15, en dat op een plattelands mavo, ik mocht niet meer bij de jongens omkleden voor de gym...quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig dat jij er niet in hoef te zitten.![]()
hoe oud was jij?
Puntje voor Stevequote:
ja, maar ik heb een fobo.. hetzij half.quote:
ik ga met je meequote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mn bedje in slaapse iedereen
Ik heb nog een foto van jou in Vrolijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik heb een fobo.. hetzij half.
eind jaren '80... o god ja, platteland.... da's andere koek..quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
15, en dat op een plattelands mavo, ik mocht niet meer bij de jongens omkleden voor de gym...
Ja dat waren roerige jaren
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mn bedje in slaapse iedereen
Bullshit...jij hebt helemaal geen fobo.quote:
i knew it!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van jou in VrolijkMaar daar sta je niet herkenbaar op.
Ik was gewoon foto's aan het maken van mijn boeken, het was niet een bewuste actie of zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i knew it!!![]()
waarom had je niet gewoon een foto gemaakt dan? Lekker aan de pizza of aan het bier? You could've asked...
juist! voor al die bitches hier zonder Fobo.quote:
Ik zal een foto pm'en.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
ja, maar ik heb een fobo.. hetzij half.
topquote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap die drang nooit zo. Maar misschien komt dat omdat ik geen beelddenker ben.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |