SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat was een succes of vind je van niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht eens iets ander te posten dan wat ik normaal doe
Mwoah, het had lelijker gekund. Al heb ik ook niks met tatoeages en piercingsquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat was een succes of vind je van niet?
verkapte tvp
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Californium het volgende:
eigen risico van de zorg betalennaja, iig de helft voor dit jaar er alweer opzitten
!
Jepquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haat eigen risico! Het kwam er altijd op neer dat ik m'n eigen risico moest betalen voor de pil/nuvaring en dan was het jaar weer om.
Mijn leven, wat doe jequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen pil of nuvaring meer nemen dus. En kuis blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |