Helaas nietquote:
Het was ooit een H...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg hoe retro, die OP.
[..]
Helaas niet.
Trusten, poes.quote:
nee \r zit nog te werken, dus ik ben nog even wakkerquote:
Nee, House kijken.quote:
Dat doen ze dus vaker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie nou gister vanaf 23:30 nog een heel topic vol geluld?
Ohh, I'm so proud!
It's all part of growing up dearquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen ze dus vaker!. En vroeger was ik zo'n internet nerd die tot 1 uur 'snachts de topics volspamde. En nu tel ik niet meer mee nu ik een hard werkende loonslaaf ben die niet meer laat naar bed kan
ja en oss eindhoven was precies lang genoeg om terug te lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie nou gister vanaf 23:30 nog een heel topic vol geluld?
Ohh, I'm so proud!
Je wordt oud, opa!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen ze dus vaker!. En vroeger was ik zo'n internet nerd die tot 1 uur 'snachts de topics volspamde. En nu tel ik niet meer mee nu ik een hard werkende loonslaaf ben die niet meer laat naar bed kan
er werd in het vorige topic een plan gemaakt om een aanslag te plegen op je enge foto archief op je serverquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De atoombom was niet mijn idee. Sterker nog, ik raadde het af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je het zeker van die atoombom ? Er is maar 1 mapje met foto's van vanitas
oss heeft geen historische waarde om te bewarenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De atoombom was niet mijn idee. Sterker nog, ik raadde het af.
quote:
ga maar terug lezen, zie je ook foto van miekequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Atoombommen?
Wat gaan we platgooien?
Rotterdam nog een keer?
Wat een onzin. Dat kan alleen als het ooit gezellig is geweest!quote:
Bijna he. Bijna.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat kan alleen als het ooit gezellig is geweest!
Er bestaat gaan bijna ouderwets gezellig als ouderwets gezellig uberhaubt al niet bestaatquote:
Ik doe liever andere dingen 's nachtsquote:
Scheelt drama's, want ik lees niet terugquote:
Het ging eens een keer niet over jouquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheelt drama's, want ik lees niet terug
Je kan het combineren hoor. Die telefoons met internet kan je gewoon in één hand houden en dan is de rest van je lichaam nog over voor andere activiteitenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen 's nachts
Dat bedoelde ik dus ook, DAN scheelt het een hoop drama, want ik ben er 's nachts nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging eens een keer niet over jou. Volgens mij.
Ah zo. Nou ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, DAN scheelt het een hoop drama, want ik ben er 's nachts niet
Dan ga ik waarschijnlijk hele rare dingen posten... oh wacht... dus de helft van jullie ligt dus te neuken aan de kwaliteit van de posts te zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan het combineren hoor. Die telefoons met internet kan je gewoon in één hand houden en dan is de rest van je lichaam nog over voor andere activiteiten.
neuken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kijk je zeker niet naar de kwaliteit van mijn posts. Die is namelijk erg hoogstaand ().
Ja dit keer moest ik de klappen voor je opvangenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, DAN scheelt het een hoop drama, want ik ben er 's nachts niet
en viel het mee of tegen ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik dus zo helemaal teruglezen op zoek naar de foto van Mike..
Ja ik offer me op om Erik zijn posts kwalitatief naar beneden te brengenquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik offer me op om Erik zijn posts kwalitatief naar beneden te brengen
Nee je bentquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lief van je. Alleen klinkt opofferen wel alsof ik afschuwelijk ben
.
Het klinkt niet erg lief nee... Maar gezien de kwaliteit van z'n post vraag ik me af wat hij nu aan het doen isquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lief van je. Alleen klinkt opofferen wel alsof ik afschuwelijk ben
.
nee, zelfs s'nachts draait de werled hier alleen om jou wees maar niet bangquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt wel het risico dat TMM dan net z'n nachtmedicatie op heeft en dan allerlei rare onzin gata uitkramen, zoals brieven richting de gaykrant die uit de hand lopen
He gelukkig. Kan IK iig rustig slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, zelfs s'nachts draait de werled hier alleen om jou wees maar niet bang
ja het is net Pejte Pitamientjequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou ja wat zal ik ervan zeggen....leuk petje
"I shit my sheets... stom he, ik vind het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het is net Pejte Pitamientje
je hoort hem denken "stom hè, ik vind het gewoon lekker"
Ew. Why?quote:
weer met de trein op en neer naar Maastricht geweest ?quote:
En hoe is de ICT jongen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk tegen de boxershort van onze ICT jongen aan.
Leuk wit met gele en oranje bloemen. ZONDER bjorn borg rand!
Ik vandeweek ook... op weg naar de Brand Brouwerijquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt niet erg lief nee... Maar gezien de kwaliteit van z'n post vraag ik me af wat hij nu aan het doen is
Smaakt best goed.quote:
Budel ligt helemaal niet langs de A2quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het langs de A2 ligt.
blijkbaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen nieuws is goed nieuws..... toch ?
Ik zie een groot bord uitsteken boven de bomen met Hier Ligt Budel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Budel ligt helemaal niet langs de A2
Dan moet je nog wel ff een paar km rijden hoor, vanaf die afslag
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
De dames van logistiek vinden dat ik gewoon een jonge knul moet gaan inwerken
"Ja, zo doen homo's dat. En lesbo's trouwens ook. De eerste vriend is vaak ervarener en zo, ouder. Soort stage eigenlijk!"
![]()
Nou, ik zal een vacature opstellen dan
En de cv met foto en paspoort moest dan weer eerst naar logistiek ter keuring.
Kijk maar naar Vlarp en z'n boytoy Stevequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
De dames van logistiek vinden dat ik gewoon een jonge knul moet gaan inwerken
"Ja, zo doen homo's dat. En lesbo's trouwens ook. De eerste vriend is vaak ervarener en zo, ouder. Soort stage eigenlijk!"
![]()
Nee da's het bord van Budel Airport (Kempen Vliegveld Budel of zo?), maar dat ligt ook nog km's verderopquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zie een groot bord uitsteken boven de bomen met Hier Ligt Budel.
Die is geblockedquote:
O ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk maar naar Vlarp en z'n boytoy Steve.
Zeg twittertutjequote:
jij blijft wel trouw telkens terugkomenquote:
nee maar ik heb gewoon geen zin meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je niets meer te doen?
desk alweer leeg/schoon ?
Ondersteunen. Anders ligt dat toch niet fijn met je zaakje op zo'n harde vrloerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.volkskrant.nl/(...)perkte_schaal_hervat
Wat doet die jongen met z'n hand?
Spier verrekt in mijn nek.quote:
Ik heb er vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/film/2230114/new-kids-bioscoop.html
Ik vraag me af of dat wel 1,5 uur lang leuk kan zijn
Ik vind 3 min soms al teveel,
ik ben al onderweg naar stationquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee maar ik heb gewoon geen zin meer
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/film/2230114/new-kids-bioscoop.html
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij lag om 7 uur vast nog plat op bed
quote:
ach ja een nederlandse film kan ook niet zonder 'funcioneel' naaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef creno het volgende:
Die new kid die hysterisch in zijn blote piemel aan het springen is, die is wel lachen.
quote:
hoiquote:
yep alleen ben ik daar afgelopen tijd nogal in rustequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jalekker uitgeslapen tot 9 uur!
Ah Stroekie, je volgt me op Twitter zie ik net!
euquote:
bom diaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
ik wil ook naar huis, dit werken is niets voor mij. En het is zooooo saaai
Goedemiddag trouwens![]()
yep tudo e/y/& todo ta/va bem/bien/goedquote:
iets bestellen ehquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yep tudo e/y/& todo ta/va bem/bien/goed
alles goed in NL, beetje lekker weer ?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
ik wil ook naar huis, dit werken is niets voor mij. En het is zooooo saaai
Goedemiddag trouwens![]()
echt lente weer stralende zon maar met een snijdende briesquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alles goed in NL, beetje lekker weer ?
gepanneerd/gemarineerd of puur natuur ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
Heb hier net 5 speklappen zitten opvreten
het is hier ook zonnig maar ik zit binnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
echt lente weer stralende zon maar met een snijdende bries
Zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gepanneerd/gemarineerd of puur natuur ?
Heb je geoefend met de opticien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb lenzen gekocht... maar durf ze niet in te doen
Mmmmm, bacon....quote:
Nee?quote:
Oehhh lenzen.. wat een kuttijd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb lenzen gekocht... maar durf ze niet in te doen
Hoezo kuttijd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oehhh lenzen.. wat een kuttijd!
Pas maar op met die kutdingen! heb ze 8 jaar gehad
Ja, wat denk je dat bacon isquote:
Ik dacht dat dat hoorde... Het is wel even techniek en het is fijner als je het samen met iemand doet die er verstand van heeft. Je bent wel met je ogen bezig tenslotte, als je het verkeerd doet, kan het best naar worden.quote:
Davidquote:
Als ik hem niet zou kennen, zou ik hem ook geen tweede blik waardig keuren. Maar hij was zo leuk als Ten... en als zichzelf ook.quote:
Ow eh... dit is gewoon zo'n setje van de drogistquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hoorde... Het is wel even techniek en het is fijner als je het samen met iemand doet die er verstand van heeft. Je bent wel met je ogen bezig tenslotte, als je het verkeerd doet, kan het best naar worden.
Hey, dat gasstel daar sta ik nou ook op te knoeien.quote:
Ja beetje dom toch wel hoor. Lenzen hoor je niet bij de drogist te kopen. Nou ja, tenzij je al geoefend drager bent en je weet hoe alles werkt en de oogarts of opticien ook ziet dat je ze wel KAN dragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow eh... dit is gewoon zo'n setje van de drogist
En maak het nou niet "enger" dan het al is![]()
Ik knijp telkens net voordat ie goed zit m'n ogen dicht...
Hoe weet je je sterkte dan?? De sterkte van je bril is namelijk niet hetzelfde als van je lenzen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow eh... dit is gewoon zo'n setje van de drogist
En maak het nou niet "enger" dan het al is![]()
Ik knijp telkens net voordat ie goed zit m'n ogen dicht...
Ook dat nog jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je je sterkte dan?? De sterkte van je bril is namelijk niet hetzelfde als van je lenzen.
Of internet.quote:Ga gewoon even naar de opticien. De eerste keer kost dat wat meer geld, maar daarna kun je gewoon bij de drogist terecht.
Yeah, ik had voor mijn vakantie bij een Nederlandse webshop 30 dagen lenzen besteld met mijn "nieuwe" sterkte. Hier kun je zonder recept namelijk ook online niks bestellen, dat verifieren ze eerst bij je oogarts. Maar ik wist al dat ik een half punt erbij moest hebben dus heb gewoon besteld. Heerlijk, weer scherp zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of internet.Doe ik al jaren. Zelfde lenzen als die ik bij de oogarts kreeg. Overdag bestellen, volgende dag in de brievenbus. Ideaal.
Heteroquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik mag geen lenzen, want in mijn linkeroog zit een pterygium, maar dat heb ik al eens gepost, volgens mij.
iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik mag geen lenzen, want in mijn linkeroog zit een pterygium, maar dat heb ik al eens gepost, volgens mij.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef creno het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwww
ik vroeg me af wat het was, dus ik copy/paste in youtube, had ik beter niet kunnen doen...
Goed planquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
ik ga wel eerst even bij de opticien langs...
Iets met huid? Een pterodactyl is iets met huid (weefsel?) tussen zijn vingers...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij wil ik niet meer weten wat een pterygium is
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets met huid? Een pterodactyl is iets met huid (weefsel?) tussen zijn vingers...
Toch jammer dat die beesten zijn uitgestorven... Stomme zoogdieren zijn lang zo leuk niet...quote:
ik heb ze al ruim 25 jaar zonder problemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Deceit het volgende:
Ja laten laseren..
Omdat ik kei veel last kreeg het laatste jaar.. bleek dat mijn (oog)adertjes in mijn hoornvlies waren gegroeid door de lenzen!
Arts zei dat een oog een houdbaarheidsdatum heeft met lenzen. De ene kan er 40 jaar mee lopen, de ander dus maar 8 jaar!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Precies, dat, maar dan in mijn oog.
eensch, maar ik loop dan ook bij oculenti, onderdeel van radbout ziekenhuis omdat ik lenzen op medische indicatie draagquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje dom toch wel hoor. Lenzen hoor je niet bij de drogist te kopen. Nou ja, tenzij je al geoefend drager bent en je weet hoe alles werkt en de oogarts of opticien ook ziet dat je ze wel KAN dragen.
Je hebt maar 1 paar ogen.
Maar goed, succes.
Overigens: als je IN doen al een crime vindt en eng (anders zou je niet steeds knijpen) succes met bellen naar vrienden of de huisartspost om ze vanavond weer UIT te krijgen dan
een van de beste die we hebben!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Pierre Bokma is S1ngle. FIjne acteur
.
ik durf dat niet te laten doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Laseren is veel te duur en ik vind het te risicovol
Blij met de verplichte verzekering van Obama dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
Jezus, krijg een rekening van het ziekenhuis voor het bezoekje aan de endo van begin maart$660. En da's nadat er nog een en ander is afgetrokken, de oorspronkelijke rekening was $960...
Wat heb je aan een verzekering als je een eigen risico van $3000 hebt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Blij met de verplichte verzekering van Obama dan?
Anders issie niet te betalen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een verzekering als je een eigen risico van $3000 hebt?
prijzig maar gelukkig valt het wel onder de dekking, hoe zit dit eigenlijk in nederland?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een verzekering als je een eigen risico van $3000 hebt?
Het valt helemaal niet onder de dekking, ik moet alles zelf betalen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
prijzig maar gelukkig valt het wel onder de dekking, hoe zit dit eigenlijk in nederland?
sommige dingen toch wel? dat spul dat je gister moest halen,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het valt helemaal niet onder de dekking, ik moet alles zelf betalen.
We hebben wel een health savings account, waar Brads werkgever elke maand geld op stort en dat we alleen voor medische dingen mogen gebruiken.
Maar toch.
Jezus.
Nope, moet ik ook zelf betalen. ALS de verzekering zou uitbetalen (en ik ga er niet vanuit dat dat gebeurt), zou ik hooguit $30 terugkrijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sommige dingen toch wel? dat spul dat je gister moest halen,
jij wil yolante zijn ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Wesley Sneijder.... wat een geile tuinkabouter is het toch
Nou ja, in principe is het weinig anders dan de gewone mannelijke puberteit natuurlijk. Dus zo "knap" is het allemaal nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik wilde nog reageren op dat filmpje van die Skyjongen. Die vond ik eigenlijk best wel cute
. En die stem
, wat tof dat dat allemaal kan enzo.
Ja, nou ja, je hebt ook wel gelijk misschien. Maar wonderlijk dat het lichaam dat ook dan zo doet enzo, die veranderingen teweeg brengtquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, in principe is het weinig anders dan de gewone mannelijke puberteit natuurlijk. Dus zo "knap" is het allemaal nietWel handig
Ga zo kijkenquote:Overigens heb ik een videootje gepost, maar dat gaat eigenlijk nergens over
Het is wel apart hoe sterk het lichaam op hormonen reageert ja. Dat is wel bijzonder. Ben bijvoorbeeld vergeten te melden dat mijn zweet ook anders begint te ruiken. Zelfs dat wordt dus beinvloed door de Testo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je hebt ook wel gelijk misschien. Maar wonderlijk dat het lichaam dat ook dan zo doet enzo, die veranderingen teweeg brengt. Vind ik.
[..]
Ga zo kijken.
Ja en nee. Ja, in principe moet je je hele leven blijven spuiten, anders nemen of je eierstokken het weer over (en vervrouwelijk je dus weer), of, als je die niet meer hebt, kom je in de menopauze met alle gevolgen van dien (botontkalking).quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je trouwens de rest van je leven T (zo noem jij het steeds toch?) blijven spuiten? Of is dat op een gegeven moment klaar?
Al maakt je lichaam het natuurlijk zelf niet zoveel aan dus logischerwijs zou ik denken dat je moet blijven spuiten?
Ik las et en zag demonstrerende eierstokken voor mequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, in principe moet je je hele leven blijven spuiten, anders nemen of je eierstokken het weer over (en vervrouwelijk je dus weer), of, als je die niet meer hebt, kom je in de menopauze met alle gevolgen van dien (botontkalking).
Omdat ik niet per se helemaal wil vermannelijken, en alleen de vrouwelijke randjes eraf wil, ben ik (nu in ieder geval) van plan om te stoppen als ik de gewenste veranderingen, voornamelijk in stem en botstructuur, heb bereikt. Waarschijnlijk na een jaar of zo. Hoewel ik misschien ook op een lage dosis overga voor "onderhoud", eventueel met gel in plaats van injecties.
En scaryquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik las et en zag demonstrerende eierstokken voor me
now that's weirdly funny![]()
Beter geven ze zich gewoon overquote:
nerdquote:
hoe is die spaanse lerares ?quote:
Jij ook, aangezien je weet waar het vandaan komtquote:
weet nog niet vrijdag hebben we haar voor het eerst, maar ze schijnt goed te zijn als we de andere leraren mogen geloven.quote:
Sstquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij ook, aangezien je weet waar het vandaan komt
ze nemen hun tijd wel op die school van jouquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet nog niet vrijdag hebben we haar voor het eerst, maar ze schijnt goed te zijn als we de andere leraren mogen geloven.
een vervanger vind je ook niet direct en zeker niet voor voltijd, en er werd voorrang gegeven aan de 2e en 3e jaars want die gaan op stage naar os spanje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ze nemen hun tijd wel op die school van jou
Ietwat.quote:
nee hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:29 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het hier rustig?
Ja, dat vroeg ik mij idd af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, mocht iemand zich dat afvragen.
I always wonder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef oinaru_isan het volgende:
En ik ben er zelf ook nog, mocht iemand zich dat afvragen.
lijkt me logisch als je net gepost hebtquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef oinaru_isan het volgende:
En ik ben er zelf ook nog, mocht iemand zich dat afvragen.
ga je weg dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, mocht iemand zich dat afvragen.
Exactly. "Afvrager" klinkt niet zoquote:
Nou, uiteindelijk ga ik wel een keer slapen. En ooit ook wel wat verder wegquote:
Dan is verwonderaar mooier, maar dat verschilt dan weer niet zo veel met je huidige naam.quote:
Ik zit er al een poosje over te denken om een vraagteken als tattoo te nemen. Maar da;s ook wel weer een beetje saaiquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is verwonderaar mooier, maar dat verschilt dan weer niet zo veel met je huidige naam.
Zeer mee eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
In een andere taal klinken dingen soms mooier.
Maar ja, als jij daar het meest bij voelt. Ik vind een tattoo die simpel is, maar daardoor wel de lading dekt en dicht bij een persoon staat mooier dan iets wat met krullen en sterren en kitscherigheid gedecoreerd is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit er al een poosje over te denken om een vraagteken als tattoo te nemen. Maar da;s ook wel weer een beetje saai
Gewoon zelf wat ontwerpen, bijvoorbeeld een vraagteken gecombineerd met je initialen of zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit er al een poosje over te denken om een vraagteken als tattoo te nemen. Maar da;s ook wel weer een beetje saai
al thuis om elf uur savonds?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
al thuis. we beginnen een burgergezin te worden. nu nog kinderen
ja we hebben alleen even gegeten een nu weer thuis. pfff straks ga ik nog de was doenquote:
Bel de krantquote:Op woensdag 21 april 2010 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja we hebben alleen even gegeten een nu weer thuis. pfff straks ga ik nog de was doen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, als jij daar het meest bij voelt. Ik vind een tattoo die simpel is, maar daardoor wel de lading dekt en dicht bij een persoon staat mooier dan iets wat met krullen en sterren en kitscherigheid gedecoreerd is.
ben je toch veel te egoistisch voorquote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
een burgergezin...quote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
ik ??? waarom denk je datquote:Op woensdag 21 april 2010 00:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben je toch veel te egoistisch voor
Ik moest bij die eerste echt even kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk... zoiets is wel heel vet (maar iemand heeft hem dus al)
Of zoiets
[ afbeelding ]
we hebbendit weekend een gala, dan komen we er wel weer inquote:
Yah. Vind hem wel heel mooi...quote:Op woensdag 21 april 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest bij die eerste echt even kijken. Lijkt wel een feniks in te zitten, wat ook wel weer dan bij jouw leven past qua wedergeboorte enzo
.
toemaar weer mister famousquote:Op woensdag 21 april 2010 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we hebbendit weekend een gala, dan komen we er wel weer inde krant bedoel ik dan
![]()
oh....zomaar zoquote:
sorry voor mijn taalquote:Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een burgergezin...
alsof je van hogere stand bent, je bedoelt waarschijnlijk burgerlijk
ik vraag er niet omquote:
ik ben heel goed met kinderen en doe ze net als mijn ouders gewoon snel op een kostschool (of zoiets)quote:
das wel weer de makkelijke weg hequote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben heel goed met kinderen en doe ze net als mijn ouders gewoon snel op een kostschool (of zoiets)
In sommige landen is dat wel veel gebruikelijker dan in Nederland.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das wel weer de makkelijke weg he
Ach zoals mijn moeder altijd zegt, kindereb zijn best lief, af en toequote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das wel weer de makkelijke weg he
als ze slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach zoals mijn moeder altijd zegt, kindereb zijn best lief, af en toe
zal wle maar das natuurlijk niet opvoeden he, je kind jaren naar kostschool sturenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In sommige landen is dat wel veel gebruikelijker dan in Nederland.
Katholieke school niet meer doen :-Pquote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben heel goed met kinderen en doe ze net als mijn ouders gewoon snel op een kostschool (of zoiets)
ik vond het ook helemaal niet vreemd of ergquote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In sommige landen is dat wel veel gebruikelijker dan in Nederland.
Wat sommige ouders thuis doen is ook niet opvoedenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wle maar das natuurlijk niet opvoeden he, je kind jaren naar kostschool sturen
helaas niet neequote:Op woensdag 21 april 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat sommige ouders thuis doen is ook niet opvoeden.
geen last van gehad, onderling misschienquote:Op woensdag 21 april 2010 00:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Katholieke school niet meer doen :-P
Go ahead. Je krijgt hooguit geen antwoord (nee, ik krijg geen piemel).quote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Nuno_G het volgende:
Maar ik zou graag nog wat aan Wonderer vragen, maar dat is misschien teveel persoonlijk. Mag het toch
Volgens mij is kostschool voor sommige kids wel het betere alternatief ja... Overigens denk ik dat gemengd wel beter zou zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat sommige ouders thuis doen is ook niet opvoeden.
Ik zou die lichamelijke dingen bij jou niet zo snel als "te persoonlijk" zien, juist meer de emotionele vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Go ahead. Je krijgt hooguit geen antwoord (nee, ik krijg geen piemel).
daar ging het niet alleen over/ meer over wat je denkt en voelt en verwacht van je partnerquote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Go ahead. Je krijgt hooguit geen antwoord (nee, ik krijg geen piemel).
Ik ook, maar ik heb inmiddels ervaring met de "ik wil je een persoonlijke vraag stellen"quote:Op woensdag 21 april 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou die lichamelijke dingen bij jou niet zo snel als "te persoonlijk" zien, juist meer de emotionele vragen.
Alleen dat ie verder kijkt dan mijn voorgevel. Verder niet echt iets, eigenlijk. Oh, en dat ie het zegt als ie ergens mee zit.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daar ging het niet alleen over/ meer over wat je denkt en voelt en verwacht van je partner
\nee het ging me meer over dingen zoals bv Ik heb een vriendin die als jongen een stuk was maar als vrouw doet ze me niks. Ze is nog steeds heel mooi, maar haar vriend heeft heel veel jalouzie als ze met haar vrienden uitgaat, terwijl wij denken ja vroeger was ik er wel mee in bed gedoken maar nuquote:Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb inmiddels ervaring met de "ik wil je een persoonlijke vraag stellen"
Ja, je bent homo of je bent het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 00:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
\nee het ging me meer over dingen zoals bv Ik heb een vriendin die als jongen een stuk was maar als vrouw doet ze me niks. Ze is nog steeds heel mooi, maar haar vriend heeft heel veel jalouzie als ze met haar vrienden uitgaat, terwijl wij denken ja vroeger was ik er wel mee in bed gedoken maar nu
oefenen jullie eerst maar eens met een labradorquote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
hoe bedoel je ONS ?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je bent homo of je bent het niet
Maar ik denk dat er sowieso wel een verschil is tussen een eventuele ONS en een relatie van tien jaar.
One night stand.quote:
slaapsequote:Op woensdag 21 april 2010 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten!
eem hond ? we hebben al problemen met te besluiten waar we gaan slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oefenen jullie eerst maar eens met een labrador
van een vrouw naar man lijkt me ook helemaal niks als in relatie materiaal of ONSquote:Op woensdag 21 april 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je bent homo of je bent het niet
gewoon in bed toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eem hond ? we hebben al problemen met te besluiten waar we gaan slapen
Want? Je hebt een pik nodig?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van een vrouw naar man lijkt me ook helemaal niks als in relatie materiaal of ONS
geen van beiden, hoewel sommige jongens in die YT filmpjes er wel leuk uitzien, zou ik toch wat missenquote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van een vrouw naar man lijkt me ook helemaal niks als in relatie materiaal of ONS
ook ja, maar toch blijft de gedachte dat het dan vroeger een vrouw was.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want? Je hebt een pik nodig?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom je dat zegt.
niet echt voor de functie van het ding maar meer voor de emotie erover. ik leg dit slecht uit, hoop dat je het toch snaptquote:Op woensdag 21 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want? Je hebt een pik nodig?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom je dat zegt.
Jawel. Ik heb het zelf ook namelijk. Op dit moment in mijn leven zou ik niet met een transman samen willen zijn, denk ik. Gewoon omdat er voor mijn gevoel toch minstens één werkende pik in de relatie moet zitten. Ik vind het ook gewoon leuk om met die van hem te spelen zodat ik toch nog een beetje kan voelen hoe het is enzo. Dat zou ik wel missen.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet echt voor de functie van het ding maar meer voor de emotie erover. ik leg dit slecht uit, hoop dat je het toch snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |