quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef Unknown90 het volgende:
Whoops helemaal vergeten te vertellen...![]()
Vorige week, donderdag 22 april, ben ik GESLAAGD voor mijn praktijkexamen!![]()
Toen ik aankwam in Bussum, stonden er mensen van 3FM, vroegen of ze live op de radio mochten uitzenden of ik gezakt of geslaagd was, als ik geslaagd was, kreeg ik een BMW voor 3 dagen...![]()
Examen ging goed, kreeg de tip van de examinator om op 2 punten goed te letten: Doorstroming en kijken.
Examen ging vrijwel vlekkenloos, behalve op de snelweg, ik wilde inhalen, maar ging niet omdat ik niet zeker wist of het wel kon, ene auto reed harder dan de ander, waardoor het gat tussen deze twee auto's telkens kleiner werd en ik voor veiligheid koos.
Terug op het CBR zei hij dat ik uiteindelijk wel goed had ingehaald, maar het al eerder had kunnen doen.
Toen nog meegenomen door 3FM naar de studio, foto's gemaakt enzovoorts, mag volgende week de BMW komen ophalen voor 3 dagen.
Haha,je kent me te goed Lam.Ik durfde het indd niet meer te vragen,zeker niet nadat ik hem compleet verrot had gescholden,omdat hij zat te lachen om mijn stommiteitenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:48 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Oja! Bedankt!( dat ik daar niet opkwam
)
[..]
Weet je het al? Of durfde je het niet meer te vragen na je zelfstandig rijden opdracht?
Ik weet het,ik snap zijn bedoeling,ik snap de bedoeling van de opdracht.Ik snap het allemaal..Maar het komt gewoon niet uit m'n handen.Tijdens zo'n opdracht wordt ik eerst boos op mezelf,omdat ik het niet kan.Daarna wordt ik boos op het punt waar ik heen moet rijden (Omdat zich dat steeds lijkt te verplaatsen) en daarna wordt ik boos op mijn instructeur,omdat die toevallig naast me zit en een gewillig slachtoffer is.Vrijdag in de herkansing,en vragen of hij geen tips heeft voor zelfstandig route rijden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Unknown90 het volgende:
Teken dat je vooruit moet kijken, de examinator wil hiermee duidelijk maken dat je al 4x de mogelijkheid had naar de kerk te rijden.
Had ik ook tijdens mijn TTT, moest ik omkeeropdracht doen, eenmaal voltooid vertelde hij mij dat ik het al veel eerder had kunnen doen.
Wanneer wordt je dan kwaad op jezelf? Op het moment dat je de opdracht krijgt? De eerste keer dat je verkeerd rijdt?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tijdens zo'n opdracht wordt ik eerst boos op mezelf,omdat ik het niet kan.
Dan zou ik het ook niet meer durven!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,je kent me te goed Lam.Ik durfde het indd niet meer te vragen,zeker niet nadat ik hem compleet verrot had gescholden,omdat hij zat te lachen om mijn stommiteiten
Ik heb eens een rij-instructeur gehad die merkte dat ik moeite had/heb met beslissingen nemen. Ik moest toen van hem zelfstandig naar het centrum van Arnhem rijden (en vervolgens op de tomtom verder naar een specifieke straat). Ik vond het helemaal niet leuk, maar ik moest wel. Ik heb gewoon heel goed op de borden gekeken (stond ook centrum Arnhem op, was wel handig). Dat was eigenlijk de enige keer dat ik dat moest doen. Als ik ergens heen moest rijden, zei ik gewoon dat ik de route niet wist en ik heel slecht in wegen ben. Pfffff, zelfs bij mijn examen zei ik dat! 'Weet je vanaf hier de weg terug naar het cbr?' 'Nee, eigenlijk niet zo heel erg goed... Tja, ik heb geen richtingsgevoel, ik ben een vrouw he!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
Vrijdag in de herkansing,en vragen of hij geen tips heeft voor zelfstandig route rijden.
Of heeft iemand daar hier ook tips voor?
Agree, is soms erg lastig. Ik moest laatst in mijn woonplaats van de boekhandel naar de C1000 rijden. Ik weet hoe ik bij beide moet komen vanuit mijn huis, maar van de een naar de ander wist ik niet. Stond eerst een halve minuut stil te denken, maar dat hielp ook niet echt, dus ben maar wat gaan rijdenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
Grmbl,wat een kutopdracht is het toch om ergens zelfstandig heen te rijden.Ten eerste ken je de weg vaak niet,ten tweede leek de kerk waar ik heen moest elke keer zichzelf te verplaatsenen ten derde werd mijn instructeur blóedirritant.Ik was al nijdig omdat ik die kerk niet kon vinden,en als er dan ook nog iemand naast je zit te glimlachen en zegt 'Je kunt hem niet vinden hé? Ik heb al vier borden gezien waar het op stond
' En dan gewoon niks zeggen,mij maar laten tobben
![]()
Ik begrijp de bedoeling van een zelfstandige opdracht,maar het is zo frustrerend
Ha, daar rij ik ook altijd, weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 28 april 2010 17:53 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo'n ramp is als je 1 keer de koppeling te laat hebt op laten komen bij je examen. Als je het vaker doet, is het wel een probleem (maar om nou te zakken voor zo'n stom dingetje...)
Nu ik eraan denk, ik heb de koppeling ingetrapt gehouden bij een bocht. Bij 't cbr in Arnhem ga je bij de verkeerslichten naar rechts en daarna moet je meteen weer rechts gaan om het terrein op te kunnen. In dat bochtje (waar je goed moet uitkijken voor fietsers/voetgangers) trap ik de koppeling altijd in. Ik rij dan net íets te hard om 'm in z'n 1 te zetten. Ik zet 'm pas in z'n 1 wanneer ik óf gestopt ben voor een voetganger/fietser óf als ik moet wachten voor dat ding wat omhoog moet komen (weet iemand hoe zo'n spoorboomachtig geval heet? Ik kan er maar niet opkomen).
[..]
Gefeliciteerd met je rijbewijs en met je BMW voor drie dagen
Doet die van mij ook weleens jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
Grmbl,wat een kutopdracht is het toch om ergens zelfstandig heen te rijden.Ten eerste ken je de weg vaak niet,ten tweede leek de kerk waar ik heen moest elke keer zichzelf te verplaatsenen ten derde werd mijn instructeur blóedirritant.Ik was al nijdig omdat ik die kerk niet kon vinden,en als er dan ook nog iemand naast je zit te glimlachen en zegt 'Je kunt hem niet vinden hé? Ik heb al vier borden gezien waar het op stond
' En dan gewoon niks zeggen,mij maar laten tobben
![]()
Ik begrijp de bedoeling van een zelfstandige opdracht,maar het is zo frustrerend
Niet fixeren op het punt waar je heen wilt. Ik denk op een gegeven moment: de kerk is links, ik moet naar links, ik moet naar links, en zo let ik minder op in het verkeer.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet het,ik snap zijn bedoeling,ik snap de bedoeling van de opdracht.Ik snap het allemaal..Maar het komt gewoon niet uit m'n handen.Tijdens zo'n opdracht wordt ik eerst boos op mezelf,omdat ik het niet kan.Daarna wordt ik boos op het punt waar ik heen moet rijden (Omdat zich dat steeds lijkt te verplaatsen) en daarna wordt ik boos op mijn instructeur,omdat die toevallig naast me zit en een gewillig slachtoffer is.Vrijdag in de herkansing,en vragen of hij geen tips heeft voor zelfstandig route rijden.
Of heeft iemand daar hier ook tips voor?
om deze reden heb ik dus een tomtom gekocht. Rijdt nu zo overal heen. Niet al te blind op dat ding vertrouwen, want soms is die zelf verdwaald .quote:Op donderdag 29 april 2010 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu reed ik een tijdje terug in Bennekom, waar ik de weg niet weet (alleen op de fiets), en moest ik naar het centrum. Ik wist dat ik dan ergens naar links moest, maar ik reed in een woonwijk en ik wist dat als ik rechtdoor bleef rijden, ik op een doorgaande weg zou uitkomen en vanaf daar wist ik de weg zeker weer. Ik had geen zin om te lopen dwalen in een of ander doolhof van woonerven. Krijg ik te horen dat ik al lang eerder naar links had gekund. Ja hoi, ik ken de weg niet. Is het dan zo raar dat ik dan een doorgaande weg opzoek waar ik a) de weg wel ken en anders b) waar je meestal borden hebt? Doe ik met de fiets ook altijd: als ik loop te dwalen door een of ander doolhof, zoek ik een dukke weg op voor een beter overzicht.
Enniewee, damned if you do, damned if you don't.
Dus je hebt geen les van tevoren gehad? Op dit moment ben je waarschijnlijk al richting het cbr aan het gaan. Ik hoop dat je geslaagd bent!quote:
Ik heb jou (en nog een paar anderen) bij de geslaagden gezet. Voortaan doe ik 't niet meer (te veel werk om dat uit te pluizen). Je kunt het gewoon zelf doen door hier heen te gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 08:49 schreef Unknown90 het volgende:
@ TS: Zet mij eens bij geslaagden22 april
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Lammmetje het volgende:
Ik heb jou (en nog een paar anderen) bij de geslaagden gezet. Voortaan doe ik 't niet meer (te veel werk om dat uit te pluizen). Je kunt het gewoon zelf doen door hier heen te gaan
En waarom greep 'ie in?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
Half uur foutloos rijden, op de terugweg naar cbr, ik stop voor een stopbord, kijk, ik wil gaan rijden en ineens trapt de examinator op de rem, ingreep en gezakt, baal zo, volgens mijn instructrice had ik nog nooit zo goed gereden. Kan pas half Juni weer op.
Wat kut voor je! Waarom trapte ze op de rem? Kwam er toch verkeer aan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
Half uur foutloos rijden, op de terugweg naar cbr, ik stop voor een stopbord, kijk, ik wil gaan rijden en ineens trapt de examinator op de rem, ingreep en gezakt, baal zo, volgens mijn instructrice had ik nog nooit zo goed gereden. Kan pas half Juni weer op.
Mijn instructeur wilde mij bij mijn laatste lessen (35-50) ook niet meer helpen ('kan ik daar nog voor?' 'kan ik nu invoegen?' 'moet ik die fietser daar voorlaten?'). Je moet toch zelfstandig leren rijden en "straks zit er niemand meer naast je en dan moet je het zelf toch ook kunnen?!" Ik denk dat ie je klaar wil maken voor het echte werk. En als je perse naar de kerk moet gaan, zeg je toch gewoon dat jij met de tomtom gaat rijden later? (werkte bij mij altijdquote:Op donderdag 29 april 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
@Lammetje: Ja,het was ook niet aardig om hem de huid vol te schelden.Maar hij was ontzettend irritant aan het doen.Steeds zeggen 'Ik zie wel borden hoor,al vier waar grote kerk op stond.' En later,toen ik ergens ging keren,omdat ik wéér de verkeerde kant op reed zeggen 'Zou je voortaan dat stoepje niet mee willen pakken?' Dus niet willen helpen,maar wel commentaar gaan zitten leveren.
Bedankt voor alle reacties! Blij om te lezen dat ik niet de enige ben,en ik heb ook echt iets aan jullie tipsWat moeten we toch zonder elkaar
Dat is echt stom dat je het op het laatste moment verprutst.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
Op donderdag 29 april 2010 10:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik had die fietser niet gezien.
Veel mensen komen er niet graag voor uit, ik had ook net genoeg geld voor één pakket en eventueel herexamen incl. extra lessen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef twiFight het volgende:
Haha doet me denken aan mijn allereerste rijles. Prima gereden, sturen ging goed, schakelen ging goed, ik deed alles wat hij van me vroeg. En de laatste 20 meter voordat ik uit zou stappen sloeg de motor toch nog af![]()
Maar wel balen voor je, want het zijn prijzige geintjes. Ik lees daar hier overigens weinig over, mensen die zich zorgen maken over het geld. Vaker reacties in de trant van "maakt me niet uit hoeveel lessen ik nodig heb, ik haal het uiteindelijk wel een keer" en meer in die richting. Die luxe heb ik niet in ieder geval. Ik heb een pakket incl examen. Als ik zak heb ik nog geld voor 1 extra poging. Als ik dan weer zak heb ik pech en is het exit oefening voor mij. Dan moet ik eerst weer een jaar of 2 sparen voordat ik geld heb.
Wat jij schrijft is echt heel erg herkenbaar. Ik had dat ook, continue bevestiging vragen of ik de goede kant op ging en dan als reactie een shouderophalen en een "geen idee, het is weekend dan werk ik maar op halve kracht" terug krijgen. Of: ja, jij rijd verkeerd, los t maar op." Bloed irritant. En inderdaad verschrikkelijk boos op mezelf zijn omdat ik niet snap dat het maar niet wil lukken.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
@Eix: Over het boos worden op mezelf.Ik wordt niet boos op het moment dat ik de opdracht krijg.Ik zie er ook wel een uitdaging in.Maar als ik op een gegeven moment al wat langer aan het zoeken ben,dan wint mijn frustratie het van de uitdaging.Ik vind het gewoon lastig dat ik zo zit te tobben,en dat mijn instructeur me niet helpt op zo'n moment.
@Lammetje: Ja,het was ook niet aardig om hem de huid vol te schelden.Maar hij was ontzettend irritant aan het doen.Steeds zeggen 'Ik zie wel borden hoor,al vier waar grote kerk op stond.' En later,toen ik ergens ging keren,omdat ik wéér de verkeerde kant op reed zeggen 'Zou je voortaan dat stoepje niet mee willen pakken?' Dus niet willen helpen,maar wel commentaar gaan zitten leveren.
@jacrobras: Zo'n omweg klinkt heel bekend ja.Waarschijnlijk had ik gister binnen tien minuten bij die kerk kunnen zijn,ik heb er 25 minuten over gedaan.Het erge nog van alles is,is dat ik al véle,véle uren in die buurt heb rondgereden vanwege de ligging van kruispunten.En dan nog verdwalen,maar al die straatjes lijken zo op elkaar![]()
@TwiFight: Dat is ook een punt indd.Je bent al bezig om op te letten,dat je geen tijd weet te vinden om ook nog eens de weg te vinden.Gister zag ik die kerk links,dus ik was vastbesloten naar links te gaan.Instructeur trapt op de rem,inrijverbodTotaal over het hoofd gezien omdat ik in mijn blije bubbel zat,aangezien ik die kerk links zag staan..
Bedankt voor alle reacties! Blij om te lezen dat ik niet de enige ben,en ik heb ook echt iets aan jullie tipsWat moeten we toch zonder elkaar
ik had eigenlijk helemaal geen geld om te lessen maar ik vond dat het nu toch wel s tijd werd, ik heb echt alle eindjes aan elkaar moeten knopen en veel moeten laten. Als je eenmaal dat pasje hebt maakt het niet meer uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef twiFight het volgende:
Haha doet me denken aan mijn allereerste rijles. Prima gereden, sturen ging goed, schakelen ging goed, ik deed alles wat hij van me vroeg. En de laatste 20 meter voordat ik uit zou stappen sloeg de motor toch nog af![]()
Maar wel balen voor je, want het zijn prijzige geintjes. Ik lees daar hier overigens weinig over, mensen die zich zorgen maken over het geld. Vaker reacties in de trant van "maakt me niet uit hoeveel lessen ik nodig heb, ik haal het uiteindelijk wel een keer" en meer in die richting. Die luxe heb ik niet in ieder geval. Ik heb een pakket incl examen. Als ik zak heb ik nog geld voor 1 extra poging. Als ik dan weer zak heb ik pech en is het exit oefening voor mij. Dan moet ik eerst weer een jaar of 2 sparen voordat ik geld heb.
Ik moet me er ook niet zo druk om maken eigenlijk.Van de week met m'n TTT had ik helemaal geen moeite met m'n zelfstandige route gek genoeg.Het maakt ook in principe niet uit of je op de plaats van bestemming komt,als je onderweg maar laat zien dat je goed kunt rijden.Ik wil gewoon de bevestiging of ik iets goed doe,uit totale onzekerheid.Gister zag ik een weggetje waarvan ik wist dat ik erin mocht,maar dan wel weer vragen 'Ik mag hier toch gewoon in?' 'Je kent de borden toch? Waarom vraag je dat nou steeds?' Uit pure onzekerheid.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef styliste het volgende:
[..]
Wat jij schrijft is echt heel erg herkenbaar. Ik had dat ook, continue bevestiging vragen of ik de goede kant op ging en dan als reactie een shouderophalen en een "geen idee, het is weekend dan werk ik maar op halve kracht" terug krijgen. Of: ja, jij rijd verkeerd, los t maar op." Bloed irritant. En inderdaad verschrikkelijk boos op mezelf zijn omdat ik niet snap dat het maar niet wil lukken.
Totdat ik besefte dat t geen bal uitmaakt hoe lang ik er over doe. Als ik maar oplet waar ik rij en enigzins de goede kant op ga. Want dat is waar het om gaat, om het kijken en niet om het op je eindbestemming aan komen. En verrek, opeens kon ik die flat wel vinden!
Briljant!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik moet me er ook niet zo druk om maken eigenlijk.Van de week met m'n TTT had ik helemaal geen moeite met m'n zelfstandige route gek genoeg.Het maakt ook in principe niet uit of je op de plaats van bestemming komt,als je onderweg maar laat zien dat je goed kunt rijden.Ik wil gewoon de bevestiging of ik iets goed doe,uit totale onzekerheid.Gister zag ik een weggetje waarvan ik wist dat ik erin mocht,maar dan wel weer vragen 'Ik mag hier toch gewoon in?' 'Je kent de borden toch? Waarom vraag je dat nou steeds?' Uit pure onzekerheid.
Gister toch ook nog wel een leuk puntje rond het rijden van de route.Ik zei op een gegeven moment 'Het is gewoon die kerk,ik heb daar niks mee.Waarom laat je me niet naar een schoenenwinkel rijden? Die weet ik zo te vinden,op gevoel..' En toen zei mijn instructeur doodserieus: 'Dat is wel een goeie.Ik ga thuis op internet naar schoenen/tassen winkels zoeken hier in de omgeving.' En ik zei 'Ja? Ga je dat echt doen?' En toen zei hij 'Nee,natuurlijk niet.En nu als de donder naar die kerk toe!'
Voor de duidelijkheid: BMW heeft nu de "Joyriders" actie (is net gestart) waarbij je 3 dagen kosteloos in een 1 of 3-serie mag rijden, zonder verplichtingen what so ever. Zie: http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)iders/overzicht.htmlquote:Op woensdag 28 april 2010 18:39 schreef Unknown90 het volgende:
Teken dat je vooruit moet kijken, de examinator wil hiermee duidelijk maken dat je al 4x de mogelijkheid had naar de kerk te rijden.
Had ik ook tijdens mijn TTT, moest ik omkeeropdracht doen, eenmaal voltooid vertelde hij mij dat ik het al veel eerder had kunnen doen.
Tevens is de BMW die ik ga rijden bekend!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Weet alleen niet welke kleur...
Haha! Maar als je geslaagd bent weet je zelf ook wel of je goed bezig bentquote:Op donderdag 29 april 2010 12:53 schreef styliste het volgende:
[..]
Briljant!
Ik heb ooit uit pure frustratie nadat ik voor de zoveelste keer om bevestiging vroeg en geen antwoord kreeg gezegd: ik moet hier echt mee stoppen. een keihard JA! was het antwoord.
Ik geloof niet dat ik het daarna nog echt gedaan heb.
Heb m wel gevraagd toen of hij het wilde zeggen als ik goed bezig was. Heeft ie gedaan. 1 keer. Nadat ik geslaagd was
Gewoon meer gas gevenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef Nusion het volgende:
Nu mijn 10e les en ik laat soms nog steeds de koppeling te snel los
Mijn ouders betaalden het, omdat ik het als verjaardagscadeau kreegquote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef twiFight het volgende:
Ik lees daar hier overigens weinig over, mensen die zich zorgen maken over het geld. Vaker reacties in de trant van "maakt me niet uit hoeveel lessen ik nodig heb, ik haal het uiteindelijk wel een keer" en meer in die richting.
Hmm, tot nu toe nog geen last van gehad. Ik rijd soms wel 'schokkend' bij het optrekken (van 1 naar 2, 3, 4 en bij elke hogere versnelling een schokquote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Zuunigerd het volgende:
Even zonder gein: hebben jullie ook wel eens last van een trillend linkerbeen tijdens stadsverkeer? Daar kreeg ik tijdens mijn examen nogal last van. Dat rijdt nogal 'schokkend'.
ik had dat tijdens het fileparkeren achteruit een keer, combinatie van zenuwen en vermoeidheid in mn spier..quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Gewoon meer gas geven![]()
Even zonder gein: hebben jullie ook wel eens last van een trillend linkerbeen tijdens stadsverkeer? Daar kreeg ik tijdens mijn examen nogal last van. Dat rijdt nogal 'schokkend'.
Dat zijn inderdaad de voorwaarden, maar BMW heeft er ook voor gekozen pas geslaagden mee te laten doen aan deze actie: http://twitter.com/BMWJoy/status/12632038546quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: BMW heeft nu de "Joyriders" actie (is net gestart) waarbij je 3 dagen kosteloos in een 1 of 3-serie mag rijden, zonder verplichtingen what so ever. Zie: http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)iders/overzicht.html![]()
(Voorwaarden: ouder dan 25 en 3 jaar in bezit van een rijbewijs)
Ik mocht mijn 3e les de snelweg op, maar volgens mij hangt dat heel erg af van de instructeur/rijschool.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben geslaagd voor theorie1 fout bij de verkeersregels&inzicht. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg bij de uitslag
Met het rijden zelf heb ik er nu een les of 10 opzitten (minder nog, ik ben de week na de carnavalsvakantie begonnen en sindsdien bijna elke week een les) , maar god wat heb ik een norse instructeurVanaf les 1 heeft hij gezegd dat het laaaang kan duren bij mij en dat ik niks goed doe, terwijl ik alleen maar een paar keer de koppeling te snel op heb laten komen bij het wegrijden. Voor de rest nog nooit een ingreep gehad, behalve in echt lastige situaties tijdens de eerste 3 lessen.
Nu is hij er een tijdje niet en heb ik 3 andere instucteurs gehad, die spreken niks dan lof en ik heb geen enkele negatieve opmerking gehadDat geeft me dan weer wel een beetje zelfvertrouwen terug
Na hoeveel lessen mochten jullie op de snelweg?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben geslaagd voor theorie1 fout bij de verkeersregels&inzicht. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg bij de uitslag
Met het rijden zelf heb ik er nu een les of 10 opzitten (minder nog, ik ben de week na de carnavalsvakantie begonnen en sindsdien bijna elke week een les) , maar god wat heb ik een norse instructeurVanaf les 1 heeft hij gezegd dat het laaaang kan duren bij mij en dat ik niks goed doe, terwijl ik alleen maar een paar keer de koppeling te snel op heb laten komen bij het wegrijden. Voor de rest nog nooit een ingreep gehad, behalve in echt lastige situaties tijdens de eerste 3 lessen.
Nu is hij er een tijdje niet en heb ik 3 andere instucteurs gehad, die spreken niks dan lof en ik heb geen enkele negatieve opmerking gehadDat geeft me dan weer wel een beetje zelfvertrouwen terug
Misschien aangeven dat je een andere instructeur wil, een van die andere 3 misschien? Rijdt veel relaxter en dat doet je zelfverzekering veel goeds zoals je zelf al zegt.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat zou je niet zeggen hé? Ik vind alle vormen van parkeren best lastig.Wat ook wel gek is,is dat het de ene keer in een keer goed gaat,en de andere keer volledig mis.De eerste keer dat ik vooruit inparkeerde ramde ik haast de auto in het vak naast mequote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Had net weer een lesging wel lekker alleen zat af en toe te knoeien met de koppeling
.
Vooruit inparkeren is ook vet kut moet je echt gevoel voor krijgen
Wauw, wat goed, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach joh, parkeren moet je toch opnieuw leren met een andere auto. Ik kon perfect achteruit fileparkeren (de rest dan ook echt totaaaaaal niet) maar nu met een andere auto lukt het me voor geen meter meer. Vandaag nog een knap staaltje ik-kan-niet-parkeren laten zien. Ik werd falikant uitgelachen door mijn schoonmoeder. Ach, keer of 8 steken en hij staat..... ongeveerquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen hé? Ik vind alle vormen van parkeren best lastig.Wat ook wel gek is,is dat het de ene keer in een keer goed gaat,en de andere keer volledig mis.De eerste keer dat ik vooruit inparkeerde ramde ik haast de auto in het vak naast meZelfs met mn TTT nog zitten kloten,gelukkig hoef ik er vanwege mn vrijstellingen op mn examen niks meer aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |