Helaas nietquote:
Het was ooit een H...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg hoe retro, die OP.
[..]
Helaas niet.
Trusten, poes.quote:
nee \r zit nog te werken, dus ik ben nog even wakkerquote:
Nee, House kijken.quote:
Dat doen ze dus vaker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie nou gister vanaf 23:30 nog een heel topic vol geluld?
Ohh, I'm so proud!
It's all part of growing up dearquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen ze dus vaker!. En vroeger was ik zo'n internet nerd die tot 1 uur 'snachts de topics volspamde. En nu tel ik niet meer mee nu ik een hard werkende loonslaaf ben die niet meer laat naar bed kan
ja en oss eindhoven was precies lang genoeg om terug te lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie nou gister vanaf 23:30 nog een heel topic vol geluld?
Ohh, I'm so proud!
Je wordt oud, opa!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen ze dus vaker!. En vroeger was ik zo'n internet nerd die tot 1 uur 'snachts de topics volspamde. En nu tel ik niet meer mee nu ik een hard werkende loonslaaf ben die niet meer laat naar bed kan
er werd in het vorige topic een plan gemaakt om een aanslag te plegen op je enge foto archief op je serverquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De atoombom was niet mijn idee. Sterker nog, ik raadde het af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je het zeker van die atoombom ? Er is maar 1 mapje met foto's van vanitas
oss heeft geen historische waarde om te bewarenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De atoombom was niet mijn idee. Sterker nog, ik raadde het af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |