerder over heeft gehad. Je kunt natuurlijk redeneren dat ze dit toen nog niet wisten, omdat ze het nu in de serie ook nog een gerucht oid noemen, maar dat maakt het verhaaltechnisch nog steeds een zwaktebod.Op zondag 24 oktober 2010 05:29 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nadat de apocalypse zo verlopen is is het doel weg bij de demonen, ik vind het vrij logisch in deze verhaallijn. Of het klopt en logisch is in het algemeen is een tweede..
quote:Nee, vind ik niet. Sam is blijkbaar Sam niet, vind het wel interessant te weten wat daarachter zit. Verder lijkt die grandpa er ook problemen mee te hebben, terwijl die schijnbaar op dezelfde manier is teruggebracht.Op zondag 24 oktober 2010 04:02 schreef Rainesz het volgende:
Vind het verhaal rondom Sam maar raar worden.
Dacht dat ze weer meer richting oude zouden gaan,maar helaas.
Blijkbaar moet het in 1 seizoen uitgewerkt gaan worden. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |