Best gek inderdaad. Maar ik weet ook nog dat je hier een paar jaar terug ookal een homo in een vrouwenlichaam werd genoemdquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel, ook al kon ik het toen niet benoemen, was ik homo. Ik viel immers op jongens. Dus dat aan mijn ouders vertellen vond ik een stuk moeilijker dan vertellen dat ik eindelijk mezelf ging worden.
ik verwacht dan wel mijn deel van de royalty'squote:Op dinsdag 20 april 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou wel een leuk verhaal zijn voor Arthur, als het nog zou passen
gelukkig dat jij er niet in hoef te zitten.quote:
Nog even een laatste post... is de lucht tussen Ang3l en jou al weer geklaard?quote:
Kwam niet echt als een verrassing en ze steunen me onvoorwaardelijk. Willen ook bijdragen aan de operatie etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke... Hoe vonden je ouders dat dan? Dat is in zekere zin ook een soort coming out of niet?
je kan een boekenbon krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik verwacht dan wel mijn deel van de royalty's
Wauwquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwam niet echt als een verrassing en ze steunen me onvoorwaardelijk. Willen ook bijdragen aan de operatie etc.
Yeah, liever vragen dan dat mensen zelf dingen gaan bedenken, want daar komen rare dingen van, heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best gek inderdaad. Maar ik weet ook nog dat je hier een paar jaar terug ookal een homo in een vrouwenlichaam werd genoemd. En ik vind het best kick-ass dat je die keuzes maakt en er voor gaat. En dat ik vragen kan stellen wanneer ik iets wil weten
.
en hoe zit het met de inlaws?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwam niet echt als een verrassing en ze steunen me onvoorwaardelijk. Willen ook bijdragen aan de operatie etc.
Is het arrogant om te zeggen dat ik niet anders had verwacht?quote:
Die weten het nog nietquote:
Tofquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
hollanderquote:
oiquote:
amen to that.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof. Lijkt me toch wel makkelijker als je weet dat je gewoon gesteund wordt door de mensen van wie je houdt
. Er is al genoeg afwijzing in de wereld
.
Z'n moeder is in juni jarig, daar zullen we wel heen gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word nog leuk met thanksgiving dit jaar
Ja, als je dan filmpjes ziet van jongens die door hun vader in elkaar worden geslagen of het huis uit worden getrapt... heb ik wel mazzel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof. Lijkt me toch wel makkelijker als je weet dat je gewoon gesteund wordt door de mensen van wie je houdt
. Er is al genoeg afwijzing in de wereld
.
Dat weet ik van jou ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je begrijpt natuurlijk dat we dat willen zien. je kan niet zoiets posten en niets laten zien. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet.
Nee natuurlijk niet! Jij kent je ouders het bestequote:Op dinsdag 20 april 2010 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het arrogant om te zeggen dat ik niet anders had verwacht?Ik ken mijn ouders een beetje, die vinden alles wel best
Ze hebben alleen nog wat moeite met de omschakeling van voornaamwoorden en mijn nieuwe naam, maar dat kan ik ze natuurlijk niet kwalijk nemen.
15, en dat op een plattelands mavo, ik mocht niet meer bij de jongens omkleden voor de gym...quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig dat jij er niet in hoef te zitten.![]()
hoe oud was jij?
Puntje voor Stevequote:
ja, maar ik heb een fobo.. hetzij half.quote:
ik ga met je meequote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mn bedje in slaapse iedereen
Ik heb nog een foto van jou in Vrolijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik heb een fobo.. hetzij half.
eind jaren '80... o god ja, platteland.... da's andere koek..quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
15, en dat op een plattelands mavo, ik mocht niet meer bij de jongens omkleden voor de gym...
Ja dat waren roerige jaren
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mn bedje in slaapse iedereen
Bullshit...jij hebt helemaal geen fobo.quote:
i knew it!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van jou in VrolijkMaar daar sta je niet herkenbaar op.
Ik was gewoon foto's aan het maken van mijn boeken, het was niet een bewuste actie of zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i knew it!!![]()
waarom had je niet gewoon een foto gemaakt dan? Lekker aan de pizza of aan het bier? You could've asked...
juist! voor al die bitches hier zonder Fobo.quote:
Ik zal een foto pm'en.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
ja, maar ik heb een fobo.. hetzij half.
topquote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap die drang nooit zo. Maar misschien komt dat omdat ik geen beelddenker ben.quote:
quote:
quote:
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat voor soort mens de dingen zegt die hier verschijnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die drang nooit zo. Maar misschien komt dat omdat ik geen beelddenker ben.
Nee, maar jij hebt me gezien. Iedereen denkt zeker hier dat ik niet degene ben op die fobo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap die drang nooit zo. Maar misschien komt dat omdat ik geen beelddenker ben.
In zekere zin heb ik dat ook wel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat voor soort mens de dingen zegt die hier verschijnen. Maar als mensen liever niet in beeld bekend zijn dan is dat ook hun goed recht
.
Nee, in het algemeen niet. Toen ik foto's van mijn presentatie gepost had op het schrijfforum, zeiden veel mensen ook "leuk, eindelijk een gezicht achter de naam". Alsof dat het belangrijkste was...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt me gezien. Iedereen denkt zeker hier dat ik niet degene ben op die fobo.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt me gezien. Iedereen weet hier dat ik niet degene ben op die fobo.
als je echt benieuwd ben, zal ik binnenkort wel een foto pm-en. Xit nu op een fucked up pc waar geen foto's opstaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd naar wat voor soort mens de dingen zegt die hier verschijnen. Maar als mensen liever niet in beeld bekend zijn dan is dat ook hun goed recht
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je echt benieuwd ben, zal ik binnenkort wel een foto pm-en. Xit nu op een fucked up pc waar geen foto's opstaan.
ja waar is jouw fobo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In zekere zin heb ik dat ook wel...
Maar dan weer niet van iedereen
hear hear... maar velen zijn zeker visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen niet. Toen ik foto's van mijn presentatie gepost had op het schrijfforum, zeiden veel mensen ook "leuk, eindelijk een gezicht achter de naam". Alsof dat het belangrijkste was...
Ik wil niet herkend wordenquote:
Maar zie je de gezichten van de mensen die je kent dan ook als je hun post leest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:07 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat van een gezicht toch al wel veel van iemand's persoon af te leiden is, daarom vind ik het altijd toch wel fijn een gezicht bij een account te kunnen plaatsen. Daardoor wordt iemand meer dan alleen een username.
En ik ben gewoon veel te nieuwsgierig.
Ja, maar jij verwachtte wat andersquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hear hear... maar velen zijn zeker visueel ingesteld.ik was ook bestwel benieuwd.
Ja dat laatste heb ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:07 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat van een gezicht toch al wel veel van iemand's persoon af te leiden is, daarom vind ik het altijd toch wel fijn een gezicht bij een account te kunnen plaatsen. Daardoor wordt iemand meer dan alleen een username.
Mjah, maar je weet niet wie hier allemaal mee leest en kijkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:07 schreef Steve het volgende:
Biomanquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar jij verwachtte wat andersDe mensen op het schrijfforum (uitzonderingen daargelaten) weten niet beter of ik ben een bioman.
Meestal niet bewust, maar het zit wel in mijn achterhoofd als ik hier posts lees ja. Ik koppel het wel aan de username en het usericon.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:10 schreef wonderer het volgende:
Maar zie je de gezichten van de mensen die je kent dan ook als je hun post leest?
Ja de usericon is ook heel erg gekoppeld aan de persoonquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Meestal niet bewust, maar het zit wel in mijn achterhoofd als ik hier posts lees ja. Ik koppel het wel aan de username en het usericon.
ja hoor, ben zelf ook wel benieuwdquote:
quote:
Ik ken je kop en heb je nooit gemeet heurquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Als mensen mijn kop willen zien, dan moeten ze maar meeten.
Uitzondering.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken je kop en heb je nooit gemeet heur.
gebeurt dat nog wel eens? meeten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh dan kom ik binnenkort wel eens langs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hoor, ben zelf ook wel benieuwd
Jij meet nooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
maar je ziet nietsquote:
Je had helemaal geen wallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:17 schreef mike_hunt het volgende:
o wcht ff , wonderer.. ik heb natuurlijk een nacht doorgehaald. Wel ff de wallen wegfotoshoppen hoor.
Oh dan gaan we samenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan kom ik binnenkort wel eens langs.
Nope. Deze had ik daarvoor gemaakt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je ziet nietshad je geen meerderen gemaakt?
maar wel een foto van je buikjequote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Vlarps enge foto-archiefquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar wel een foto van je buikje![]()
je foto is wel te zien op 1 van die meet overzichten
Kan natuurlijk elke willekeurige Vrolijk bezoeker zijnquote:
quote:
Ohja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan natuurlijk elke willekeurige Vrolijk bezoeker zijnMike is hetero in Nederland, weet je nog? Die zou daar echt Noooooit naar binnen gaan.
quote:
Warm water over je heen laten vallen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
Trust me, ik had ze echt wel... ken je nagaan wat een douche doet.
Je kont spoelen...?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met vleierij krijg je alles gedaan.
Trust me, ik had ze echt wel... ken je nagaan wat een douche doet.
wtf!quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n kartonnen display pop.
Yeah, ik snap dat ook niet zo goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:23 schreef Peter het volgende:
Moeders:"Hoe weet je nou dat j op mannen valt als je nog nooit iets met een vrouw gedaan hebt? "
Ik:"Heb jij wel eens wat met een vrouw gedaan dan?, Hoe weet je dan dat je niet op vrouwen valt?"
En dan even wachten tot het kwartje valt
Ik geloof best dat Mike een toffe gozer is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
Even voor de goede orde, ik vond de middag en avond met Mike echt keileuk... Jullie geven hem veel te weinig credit
Wel relaxt eigenlijk. Hij begint er niet uit zichzelf over, maar als ik het erover heb, wordt ie niet helemaal depri en/of stil of zo. Dus dat is wel goedquote:
quote:
We (ik) kennen 'm niet goed genoeg denk ik, om 'm enorme credits te verlenenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
Even voor de goede orde, ik vond de middag en avond met Mike echt keileuk... Jullie geven hem veel te weinig credit
lijkt net of ik je geld hiervoor hebt gegeven om dit te zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
Maar wist hij je toekomst voor jullie in het bootje stapten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel relaxt eigenlijk. Hij begint er niet uit zichzelf over, maar als ik het erover heb, wordt ie niet helemaal depri en/of stil of zo. Dus dat is wel goed
Zou me niets verbazen als een zeker persoon die foto's allemaal zelf op z'n eigen harde schijf heeft opgeslagenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten we Steve maar overhalen om per ongeluk dat fotoarchief te wissen.
"Is dat nou je server, Vlarplief? Oeps! Gooi ik daar toch mijn koffie over jouw server heen!"
Alleen de nacht viel wat tegen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:24 schreef wonderer het volgende:
omg! ging dat echt zo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:23 schreef Peter het volgende:
Moeders:"Hoe weet je nou dat j op mannen valt als je nog nooit iets met een vrouw gedaan hebt? "
Ik:"Heb jij wel eens wat met een vrouw gedaan dan?, Hoe weet je dan dat je niet op vrouwen valt?"
En dan even wachten tot het kwartje valt
In 1 van z'n mapjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als een zeker persoon die foto's allemaal zelf op z'n eigen harde schijf heeft opgeslagen...
Nee, maar ik ook niet. Ik heb me nooit anders (aka vrouwelijk) voor gedaan dan ik was, maar het besluit om wel te transitioneren kwam voor mij ook redelijk als een verrassing. Ik ben me er ook goed van bewust dat dit niet is waar hij zijn handtekening onder heeft gezet en daar hou ik ook rekening mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wist hij je toekomst voor jullie in het bootje stapten?
Jahquote:
Ja, want toen moest ik naar huisquote:
Lijkt me lastig voor beiden.. succes en sterke ook met dat deel van het procesquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ook niet. Ik heb me nooit anders (aka vrouwelijk) voor gedaan dan ik was, maar het besluit om wel te transitioneren kwam voor mij ook redelijk als een verrassing. Ik ben me er ook goed van bewust dat dit niet is waar hij zijn handtekening onder heeft gezet en daar hou ik ook rekening mee.
Als jij daar nou gewoon je mond over had gehouden, was niemand op het idee gekomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt net of ik je geld hiervoor hebt gegeven om dit te zeggen.
Een atoombom op Oss moet afdoende zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als een zeker persoon die foto's allemaal zelf op z'n eigen harde schijf heeft opgeslagen...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel relaxt eigenlijk. Hij begint er niet uit zichzelf over, maar als ik het erover heb, wordt ie niet helemaal depri en/of stil of zo. Dus dat is wel goed
Ja hoi, dan is Eindhoven ook wegquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een atoombom op Oss moet afdoende zijn.
Hmmz... Zit wat in. Ach, een treinongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, dan is Eindhoven ook weg. En zo niet, dan krijgen we wel al die straling
.
Thanksquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor beiden.. succes en sterke ook met dat deel van het proces
Mensen daar zijn toch al een beetje gekquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, dan is Eindhoven ook weg. En zo niet, dan krijgen we wel al die straling
.
Nee, iedreen moest vroeg naar huis toe. Ik was uiteindelijk gebroken. En ik ging meteen mijn nest in toen ik thuis kwam. Ik had de nacht doorgehaald. Had een party met oude DJ's uit de Roxy en It.quote:
Ah joh, met al die blunders is het een kwestie van tijd voor het allemaal vanzelf verdwijnt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hmmz... Zit wat in. Ach, een treinongeluk zit in een klein hoekje.
Gebroeders Vim ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, iedreen moest vroeg naar huis toe. Ik was uiteindelijk gebroken. En ik ging meteen mijn nest in toen ik thuis kwam. Ik had de nacht doorgehaald. Had een party met oude DJ's uit de Roxy en It.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij daar nou gewoon je mond over had gehouden, was niemand op het idee gekomen
quote:
Nee, E!quote:
Niet K?quote:
nee want ondanks dat je soms zuur overkomt, heb je best wel een lief hoofdjequote:Op dinsdag 20 april 2010 01:25 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien moeten we Steve maar overhalen om per ongeluk dat fotoarchief te wissen.
"Is dat nou je server, Vlarplief? Oeps! Gooi ik daar toch mijn koffie over jouw server heen!"
Nee hoor, i know where the good shit is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd![]()
Vergane glorie toch?
Nee, dat doe ik niet.quote:
Ik bedoelde de dj'squote:Op dinsdag 20 april 2010 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor, i know where the good shit is.
in de kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |