Ik ken je kop en heb je nooit gemeet heurquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Als mensen mijn kop willen zien, dan moeten ze maar meeten.
Uitzondering.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken je kop en heb je nooit gemeet heur.
gebeurt dat nog wel eens? meeten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh dan kom ik binnenkort wel eens langs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja hoor, ben zelf ook wel benieuwd
Jij meet nooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
maar je ziet nietsquote:
Je had helemaal geen wallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:17 schreef mike_hunt het volgende:
o wcht ff , wonderer.. ik heb natuurlijk een nacht doorgehaald. Wel ff de wallen wegfotoshoppen hoor.
Oh dan gaan we samenquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan kom ik binnenkort wel eens langs.
Nope. Deze had ik daarvoor gemaakt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je ziet nietshad je geen meerderen gemaakt?
maar wel een foto van je buikjequote:Op dinsdag 20 april 2010 01:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Vlarps enge foto-archiefquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar wel een foto van je buikje![]()
je foto is wel te zien op 1 van die meet overzichten
Kan natuurlijk elke willekeurige Vrolijk bezoeker zijnquote:
quote:
Ohja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan natuurlijk elke willekeurige Vrolijk bezoeker zijnMike is hetero in Nederland, weet je nog? Die zou daar echt Noooooit naar binnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |