Beste Excentric90,quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:07 schreef Exentric90 het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom ligt mijn papa naakt op mijn mama en maken zij van die gekke schreeuw geluidjes?
Beste DutchRodent,quote:
Beste Justout777,quote:
Beste Fink, dat is zo'n ding dat voorbij komt lopen als je nog in bed licht en een heleboel herrie maakt en als je dan gaat kijken wat het nou is dan is het al weg maar ben je wel wakker.quote:
Beste Dynd,quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef Dynd het volgende:
Mijnheer Ensaf,
Als ik je zou vragen om je Rinus poster te verscheuren zou je antwoord dan hetzelfde zijn als je antwoord op deze vraag?
Met vriendelijke groet,
Dynd
Die kan ik zelfs beantwoorden, omdat man met 1 n is geschreven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi Ensaf
Waarom vind iedereen mij een mongool?
Gr Wasmachinemann![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is Duits faalhaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die kan ik zelfs beantwoorden, omdat man met 1 n is geschreven.
Is het niet slim op die webcam van jou is even in je hol te stoppen?quote:
Ben jij het schatje? Wie heeft je uit de kelder helpen ontsnappen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Snowcold het volgende:
Lieve Ensaf,
Mijn vriend wil constant anale seks met me hebben. Hij heeft geprobeerd mij vast te binden en een pak slaag te geven, chloroform te gebruiken en hij heeft gedreigd mijn fam wat aan te doen als ik blijf weigeren, gelukkig zonder beoogd resultaat. Zoals je begrijpt zit ik met mijn handen in het haar, want hij probeert op alle mogelijke manieren toch zijn wil op te leggen. Wat moet ik nu doen?
Liefs,
Snow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |