Wat? Ben jij geen echte man?quote:
i wil het echt niet alleen over dat ding hebben, maar ik ben een man, ik hou van een man en dat is daar tooch een deel van. Ik ben ook wel eens naar bed geweest met een trans(borsten en pik) maar dat vond ik toch verwarrend.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb het zelf ook namelijk. Op dit moment in mijn leven zou ik niet met een transman samen willen zijn, denk ik. Gewoon omdat er voor mijn gevoel toch minstens één werkende pik in de relatie moet zitten. Ik vind het ook gewoon leuk om met die van hem te spelen zodat ik toch nog een beetje kan voelen hoe het is enzo. Dat zou ik wel missen.
Misschien heb ik daar later wat minder "last" van.
Dan snap ik niet helemaal wat je bedoelt denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
i wil het echt niet alleen over dat ding hebben, maar ik ben een man, ik hou van een man en dat is daar tooch een deel van. Ik ben ook wel eens naar bed geweest met een trans(borsten en pik) maar dat vond ik toch verwarrend.
Maar nu concentreren we ons weer op het lichamelijke, terwijl ik dat niet wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 07:23 schreef BWRaep het volgende:
Wel een interessante titel, vinden jullie jezelf 'echte mannen' ?We huppelen iig niet hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wel een interessante titel, vinden jullie jezelf 'echte mannen' ?om een echte man te kunnen zijn moet je eerst links en rechts in wat tieten hebben geknepen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmz. Kan leuk zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
feb 2011 komt rent weer op de planken in nl
bart van popstars als markquote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Kan leuk zijn.
Kreeg echter wel jeuk van de NL cd
weet niet of er ook een cd geweest is van de ivo van hove versie en wie toen vertaling heeft gemaakt. Lijkt me een mooie klus voor ronald giphartquote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Kan leuk zijn.
Kreeg echter wel jeuk van de NL cd
en de material boy ook .quote:
Wel een interessante titel, vinden jullie jezelf 'echte mannen' ?Meer dan hetero's, omdat wij ons niet mengen met vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
prostaat kwaaltjes ?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef creno het volgende:
en nu gaan we het over echte mannendingen hebben ? Piemels, baarden, snorren, auto's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |