Jaquote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Minifan het volgende:
Waarom krijgen wij geen antwoorden?
hij stelt toch gewoon een vraag?quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat in de OP alleen dat we een vraag kunnen stellen, niet dat we antwoord krijgen
quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op een mooie jongen, heb je raad?
Verklaar je liefde aan haar in een videotopic!quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op een mooi meisje, heb je raad?
Met een topicreport weet je nooit wat er mee gedaan wordt. Het beste kun je een berichtje in ONZ Feedback plaatsen, dan krijg je altijd een reactie.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
Hoe krijg je zo'n baggertopic gesloten?
Op 8 februari 2013.quote:
Met de letter tussen de "v" en de "n". En anders kun je gewoon deze copy/pasten: "b".quote:
4189quote:
Mannen zijn vaak slecht in het opvangen van subtiele hints. Ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan en raken in de war. Een directere aanpak is een betere manier om met hem in contact te komen. Open eens een naamtopic voor hem om te kijken of het klikt!quote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Lieve ensaf,
Ik ben verliefd op een FOK!kerIk probeer steeds zijn aandacht te trekken maar hij ziet me niet staan
Kun jij me vertellen wat ik moet doen om te zorgen dat hij mij ook leuk vindt?
kusjes, kwiwi
Enkel met Ideal, maar dat is niet nodig, mijn advies is gratis.quote:
Volg je gevoel. Voor een kleine afwas volstaat een half tablet vaak. Maar zodra je begint te twijfelen is het beter om het zekere voor het onzekere te nemen en voor het hele tablet te gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef Chowi het volgende:
Kan ik beter een hele of een halve vaatwastablet in mijn vaatwasser doen?
Ja, mits buitengewoon goed verpakt in een watervast doosje met veel bubbeltjesplastic.quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus glas ook ook de wasmachine in ?
Toen Camel voor het eerst gemaakt werd was het bestaan van kamelen nog niet bekend. Men noemde destijds de beesten die bij kennen als dromedarissen kamelen. Later, bij de ontdekking van de kameel is de vergissing nooit rechtgezet.quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef On het volgende:
waarom staat er een dromedaris op een pakje camel afgebeeld?
[ afbeelding ]
Nederlands Engels
dromedaris dromedary
Je hebt de drie magische stenen nodig, benevens de Ocarina of Time. Daarmee kun je het zegel breken van de tempel en de triforce krijgen.quote:
Omdat ik niet zo snel kan typen.quote:
Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef twoarmedman het volgende:
Pics van je zusje modderworstelend met een komkommer in haar poepert?
Omdat ik niet zo snel kan typen.quote:
Nee hoor! Onthoud altijd, van horizontale strepen lijk je dikker, verticale strepen kleden af.quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Does this suit make me look fat ?
Ik heb je raad opgevolgd. Hopelijk werkt hetquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mannen zijn vaak slecht in het opvangen van subtiele hints. Ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan en raken in de war. Een directere aanpak is een betere manier om met hem in contact te komen. Open eens een naamtopic voor hem om te kijken of het klikt!
De eend heeft maar een beperkt uithoudingsvermogen. Zo nu en dan moet hij eten.quote:
Ja!quote:
Probeer gemeenschappelijke interesse's te vinden. Houden jullie beide van voetbal? Bezoek eens een wedstrijd. Houden jullie van lekker eten? Zoek eens een gezellig restaurantje!quote:
Je moet er eerst achter zien te komen waarom ze meer aandacht heeft voor de ander. Geeft ze meer om hem, of is het gewoon om je jaloers te maken? Probeer haar eens een weekje extra veel aandacht te geven. Laat 's avonds de TV eens uit en ga gezellig met elkaar een bordspelletje spelen. Je zult merken dat je er dan weer aan herinnerd wordt waarom jullie in de eerste plaats bij elkaar waren.quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef thespindoctor het volgende:
beste TS,
ik ben een beetje verdrietig. mijn vriendin geeft meer aandacht aan die ander. wat kan ik hier aan doen?
een radeloos spindoctor
Nee.quote:
Maak eens een lijstje van al zijn negatieve punten, en vervolgens eentje met al zijn positieve punten. Streep nu telkens een negatief punt af dat wordt gecompenseerd door een positief punt. Houd je te veel negatieve punten over? Dan is het misschien tijd om een eind aan jullie relatie te breien.quote:Op maandag 19 april 2010 23:27 schreef Kleuter. het volgende:
mijn vriend is een lul en een hork in een, wat moet ik er mee?
liefs hopeloos schorpioentje
Jazeker! Jij hebt eens meegedaan aan Lingo!quote:
Brandnetelthee is biologisch afbreekbaar. Je kunt hem dus met een gerust hart weggooien.quote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef solaire het volgende:
ik heb brandnetelthee gekocht maar hij is niet te zuipen, en niemand wil hem hebben, moet ik hem dan toch maar weggooien?
Ik tekende eens op een paint een muis. De volgende keer liet ik hem weg, maar toen bleven de mensen er naar vragen. Vandaar dat hij nu elke keer terug komt.quote:
Teneinde binnen te zijn dien je aan ten minste twee kanten door een muur te worden omgeven. Je bent dus buiten.quote:Op maandag 19 april 2010 23:35 schreef On het volgende:
Stel je bent in een huis. Opeens verdwijnen alle muren. Het plafond blijft nog wel 'zweven'. Ben je dan buiten of binnen?
Een halve looping.quote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef BereNDD het volgende:
Als een vlieg op het plafond land, maakt hij dan een schroef of een halve looping?
De belangrijkste vraag voor jou is: weet de AIVD dat je ze door hebt? Zo niet, dan kun je het beste zo snel mogelijk bij ze langs gaan om je aan te bieden als infriltrant.quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
De AIVD heeft mij in de gaten, wat moet ik doen ?
de helft?quote:
Ik denk dat het komt door mijn kinderlijke manier van tekenen gecombineerd met de actuele maatschappelijke vraagstukken die ik met mijn paints aansnijd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Lieve Ensaf, waarom zijn jouw paints vaak zo grappig dat ik heel hard moet giechelen?
Groetjes Tommy
Nee.quote:
Een monarchie waarvan de macht van de monarch (in ons geval Koningin Beatrix) is vastgelegd in de grondwet (de constitutie).quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
Wat houdt een constitutionele monarchie in?
Ja, maar je kunt er geen elastiekjes in krijgen dus de vlechtjes zullen al weer snel uit elkaar vallen.quote:
Psyduck.quote:
quote:
Cupmaat gebakken ei (kapotte dooier).quote:
Zodra het boek goed is opgedroogd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Dynd het volgende:
Wanneer ga je verder met de 'boekverbranding'?
Lang antwoord:quote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef JanPiraat het volgende:
Beste mijnheer Ensaf waarom heet het ''pindakaas'' en niet ''pindaboter'' wat veel logischer lijkt omdat er godverdomme geen kaas inzit en het smeert als boter en dat is ook logischer omdat peanutbutter...waarom ?
Baasjes hebben altijd de neiging om bij hun hond in de buurt te blijven. Het slaan of schoppen van de hond zal enkel negatieve aandacht trekken. Het is beter om je woede op meer subtielere manieren te koelen. Heb je al eens nagedacht over het verspreiden van vergiftigde worsten in de buurt?quote:Op maandag 19 april 2010 23:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mijn buurman haalt bloed onder mijn nagels, mag ik mijn woede op zijn hond uiten?
¤ 2,50- en acht kamelen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Westsidee het volgende:
Ensaf, voor hoeveel verkoop je je spatel?
De gebruikelijke drie zoenen op de wangen kunnen in dit geval, onzorgvuldig uitgevoerd, lijden tot aanklachten voor seksuele intimidatie of zelfs aanranding. Het is dan ook beter het zekere voor het onzekere te nemen en haar te begroeten met een ferme handdruk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:01 schreef Chowi het volgende:
Wat is de beste manier om een meisje met tepels op haar voorhoofd te begroeten?
Beste M-Stinos,quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:31 schreef M-Stinos het volgende:
Lieve Ensaf
-Wat is de manier om het Anarchisme te laten werken in deze wereld?
Het leven is een test. Gebruik jij de kansen die je krijgt en doe je goed?quote:-Wat is de zin van het leven?
Er was geen oerknal.quote:-Hoe is de oerknal ontstaan?
Het universum is alles dat zich om jou heen bevind. Als jij je verplaatst, verplaatst het universum mee. Dat universum is 10.495 lichtjaar groot, in alle richtingen vanaf het punt waar je nu bent.quote:-Hoe groot is het universum, en waar/hoe houd het op?
0,2. Er zjn een boel inactieve users.quote:-Hoeveel posts heeft een FOK! user gemiddeld per dag?
523.quote:-Hoeveel k.u.t. topics worden er gemiddeld per dag geopend?
Beste Tommy,quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:34 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Lieve Ensaf, mijn vriendin wil geen anale sex met me hebben. Ik heb geprobeerd haar vast te binden en een pak slaag te geven, chloroform te gebruiken en ik heb gedreigd haar fam wat aan te doen als ze blijft weigeren, helaas zonder beoogd resultaat . Zoals je begrijpt zit ik met mijn handen in het haar,hoe kan ik gaar toch mijn wil opleggen?
Groetjes tommy
Faal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste M-Stinos,
Vestig je hoop op zonnevlekken. Volgens sommige theoriën zullen zij er voor zorgen dat wij op een dag geen electriciteit meer zullen hebben. In onze gedigitaliseerde samenleven is het dan nog slechts een kleine stap naar Anarchie, en dat is het moment waarop jij je kans moet grijpen.
[..]
Het leven is een test. Gebruik jij de kansen die je krijgt en doe je goed?
[..]
Er was geen oerknal.
[..]
Het universum is alles dat zich om jou heen bevind. Als jij je verplaatst, verplaatst het universum mee. Dat universum is 10.495 lichtjaar groot, in alle richtingen vanaf het punt waar je nu bent.
[..]
0,2. Er zjn een boel inactieve users.
[..]
523.
Kun jij het tegendeel bewijzen dan?quote:
Ja.quote:
Beste Lysdexie,quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:52 schreef Lysdexie het volgende:
Lieve Ensaf
Wanneer zal Fok! ophouden met bestaan?
Die krijgt ze op 22 agusutus 2014.quote:Wanneer heeft yvonne haar menopauze?
Een opmerkelijke vraag. Meestal wil een partner juist af van een voortijdige zaadlozing. Als je hem wilt helpen moet je de focus volledig op hem leggen. Vergeet je eigen gerief, en richt je vollodig op de stimulatie van zijn fallus. Mocht dat niet werken, dan kun je eens een pikante film op te zetten. Laat hem een paar minuten alleen en misschien kan hij het prima alleen af, waarna jullie over kunnen tot de orde van de dag.quote:Hoe kan ik remlof helpen met zijn voortijdige ejaculaties?
Beste Shreyas,quote:
Beste Dynd,quote:
Beste Snaavel,quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:06 schreef Snaavel het volgende:
Beste Ensaf,
Mijn ouders zeggen dat Sinterklaas en de kerstman niet bestaan.
ook kijken ze raar op als ik weer voor de 100ste keer op een dag over de tandenfee begin..
Hoe kan ik nu dus een na'vi worden zodat ik eindelijk dat knoopje van die leeuw af kan krijgen?
Beste Exentric90,quote:
Heb je zelf ook niet het gevoel dat je een beetje overdrijft? Van de 8 topics die een slotje gekregen hebben waren er slechts twee afkomstig van Superwormjim.quote:Waarom sluit Superwormjim altijd mijn topique's ?
Ik heb ToT leren kennen als een drukbezet man. Er lijken mij twee werkbare oplossingen te bestaan:quote:-Kun jij aan ToT vragen of hij dat voortaan wilt doen?
Je nagels mogen dan gevoelloos zijn, het is toch een stukje van jezelf waar je definitief afscheid van neemt. Het is altijd maar weer afwachten of ze weer aangroeien. Wees niet bang voor je gevoelens maar praat er over met anderen en je zult merken dat je niet alleen staat!quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom krijg ik een raar gevoel als ik mijn nagels knip?
quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
Hoe krijg je zo'n baggertopic gesloten?
Beste Excentric90,quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:07 schreef Exentric90 het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom ligt mijn papa naakt op mijn mama en maken zij van die gekke schreeuw geluidjes?
Beste DutchRodent,quote:
Beste Justout777,quote:
Beste Fink, dat is zo'n ding dat voorbij komt lopen als je nog in bed licht en een heleboel herrie maakt en als je dan gaat kijken wat het nou is dan is het al weg maar ben je wel wakker.quote:
Beste Dynd,quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef Dynd het volgende:
Mijnheer Ensaf,
Als ik je zou vragen om je Rinus poster te verscheuren zou je antwoord dan hetzelfde zijn als je antwoord op deze vraag?
Met vriendelijke groet,
Dynd
Die kan ik zelfs beantwoorden, omdat man met 1 n is geschreven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi Ensaf
Waarom vind iedereen mij een mongool?
Gr Wasmachinemann![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is Duits faalhaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die kan ik zelfs beantwoorden, omdat man met 1 n is geschreven.
Is het niet slim op die webcam van jou is even in je hol te stoppen?quote:
Ben jij het schatje? Wie heeft je uit de kelder helpen ontsnappen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Snowcold het volgende:
Lieve Ensaf,
Mijn vriend wil constant anale seks met me hebben. Hij heeft geprobeerd mij vast te binden en een pak slaag te geven, chloroform te gebruiken en hij heeft gedreigd mijn fam wat aan te doen als ik blijf weigeren, gelukkig zonder beoogd resultaat. Zoals je begrijpt zit ik met mijn handen in het haar, want hij probeert op alle mogelijke manieren toch zijn wil op te leggen. Wat moet ik nu doen?
Liefs,
Snow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |