Hier moet ik ook nog aan werken. Voor de bocht moet de handeling al af zijn. Dat betekent dat ik eerder moet remmen en schakelen. Maar ik durf niet echt vroeg te remmen, omdat er meestal wel iemand achter je zit, die ook dan op tijd moet gaan remmen. Ik moet rekening houden met anderen in het verkeer, maar zij moeten ook met mij rekening houden. Dat is nu mijn motivatie, om goed de bocht in te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:47 schreef Purdey het volgende:
Ik mag ook de koppeling niet vasthouden in een bocht.Als ik in z'n drie rij,en terug schakel naar z'n twee voor een bocht,moet ik voordat ik de bocht maak de koppeling weer loslaten.Soms lukt dat gewoon niet goed,en dat krijg ik dan ook zeker weer te horen..Maar kun je daar echt op zakken?!
Whehe, vetquote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef Unknown90 het volgende:
Whoops helemaal vergeten te vertellen...![]()
Vorige week, donderdag 22 april, ben ik GESLAAGD voor mijn praktijkexamen!![]()
Toen ik aankwam in Bussum, stonden er mensen van 3FM, vroegen of ze live op de radio mochten uitzenden of ik gezakt of geslaagd was, als ik geslaagd was, kreeg ik een BMW voor 3 dagen...![]()
Examen ging goed, kreeg de tip van de examinator om op 2 punten goed te letten: Doorstroming en kijken.
Examen ging vrijwel vlekkenloos, behalve op de snelweg, ik wilde inhalen, maar ging niet omdat ik niet zeker wist of het wel kon, ene auto reed harder dan de ander, waardoor het gat tussen deze twee auto's telkens kleiner werd en ik voor veiligheid koos.
Terug op het CBR zei hij dat ik uiteindelijk wel goed had ingehaald, maar het al eerder had kunnen doen.
Toen nog meegenomen door 3FM naar de studio, foto's gemaakt enzovoorts, mag volgende week de BMW komen ophalen voor 3 dagen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef Unknown90 het volgende:
Toen ik aankwam in Bussum, stonden er mensen van 3FM, vroegen of ze live op de radio mochten uitzenden of ik gezakt of geslaagd was, als ik geslaagd was, kreeg ik een BMW voor 3 dagen...![]()
Examen ging goed, kreeg de tip van de examinator om op 2 punten goed te letten: Doorstroming en kijken.
Examen ging vrijwel vlekkenloos, behalve op de snelweg, ik wilde inhalen, maar ging niet omdat ik niet zeker wist of het wel kon, ene auto reed harder dan de ander, waardoor het gat tussen deze twee auto's telkens kleiner werd en ik voor veiligheid koos.
Terug op het CBR zei hij dat ik uiteindelijk wel goed had ingehaald, maar het al eerder had kunnen doen.
Toen nog meegenomen door 3FM naar de studio, foto's gemaakt enzovoorts, mag volgende week de BMW komen ophalen voor 3 dagen.
Gefeliciteerd - EN WAT COOL VAN DIE BMWquote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef Unknown90 het volgende:
Dat heb ik ook. Ik ben soms net iets te laat, ook bij bijv een rotonde.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:07 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hier moet ik ook nog aan werken. Voor de bocht moet de handeling al af zijn. Dat betekent dat ik eerder moet remmen en schakelen. Maar ik durf niet echt vroeg te remmen, omdat er meestal wel iemand achter je zit, die ook dan op tijd moet gaan remmen. Ik moet rekening houden met anderen in het verkeer, maar zij moeten ook met mij rekening houden. Dat is nu mijn motivatie, om goed de bocht in te gaan.
Rotonde gaat bij mij prima, maar het gaat meer om de wegen waar je 50 mag, met parkeerplekken, daarnaast een fietspad en dan een zijstraat waar je 30 mag.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:33 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik ben soms net iets te laat, ook bij bijv een rotonde.
Ik denk dat het niet zo'n ramp is als je 1 keer de koppeling te laat hebt op laten komen bij je examen. Als je het vaker doet, is het wel een probleem (maar om nou te zakken voor zo'n stom dingetje...)quote:Op woensdag 28 april 2010 09:59 schreef Cardizzle14 het volgende:
Vraag t maar een x na, is namelijk een fout die je echt niet kan maken op het examen.
vanavond laatste rijles. Morgen 8.55 examen whaa
Gefeliciteerd met je rijbewijs en met je BMW voor drie dagenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef Unknown90 het volgende:
Een zakpaal?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:53 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
dat ding wat omhoog moet komen (weet iemand hoe zo'n spoorboomachtig geval heet? Ik kan er maar niet opkomen).
Een slagboomquote:Op woensdag 28 april 2010 17:53 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik zet 'm pas in z'n 1 wanneer ik óf gestopt ben voor een voetganger/fietser óf als ik moet wachten voor dat ding wat omhoog moet komen (weet iemand hoe zo'n spoorboomachtig geval heet? Ik kan er maar niet opkomen).
[..]
Oja! Bedankt!quote:
Weet je het al? Of durfde je het niet meer te vragen na je zelfstandig rijden opdracht?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Purdey het volgende:
Ik mag ook vanmiddag weer de weg op,terwijl het natuurlijk veel te mooi weer is om in een auto te gaan zitten..Hoop wel vanmiddag te kunnen overleggen of we een examen-datum kunnen prikken,en hoeveel lessen hij nog denkt dat ik moet hebbenKnopen-doorhak les dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |