SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:28 schreef Knoflook het volgende:
En ff wat klasse in het topic :
[ afbeelding ]
BAR_RELquote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef bar_rel het volgende:
Jared Padalecki is echt geil![]()
![]()
!
Ik loop verdomme alweer 3 afleveringen achter op SPN.
Straks maar eens inhalen
In de VS op de CW, in Canada op CTV en anders vanaf morgenochtend op je PC, laptop, etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef shitbrick het volgende:
En waar kan ik deze aflevering van vanavond bekijken?
Ja ik was even weg,quote:Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
BAR_RELWhere have you been
![]()
Morgen nieuwe aflevering!!!!!!!!!!!!!!!111111
Tevens: Bobby
dat ja! echt een hele goede!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef IrfieJ het volgende:
Wat een super vette aflevering!!!!
echt een paar keer helemaal dubbel gelegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens spoiler tags doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Knoflook het volgende:
Hij was weer vetjes (y) ! Jammer dat ze allemaal dood gingen. Had ze graag een groter aandeel zien spelen.
Super epp!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
doe eens spoiler tags doen!Spoil niet echt iets. Gaat altijd wel iemand dood toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geen serie-kijk-seizoen-spoiler hoor, eigenlijk best een veiligeCan you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Empathologica het volgende:
Dat plaatje van Dean! Die zocht ik al eeuwen in HD -geen zin om HD te downloaden-
Dus danku!
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefdquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Knoflook het volgende:
Hij was weer vetjes (y) ! Jammer dat ze allemaal dood gingen. Had ze graag een groter aandeel zien spelen.
Super epp!
Omdat het gaat om aanhang? Er zijn meer mensen die tegenwoordig in God geloven dan in Odin bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefd![]()
Toch vind ik het een beetje gek...
Engelen zijn "kinderen" van God (de god, een god, hoe je het zelf wil noemen)
Maar in de ruimte waren *bijna* alleen maar Goden.... Hoe kan een simpel aardsengeltje nu al die Goden vermoorden? Beetje vreemd.... Je zou toch denken dat 1 van die, of alle, goden een stuk meer powerfull zouden zijn?
Beetje jammer
idd, dat wel een beetje, Kali en Ganesh, waren best zwak voor goden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefd![]()
Toch vind ik het een beetje gek...
Engelen zijn "kinderen" van God (de god, een god, hoe je het zelf wil noemen)
Maar in de ruimte waren *bijna* alleen maar Goden.... Hoe kan een simpel aardsengeltje nu al die Goden vermoorden? Beetje vreemd.... Je zou toch denken dat 1 van die, of alle, goden een stuk meer powerfull zouden zijn?
Beetje jammer
Ja, the new baby zijn mensen, die werden door god geschapen en toen werden de engelen geacht hun te dienen en verschoof god's aandacht van de engelen naar de mensen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:21 schreef Hopey het volgende:
Damn, vette ep! Jammer dat Gabriel er niet meer is, vond hem net een toffe karakter worden.![]()
Vooral toen hij voor mensen koos. En je eventjes twijfel zag bij Lucifer..
Maar wat ik niet begrijp, wie is "The new baby"
mankind?
Oooh nog 2 eps ofzo? Shit en dan weer wachten tot september..
Geen tijd om te zoeken, maar was Rafaël niet diegene die door Cas op een gegeven moment werd gevangen in die ring van brandende olie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Gabriel dood is.Vond hem altijd een leuke personage vooral omdat hij nu de goede kant heeft gekozen.Even een vraag over de aartsengelen.Zijn we Rafael eigenlijk al tegengekomen?
Jawel toch, in ep 5.03 ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef Glambert het volgende:
Nee, we zijn Rafael nog niet tegengekomen.
oeoeooee, spannnend!quote:
Precies ja! ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 3 afleveringen HopeyEn zeker jammer van Gabriel. Ik vind het echt megavet van de creatieve meesterbreinen achter deze serie hoe ze die vleugels van de Engelen weergeven. Kippenvel kreeg ik er weer van.
Mercurius deed hier al mee. En pagan-goden hebben we al eerder gezien natuurlijk, in 'a very supernatural christmas'. Het zijn dus wel goden, maar dan de mindere.quote:Op zondag 25 april 2010 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Maar toch is het wel een beetje chaotisch zo nu ieder geloof ineens daadwerkelijk goden blijkt te hebben..What's next? Zeus en Poseidon die los gaan?
Ganesh en Kali hebben een stuk meer followers als lucifer/christelijke god hoor irlquote:Op zondag 25 april 2010 00:45 schreef yavanna het volgende:
beetje jammer dat deze zo weggevaagd werden, maar als ze idd krachten ontlenen a.d.h.v. gelovigen dan is dat wel logisch.
Ben ook heel benieuwd. Het is inderdaad wel dé manier om Lucifer terug in zijn 'kooi' te krijgen, maar net als Bobby heb ik grote twijfel of Sam sterk genoeg is om de controle over zijn lichaam terug te krijgen; misschien dat het feit dat 'ie wraak heeft genomen op de demon die Jess heeft vermoordt hem genoeg wilskracht geeftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef Rainesz het volgende:
Super aflevering weer.
benieuwd of Sam zijn lichaam gaat opofferen om zo de duivel een loer te draaien.
Denk dat Bobby graag weer zou willen lopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef dutch-treat het volgende:
Top aflevering! Crowley![]()
[..]
Ben ook heel benieuwd. Het is inderdaad wel dé manier om Lucifer terug in zijn 'kooi' te krijgen, maar net als Bobby heb ik grote twijfel of Sam sterk genoeg is om de controle over zijn lichaam terug te krijgen; misschien dat het feit dat 'ie wraak heeft genomen op de demon die Jess heeft vermoordt hem genoeg wilskracht geeft![]()
Vraag me trouwens ook af of Bobby -tegen al zijn overtuigingen in- zijn ziel (tijdelijk) aan een demon gaat verkopen![]()
"I'll blast you so full of rock-salt that you'll be crapping margaritas"
- Bobby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Je loopt een aflevering achterquote:Op zondag 2 mei 2010 23:43 schreef Mss het volgende:
Oh men, het is weer fantastisch! En inderdaad, Gabriels vleugels toen hij doodging, erg mooi gedaan.
Ik vind sowieso de religieuze ideeën van de schrijvers wel mooi. Alle goden bestaan langs elkaar, de hemel is een plek waar iedereen zijn gelukkigste herinneringen herbeleeft. Mooi bedacht!
En die ruimte met die goden, ook erg gaaf. Wel jammer dat we Allah niet zagen, maar het is wel te begrijpen waarom.
Nee hoor, die heb ik inmiddels ook al gezienquote:
Die hebben ze ook gebruikt als promo voor S05. Het is 'O Death' door Jen Titus.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:46 schreef Mss het volgende:
...de trailer van de seizoensfinale: wat een passend liedje. Wie weet welk nummer het is?
Ik zou gewoon een paar eps kijken als ik jou was, probeer eerst het eerste seizoen even, daar staan de afleveringen redelijk los van elkaar, in seizoen 3(denk ik) wordt het meer een lopend verhaal. In vind het beide erg vet, maar als je echt een verhaal zoekt kan je de eerste paar seizoenen overslaan denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben aan het twijvelen om deze serie te gaan volgen op internet/dvd, maar vroeg me af waar het mee te vergelijken is. Lijkt het een beetje op Charmed / Ghost Whisperer? Die 2 vind ik allebei erg tof dus
Ik ben een apart geval. Vaak vind ik series die anderen afdoen als chick flicks en slecht, juist erg goed, terwijl wat andere kwaliteit series vinden, juist zeer bagger en tegenvallen. En ik ben nog wel een manquote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar het is ook wel te vergelijken aangezien die series ook dealen met het bovennatuurlijke. Al vind ik Supernatural wel van een hoger niveau.
Ik vind Supernatural geweldig maar Charmed en Buffy enzo vind ik bagger.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar het is ook wel te vergelijken aangezien die series ook dealen met het bovennatuurlijke. Al vind ik Supernatural wel van een hoger niveau.
http://www.megaupload.com/?d=440LBBW0 Found itquote:Op maandag 3 mei 2010 00:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik inmiddels ook al gezien
En uit de trailer van de seizoensfinale: wat een passend liedje. Wie weet welk nummer het is?
Dacht je echt dat de schrijvers de Imapala naar zn gruzelementen zou laten gaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:53 schreef dutch-treat het volgende:
Was ik trouwens de enige die bij die shots en die storm in Chicago met die ijzeren paal en de impala constant dacht dat die paal op de auto zou vallen?
Kon 't me ook niet voorstellen, maar ik kreeg wel de kriebels van die stalen paal die constant in beeld kwam ... Kripke en Co. zijn imo bijna tot alles in staatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dacht je echt dat de schrijvers de Imapala naar zn gruzelementen zou laten gaan?
Fucking kippevel! Vind het ook geniaal dat ze in plaats van de 4 paarden auto's hebben! War zijn mooie rooie sportbak, Pestilence in zn vieze ouwe bak, Death met zn witte caddy! Fantastisch gedaan!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Trafasi het volgende:
Spoiler voor degene die de nieuwe ep nog niet gezien hebben alert!
omg, deze scene... is... fucking.. PRACHTIG
*stiekem ook omdat ik het liedje supermooi vindt
http://www.supernaturalwiki.com/index.php?title=O_Death
[..]
http://www.megaupload.com/?d=440LBBW0 Found it![]()
idd, en famine (schrijf je dat zo?) in zijn van + elektrische rolstoelquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Fucking kippevel! Vind het ook geniaal dat ze in plaats van de 4 paarden auto's hebben! War zijn mooie rooie sportbak, Pestilence in zn vieze ouwe bak, Death met zn witte caddy! Fantastisch gedaan!
Nee cadeautje van Crowley.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:37 schreef Luuksor het volgende:
En dat Bobby ineens kan lopen komt vast door het gebrek aan een ziel!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |