Warm water over je heen laten vallen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
Trust me, ik had ze echt wel... ken je nagaan wat een douche doet.
Je kont spoelen...?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met vleierij krijg je alles gedaan.
Trust me, ik had ze echt wel... ken je nagaan wat een douche doet.
wtf!quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n kartonnen display pop.
Yeah, ik snap dat ook niet zo goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:23 schreef Peter het volgende:
Moeders:"Hoe weet je nou dat j op mannen valt als je nog nooit iets met een vrouw gedaan hebt? "
Ik:"Heb jij wel eens wat met een vrouw gedaan dan?, Hoe weet je dan dat je niet op vrouwen valt?"
En dan even wachten tot het kwartje valt
Ik geloof best dat Mike een toffe gozer is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
Even voor de goede orde, ik vond de middag en avond met Mike echt keileuk... Jullie geven hem veel te weinig credit
Wel relaxt eigenlijk. Hij begint er niet uit zichzelf over, maar als ik het erover heb, wordt ie niet helemaal depri en/of stil of zo. Dus dat is wel goedquote:
quote:
We (ik) kennen 'm niet goed genoeg denk ik, om 'm enorme credits te verlenenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
Even voor de goede orde, ik vond de middag en avond met Mike echt keileuk... Jullie geven hem veel te weinig credit
lijkt net of ik je geld hiervoor hebt gegeven om dit te zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
Maar wist hij je toekomst voor jullie in het bootje stapten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel relaxt eigenlijk. Hij begint er niet uit zichzelf over, maar als ik het erover heb, wordt ie niet helemaal depri en/of stil of zo. Dus dat is wel goed
Zou me niets verbazen als een zeker persoon die foto's allemaal zelf op z'n eigen harde schijf heeft opgeslagenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten we Steve maar overhalen om per ongeluk dat fotoarchief te wissen.
"Is dat nou je server, Vlarplief? Oeps! Gooi ik daar toch mijn koffie over jouw server heen!"
Alleen de nacht viel wat tegen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
omg! ging dat echt zo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:23 schreef Peter het volgende:
Moeders:"Hoe weet je nou dat j op mannen valt als je nog nooit iets met een vrouw gedaan hebt? "
Ik:"Heb jij wel eens wat met een vrouw gedaan dan?, Hoe weet je dan dat je niet op vrouwen valt?"
En dan even wachten tot het kwartje valt
In 1 van z'n mapjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als een zeker persoon die foto's allemaal zelf op z'n eigen harde schijf heeft opgeslagen...
Nee, maar ik ook niet. Ik heb me nooit anders (aka vrouwelijk) voor gedaan dan ik was, maar het besluit om wel te transitioneren kwam voor mij ook redelijk als een verrassing. Ik ben me er ook goed van bewust dat dit niet is waar hij zijn handtekening onder heeft gezet en daar hou ik ook rekening mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wist hij je toekomst voor jullie in het bootje stapten?
Jahquote:
Ja, want toen moest ik naar huisquote:
Lijkt me lastig voor beiden.. succes en sterke ook met dat deel van het procesquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ook niet. Ik heb me nooit anders (aka vrouwelijk) voor gedaan dan ik was, maar het besluit om wel te transitioneren kwam voor mij ook redelijk als een verrassing. Ik ben me er ook goed van bewust dat dit niet is waar hij zijn handtekening onder heeft gezet en daar hou ik ook rekening mee.
Als jij daar nou gewoon je mond over had gehouden, was niemand op het idee gekomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt net of ik je geld hiervoor hebt gegeven om dit te zeggen.
Een atoombom op Oss moet afdoende zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als een zeker persoon die foto's allemaal zelf op z'n eigen harde schijf heeft opgeslagen...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel relaxt eigenlijk. Hij begint er niet uit zichzelf over, maar als ik het erover heb, wordt ie niet helemaal depri en/of stil of zo. Dus dat is wel goed
Ja hoi, dan is Eindhoven ook wegquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een atoombom op Oss moet afdoende zijn.
Hmmz... Zit wat in. Ach, een treinongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, dan is Eindhoven ook weg. En zo niet, dan krijgen we wel al die straling
.
Thanksquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor beiden.. succes en sterke ook met dat deel van het proces
Mensen daar zijn toch al een beetje gekquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, dan is Eindhoven ook weg. En zo niet, dan krijgen we wel al die straling
.
Nee, iedreen moest vroeg naar huis toe. Ik was uiteindelijk gebroken. En ik ging meteen mijn nest in toen ik thuis kwam. Ik had de nacht doorgehaald. Had een party met oude DJ's uit de Roxy en It.quote:
Ah joh, met al die blunders is het een kwestie van tijd voor het allemaal vanzelf verdwijnt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hmmz... Zit wat in. Ach, een treinongeluk zit in een klein hoekje.
Gebroeders Vim ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, iedreen moest vroeg naar huis toe. Ik was uiteindelijk gebroken. En ik ging meteen mijn nest in toen ik thuis kwam. Ik had de nacht doorgehaald. Had een party met oude DJ's uit de Roxy en It.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij daar nou gewoon je mond over had gehouden, was niemand op het idee gekomen
quote:
Nee, E!quote:
Niet K?quote:
nee want ondanks dat je soms zuur overkomt, heb je best wel een lief hoofdjequote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten we Steve maar overhalen om per ongeluk dat fotoarchief te wissen.
"Is dat nou je server, Vlarplief? Oeps! Gooi ik daar toch mijn koffie over jouw server heen!"
Nee hoor, i know where the good shit is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd![]()
Vergane glorie toch?
Nee, dat doe ik niet.quote:
Ik bedoelde de dj'squote:Op dinsdag 20 april 2010 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor, i know where the good shit is.
in de kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |