Ohja de Anti-Christ... helemaal vergeten. Die zal vast en zeker wel terugkomen ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef Mss het volgende:
Wow, wat een einde. Echt een hele gave aflevering. Ik ben benieuwd of seizoen 6 nog wat gaat worden.
Ik had alleen verwacht dat dat ene jongetje uit een eerdere aflevering (die gaan surfen is) nog terug zou komen.
Dat betwijfel ik, Death had altijd al vrij spel in de zin dat hij de natuurlijke balans tussen leven en dood in stand houdt, hij is niet kwaadaardig van zichzelf. Ik denk dat hij dus gewoon verder gaat met zijn werk en we er niets meer van merken, behalve dat er vast wel iemand zal overlijden...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef Mss het volgende:
En de horseman 'Death' heeft nu ook vrij spel, hij is nu toch niet meer aan Lucifer gebonden? Misschien dat we hem in het volgende seizoen terugzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Rainesz het volgende:
Misschien wordt Seizoen 6 toch mega dik!Mwah, klinkt toch meer als een soort herhalingsoefening van seizoen 5...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ik heb goede hoop. Sera Gamble is Koninginquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mwah, klinkt toch meer als een soort herhalingsoefening van seizoen 5...
Same here! SG kent de serie én de fans inmiddels lang genoeg om te weten wat wel en wat niet te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop. Sera Gamble is Koningin
SPOILER: re: S06 spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben trouwens wel benieuwd wat de kijkcijfers gaan doen nu SPN wordt verzet van de donderdag naar de vrijdag
[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 20-05-2010 22:17:16 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Yup, CW gaat een remake van 'La Femme Nikita' (dat nu gewoon 'Nikita' gaat heten) op de donderdag na 'The Vampire Diaries' uitzenden en zowel Smallville en Supernatural gaan naar de vrijdag. Dat maakt voor ons downloaders niet zo veel uit, maar de vrijdagavond is in de US blijkbaar een slechte avond voor kijkcijfers, dus zowel CSI:NY en SPN gaan hoogstwaarschijnlijk echt aan hun laatste seizoen beginnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef sbientje het volgende:
gaat het ook al naar de vrijdag? CSI:NY ook al!
Ik denk dat het sowieso twee series zijn die ze willen afronden, dus wellicht dat ze daarom een nieuwe serie liever de betere plek in de programmering geven. Valt wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Yup, CW gaat een remake van 'La Femme Nikita' (dat nu gewoon 'Nikita' gaat heten) op de donderdag na 'The Vampire Diaries' uitzenden en zowel Smallville en Supernatural gaan naar de vrijdag. Dat maakt voor ons downloaders niet zo veel uit, maar de vrijdagavond is in de US blijkbaar een slechte avond voor kijkcijfers, dus zowel CSI:NY en SPN gaan hoogstwaarschijnlijk echt aan hun laatste seizoen beginnen.
I know, ik heb um gisteren gezien, ben bezig met een inhaalslag. Keihard gelachen in die aflevering!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef Trafasi het volgende:
dat is een aflevering geweest hoormet de trickster / gabriel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef Estolan het volgende:
Press Release S06!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi maar eigenlijk wisten we dit al, behalve dat het nu ook zeker is dat bobby en castiel meedoen aan s6, al had ik daar eigenlijk ook geen twijfel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik niet zo tof vind is dat de nadruk dus nog meer op de broederlijke band komt te liggen ipv van op de actie/comedy/horror momenten<hr>
Ik vind dat niks nieuws. Al sedert seizoen 1 hebben ze onderlinge problemen. Dat wordt dan weer gereboot en dan begint het weer opnieuw. Had liever een nieuw concept gehad, bijvoorbeeld wat nieuwe castleden of een hele nieuwe verhaallijn...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
mooi maar eigenlijk wisten we dit al, behalve dat het nu ook zeker is dat bobby en castiel meedoen aan s6, al had ik daar eigenlijk ook geen twijfel over.
Enige wat ik niet zo tof vind is dat de nadruk dus nog meer op de broederlijke band komt te liggen ipv van op de actie/comedy/horror momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |