abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:50:28 #169
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_81712545
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef Trafasi het volgende:
dat is een aflevering geweest hoor met de trickster / gabriel
I know, ik heb um gisteren gezien, ben bezig met een inhaalslag. Keihard gelachen in die aflevering! Nu weer verder met de rest....
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_81923064
Press Release S06!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:32:32 #171
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_81926514
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef Estolan het volgende:
Press Release S06!
SPOILER
SPOILER
mooi maar eigenlijk wisten we dit al, behalve dat het nu ook zeker is dat bobby en castiel meedoen aan s6, al had ik daar eigenlijk ook geen twijfel over.

Enige wat ik niet zo tof vind is dat de nadruk dus nog meer op de broederlijke band komt te liggen ipv van op de actie/comedy/horror momenten
<hr>
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:51:52 #172
133369 Jivis
Critikut
pi_81930149
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

mooi maar eigenlijk wisten we dit al, behalve dat het nu ook zeker is dat bobby en castiel meedoen aan s6, al had ik daar eigenlijk ook geen twijfel over.

Enige wat ik niet zo tof vind is dat de nadruk dus nog meer op de broederlijke band komt te liggen ipv van op de actie/comedy/horror momenten
Ik vind dat niks nieuws. Al sedert seizoen 1 hebben ze onderlinge problemen. Dat wordt dan weer gereboot en dan begint het weer opnieuw. Had liever een nieuw concept gehad, bijvoorbeeld wat nieuwe castleden of een hele nieuwe verhaallijn...
Amen.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:02:16 #173
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_82159245
Zacharia lijkt trouwens een beetje op Felix.

[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_82163612
Ok.
pi_82163871
Het is wel zo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_83991167
Ik ben ook aan Supernatural begonnen op aanraden van een kennis, èrg leuk!
Inmiddels bij Bloody Mary, en het is eng
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_83991443
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:23 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben ook aan Supernatural begonnen op aanraden van een kennis, èrg leuk!
Inmiddels bij Bloody Mary, en het is eng
Ik heb het merendeel van de afleveringen op de laptop gekeken met oordopjes in, maar dan schrik je af en toe echt flink ja!!
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:08:51 #178
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_84003223
Ik ben ook weer opnieuw begonnen. Seizoen 2 nu.
Klap eens in je handjes.
pi_84010224
Jensen Ackles is ook met voice-acting bezig

Hoofdrol in een Batman film die inmiddels als dvdrip te vinden is
http://www.imdb.com/title/tt1569923/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 26 juli 2010 @ 22:15:13 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84524508
Comic Con panel:
http://screencrave.com/20(...)ek-with-panel-video/

Zelf niet gelezen of gekeken ivm spoilers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85262384
Net de eerste aflevering gezien, had er niet veel van verwacht maar het is toch wel heel vet. De spooky effecten van die vrouw in die witte jurk etc. En blijbaar zijn er dus iets van 6 seizoenen dus ik ben wel een tijdje zoet.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_85262413
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef pugehenis het volgende:
Net de eerste aflevering gezien, had er niet veel van verwacht maar het is toch wel heel vet. De spooky effecten van die vrouw in die witte jurk etc. En blijbaar zijn er dus iets van 6 seizoenen dus ik ben wel een tijdje zoet.
It only get's better imo..een van de weinige series waarvan ik dat kan zeggen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_85262606
Echt een geniale serie inderdaad! Ik zou snel even die 5 seizoenen kijken, 6e seizoen begint eind volgende maand *O*
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_85598917
Zo, ik ben eindelijk bij, gister season finale van seizoen 5 gezien. Wat een prachtige serie is dit O+. Nog een maandje en dan begint het weer :). Aan de ene kant was ik opgelucht dat er nog een seizoen 6 kwam toen ik halverwege de serie was, maar nu ik het eind heb gezien heb ik mijn twijfels of dat een goed besluit is geweest. Ben benieuwd. De humor in de serie maakt iig een hoop goed ^O^.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:21:37 #185
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_85599751
Seizoen 6 wordt spannend; het kan enorm tegenvallen of het kan gewoon net zo goed worden als de afgelopen 5 seizoenen. Erik Kripke (bedenker van de serie) had de verhaallijn bedacht op 5 seizoenen en is nu ook terug getreden als show runner. Sera Gamble heeft het stokje overgenomen. Zij(?) loopt ook al 5 seizoenen mee, dus ik denk wel dat het bij haar in goede handen is.

De vraag is alleen in hoeverre je na de gebeurtenissen in seizoen 5 nog iets kunt maken dat daar nog overheen komt. We zullen het over een paar weken zien.
pi_85615562
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Chevalric het volgende:
Seizoen 6 wordt spannend; het kan enorm tegenvallen of het kan gewoon net zo goed worden als de afgelopen 5 seizoenen. Erik Kripke (bedenker van de serie) had de verhaallijn bedacht op 5 seizoenen en is nu ook terug getreden als show runner. Sera Gamble heeft het stokje overgenomen. Zij(?) loopt ook al 5 seizoenen mee, dus ik denk wel dat het bij haar in goede handen is.

De vraag is alleen in hoeverre je na de gebeurtenissen in seizoen 5 nog iets kunt maken dat daar nog overheen komt. We zullen het over een paar weken zien.
Dat laatste bedoelde ik ook :). Anyhow, ik ben sowieso snel tevreden volgens mij. Heb zovaak gehad dat mensen in een topic allerlei aan- en opmerkingen hadden en ik het een vette ep vond, dus :'). Jensen Ackles is ook te sexy voor woorden overigens :9. Als die maar genoeg in beeld komt in seizoen 6 dan ben ik een gelukkig mens O+ ;).
pi_85629287
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dat laatste bedoelde ik ook :). Anyhow, ik ben sowieso snel tevreden volgens mij. Heb zovaak gehad dat mensen in een topic allerlei aan- en opmerkingen hadden en ik het een vette ep vond, dus :'). Jensen Ackles is ook te sexy voor woorden overigens :9. Als die maar genoeg in beeld komt in seizoen 6 dan ben ik een gelukkig mens O+ ;).
Dat laatste idd!! :9~ . Ik kan niet wachten *O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_85639390
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wat zijn vrouwen toch snel tevreden.
Amen.
pi_86374824
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wat zijn vrouwen toch snel tevreden.
;).

SPOILER
  maandag 13 september 2010 @ 12:48:54 #190
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_86378618
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_86384000
woohooo kan niet wachten :D
<hr>
pi_86427736
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
woohooo kan niet wachten :D
X2 :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_86428189
ziet er goed uit!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86437908
USA Import Season 5 DVD box vandaag ontvangen O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 15 september 2010 @ 20:12:45 #195
130755 Kinga
versier hier
pi_86473553
Supernatural was leuk maar heeft nu toch wel zijn beste tijd gehad. Het is nu gewoon meer van hetzelfde.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:22:51 #197
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_86549285
vind de trailer opzich wel spannend, maar vind het eigenlijk wel "af" met s05... maarjah, een seizoen extra is wel vermakelijk
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_86608590
Vrijdag eerste ep *O*
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:39:42 #199
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86819959
En? Wat vonden jullie ervan? Ik weet het nog niet helemaal... Niet echt het oude gevoel terug nog. Opa lijkt me een beetje evil Waarom nam ie die djin mee? Vragen, vragen...
pi_86820620
Inderdaad, beetje vaag allemaal.. We zullen zien of de volgende aflevering meer opheldert.
pi_86822968
Weinig zeggende aflevering. Ben benieuwd naar volgende week. :Y
pi_86823972
Ik vond het ook wat minder.
pi_86826187
Ik vond het eigenlijk wel een goede aflevering. Beter dan verwacht. Het introduceren van een nieuwe groep hunters, die ook nog eens familie zijn, vind ik een goede zet. Uiteindelijk is de vraag of het verhaal dat ze verzonnen hebben goed aansluit op het vorige seizoen en een goede verdieping van het verhaal is. Of alleen een overbodige toevoeging.
Wat me wel opviel is dat er weinig humor in de aflevering zat. Geen echt spitsvondige opmerkingen of momenten waarbij je je even ' :D ' doet.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_86826438
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.

quote:
Abysmal is really an appropriate word to describe the start of the sixth season. hide show

I'm such a huge supernatural fan that it saddens me to see my favorite show reduced to this. There are always hardcore fans who will love anything supernatural puts out there good or bad. But myself and many others expect a little more from our favorite show.

First off, death means absolutely nothing anymore. Remember when ellen and jo died? That was an emotional moment. What if ellen and jo came back next episode? It would make their deaths completely meaningless. I know this is "supernatural" but whats dead really should stay dead with few exceptions. I bring this up mostly for samuel. Sam and dean's grandfather is now back and hes been dead for what 40-50 years?

djinn are pissed off that one of their own was killed over 3 seasons ago? now they are coming for revenge? really? That's the best you got? rehashed monster from years ago? Cheap way to throw a monster into an episode and just not creative.

The entire show didn't even feel like the supernatural I know. It was slow, uninspired, just boring. I really feel now last season should have been the end. All good things must end. When you drag it on, this is what happens.

I seriously can't put into words how bad it was. The writing and creativity just wasn't up to par, was awful in fact. I went from supernatural being my favorite show ever, to giving up on the show completely. I'm done. Not to make a point or anything, but I just don't think I could sit through anymore of this.
:D Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:13:45 #205
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_86827485
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef Wepeel2 het volgende:
De reacties van fans op tv.com zijn ook leuk om te lezen. Deze persoon geeft de aflevering een 1.
[..]

:D Hij maakt wel wat zinnige opmerkingen, maar gebaseerd op 1 aflevering vind ik zijn conclusie wat al te vroeg.
Ja, net of hij heeft gekeken met het idee "dit kan niet veel beter meer worden, alleen maar slechter" en nu dat bevestigd is ofzo krijg je een "ik dacht het al!". Maar om eerlijk te zijn zijn eerste afleveringen van nieuwe seizoenen van series meestal niet heel erg tof. De verwachtingen zijn vaak hoog, mensen hebben de seasons finale nog in hun hoofd en een serie start meestal wat kabbelend. Ook bij greys anatomy van deze week zat ik na de aflevering een beetje met "was dit het nou?" maar meestal wordt dat naarmate het seizoen vordert beter.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:22:54 #206
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86827863
Net gekeken, zonder eerst iets erover gelezen te hebben ;) en begrijp de kritieken wel. Ik zat zelf ook een beetje met een 'hmmm' gevoel, het is wel Supernatural maar het is het net niet zeg maar.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_86831330
Ik begrijp alle kritieken ook wel, maar iedereen is nu super kritisch omdat ze weten dat er een nieuwe hoofdschrijver is. Ik probeer het als een positief iets te zien en hoop dat er nieuwe, originele ideeën in de serie zitten. Natuurlijk zal de signatuur van de serie wel iets kunnen veranderen, maar anders hoeft niet meteen slechter te zijn.
Los daarvan had ik het ook wel sjiek gevonden om gewoon te stoppen na het vorige seizoen, omdat het verhaal eigenlijk gewoon afgerond was.
pi_86831666
Vond het prima te doen, maar de boze Djinns vanwege een paar seizoenen geleden was wel slap :')

Wel tof om Azazel weer eens te zien :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_86832296
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....alleen nu zonder humor in de aflevering. Desalniettemin toch wel weer benieuwd hoe het verder gaat dus zal het toch wel blijven kijken. De humor komt vast nog wel weer terug, dat blijft uiteindelijk een van de hoofdelementen van de serie.

Het helpt dat ik had verwacht dat het bagger zou worden vanaf aflevering 1, kon alleen maar meevallen :P Nou is het geen bagger, maar het moet kwalitatief wel echt beter dan deze eerste ep. We zullen zien :)
RAH RAH
pi_86834268
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Tsja gemengde gevoelens.
Het voelt als zo'n enorme stap terug. Van engelen, God, de four horsemen en Lucifer weer terug naar simpele Djinns....
Sam die uit de hel is gehaald door een onbekende kracht. Hun opa die weer tot leven is gebracht. Het gaat wel wat verder dan simpele Djinns. ;)
De Djinns waren alleen een middel om Dean zich te laten realiseren dat hij nooit kan weglopen voor zijn lot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')