Helaas nietquote:
Het was ooit een H...quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg hoe retro, die OP.
[..]
Helaas niet.
Trusten, poes.quote:
nee \r zit nog te werken, dus ik ben nog even wakkerquote:
Nee, House kijken.quote:
Dat doen ze dus vaker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie nou gister vanaf 23:30 nog een heel topic vol geluld?
Ohh, I'm so proud!
It's all part of growing up dearquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen ze dus vaker!. En vroeger was ik zo'n internet nerd die tot 1 uur 'snachts de topics volspamde. En nu tel ik niet meer mee nu ik een hard werkende loonslaaf ben die niet meer laat naar bed kan
ja en oss eindhoven was precies lang genoeg om terug te lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie nou gister vanaf 23:30 nog een heel topic vol geluld?
Ohh, I'm so proud!
Je wordt oud, opa!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat doen ze dus vaker!. En vroeger was ik zo'n internet nerd die tot 1 uur 'snachts de topics volspamde. En nu tel ik niet meer mee nu ik een hard werkende loonslaaf ben die niet meer laat naar bed kan
er werd in het vorige topic een plan gemaakt om een aanslag te plegen op je enge foto archief op je serverquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De atoombom was niet mijn idee. Sterker nog, ik raadde het af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je het zeker van die atoombom ? Er is maar 1 mapje met foto's van vanitas
oss heeft geen historische waarde om te bewarenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De atoombom was niet mijn idee. Sterker nog, ik raadde het af.
quote:
ga maar terug lezen, zie je ook foto van miekequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Atoombommen?
Wat gaan we platgooien?
Rotterdam nog een keer?
Wat een onzin. Dat kan alleen als het ooit gezellig is geweest!quote:
Bijna he. Bijna.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat kan alleen als het ooit gezellig is geweest!
Er bestaat gaan bijna ouderwets gezellig als ouderwets gezellig uberhaubt al niet bestaatquote:
Ik doe liever andere dingen 's nachtsquote:
Scheelt drama's, want ik lees niet terugquote:
Het ging eens een keer niet over jouquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheelt drama's, want ik lees niet terug
Je kan het combineren hoor. Die telefoons met internet kan je gewoon in één hand houden en dan is de rest van je lichaam nog over voor andere activiteitenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen 's nachts
Dat bedoelde ik dus ook, DAN scheelt het een hoop drama, want ik ben er 's nachts nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging eens een keer niet over jou. Volgens mij.
Ah zo. Nou ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, DAN scheelt het een hoop drama, want ik ben er 's nachts niet
Dan ga ik waarschijnlijk hele rare dingen posten... oh wacht... dus de helft van jullie ligt dus te neuken aan de kwaliteit van de posts te zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan het combineren hoor. Die telefoons met internet kan je gewoon in één hand houden en dan is de rest van je lichaam nog over voor andere activiteiten.
neuken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kijk je zeker niet naar de kwaliteit van mijn posts. Die is namelijk erg hoogstaand ().
Ja dit keer moest ik de klappen voor je opvangenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, DAN scheelt het een hoop drama, want ik ben er 's nachts niet
en viel het mee of tegen ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Ik dus zo helemaal teruglezen op zoek naar de foto van Mike..
Ja ik offer me op om Erik zijn posts kwalitatief naar beneden te brengenquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik offer me op om Erik zijn posts kwalitatief naar beneden te brengen
Nee je bentquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lief van je. Alleen klinkt opofferen wel alsof ik afschuwelijk ben
.
Het klinkt niet erg lief nee... Maar gezien de kwaliteit van z'n post vraag ik me af wat hij nu aan het doen isquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lief van je. Alleen klinkt opofferen wel alsof ik afschuwelijk ben
.
nee, zelfs s'nachts draait de werled hier alleen om jou wees maar niet bangquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt wel het risico dat TMM dan net z'n nachtmedicatie op heeft en dan allerlei rare onzin gata uitkramen, zoals brieven richting de gaykrant die uit de hand lopen
He gelukkig. Kan IK iig rustig slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, zelfs s'nachts draait de werled hier alleen om jou wees maar niet bang
ja het is net Pejte Pitamientjequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou ja wat zal ik ervan zeggen....leuk petje
"I shit my sheets... stom he, ik vind het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het is net Pejte Pitamientje
je hoort hem denken "stom hè, ik vind het gewoon lekker"
Ew. Why?quote:
weer met de trein op en neer naar Maastricht geweest ?quote:
En hoe is de ICT jongen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk tegen de boxershort van onze ICT jongen aan.
Leuk wit met gele en oranje bloemen. ZONDER bjorn borg rand!
Ik vandeweek ook... op weg naar de Brand Brouwerijquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt niet erg lief nee... Maar gezien de kwaliteit van z'n post vraag ik me af wat hij nu aan het doen is
Smaakt best goed.quote:
Budel ligt helemaal niet langs de A2quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het langs de A2 ligt.
blijkbaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen nieuws is goed nieuws..... toch ?
Ik zie een groot bord uitsteken boven de bomen met Hier Ligt Budel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Budel ligt helemaal niet langs de A2
Dan moet je nog wel ff een paar km rijden hoor, vanaf die afslag
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
De dames van logistiek vinden dat ik gewoon een jonge knul moet gaan inwerken
"Ja, zo doen homo's dat. En lesbo's trouwens ook. De eerste vriend is vaak ervarener en zo, ouder. Soort stage eigenlijk!"
![]()
Nou, ik zal een vacature opstellen dan
En de cv met foto en paspoort moest dan weer eerst naar logistiek ter keuring.
Kijk maar naar Vlarp en z'n boytoy Stevequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
De dames van logistiek vinden dat ik gewoon een jonge knul moet gaan inwerken
"Ja, zo doen homo's dat. En lesbo's trouwens ook. De eerste vriend is vaak ervarener en zo, ouder. Soort stage eigenlijk!"
![]()
Nee da's het bord van Budel Airport (Kempen Vliegveld Budel of zo?), maar dat ligt ook nog km's verderopquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zie een groot bord uitsteken boven de bomen met Hier Ligt Budel.
Die is geblockedquote:
O ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk maar naar Vlarp en z'n boytoy Steve.
Zeg twittertutjequote:
jij blijft wel trouw telkens terugkomenquote:
nee maar ik heb gewoon geen zin meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je niets meer te doen?
desk alweer leeg/schoon ?
Ondersteunen. Anders ligt dat toch niet fijn met je zaakje op zo'n harde vrloerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.volkskrant.nl/(...)perkte_schaal_hervat
Wat doet die jongen met z'n hand?
Spier verrekt in mijn nek.quote:
Ik heb er vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/film/2230114/new-kids-bioscoop.html
Ik vraag me af of dat wel 1,5 uur lang leuk kan zijn
Ik vind 3 min soms al teveel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |