Lang antwoord:quote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef JanPiraat het volgende:
Beste mijnheer Ensaf waarom heet het ''pindakaas'' en niet ''pindaboter'' wat veel logischer lijkt omdat er godverdomme geen kaas inzit en het smeert als boter en dat is ook logischer omdat peanutbutter...waarom ?
Baasjes hebben altijd de neiging om bij hun hond in de buurt te blijven. Het slaan of schoppen van de hond zal enkel negatieve aandacht trekken. Het is beter om je woede op meer subtielere manieren te koelen. Heb je al eens nagedacht over het verspreiden van vergiftigde worsten in de buurt?quote:Op maandag 19 april 2010 23:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mijn buurman haalt bloed onder mijn nagels, mag ik mijn woede op zijn hond uiten?
¤ 2,50- en acht kamelen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Westsidee het volgende:
Ensaf, voor hoeveel verkoop je je spatel?
De gebruikelijke drie zoenen op de wangen kunnen in dit geval, onzorgvuldig uitgevoerd, lijden tot aanklachten voor seksuele intimidatie of zelfs aanranding. Het is dan ook beter het zekere voor het onzekere te nemen en haar te begroeten met een ferme handdruk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:01 schreef Chowi het volgende:
Wat is de beste manier om een meisje met tepels op haar voorhoofd te begroeten?
Beste M-Stinos,quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:31 schreef M-Stinos het volgende:
Lieve Ensaf
-Wat is de manier om het Anarchisme te laten werken in deze wereld?
Het leven is een test. Gebruik jij de kansen die je krijgt en doe je goed?quote:-Wat is de zin van het leven?
Er was geen oerknal.quote:-Hoe is de oerknal ontstaan?
Het universum is alles dat zich om jou heen bevind. Als jij je verplaatst, verplaatst het universum mee. Dat universum is 10.495 lichtjaar groot, in alle richtingen vanaf het punt waar je nu bent.quote:-Hoe groot is het universum, en waar/hoe houd het op?
0,2. Er zjn een boel inactieve users.quote:-Hoeveel posts heeft een FOK! user gemiddeld per dag?
523.quote:-Hoeveel k.u.t. topics worden er gemiddeld per dag geopend?
Beste Tommy,quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:34 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Lieve Ensaf, mijn vriendin wil geen anale sex met me hebben. Ik heb geprobeerd haar vast te binden en een pak slaag te geven, chloroform te gebruiken en ik heb gedreigd haar fam wat aan te doen als ze blijft weigeren, helaas zonder beoogd resultaat . Zoals je begrijpt zit ik met mijn handen in het haar,hoe kan ik gaar toch mijn wil opleggen?
Groetjes tommy
Faal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste M-Stinos,
Vestig je hoop op zonnevlekken. Volgens sommige theoriën zullen zij er voor zorgen dat wij op een dag geen electriciteit meer zullen hebben. In onze gedigitaliseerde samenleven is het dan nog slechts een kleine stap naar Anarchie, en dat is het moment waarop jij je kans moet grijpen.
[..]
Het leven is een test. Gebruik jij de kansen die je krijgt en doe je goed?
[..]
Er was geen oerknal.
[..]
Het universum is alles dat zich om jou heen bevind. Als jij je verplaatst, verplaatst het universum mee. Dat universum is 10.495 lichtjaar groot, in alle richtingen vanaf het punt waar je nu bent.
[..]
0,2. Er zjn een boel inactieve users.
[..]
523.
Kun jij het tegendeel bewijzen dan?quote:
Ja.quote:
Beste Lysdexie,quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:52 schreef Lysdexie het volgende:
Lieve Ensaf
Wanneer zal Fok! ophouden met bestaan?
Die krijgt ze op 22 agusutus 2014.quote:Wanneer heeft yvonne haar menopauze?
Een opmerkelijke vraag. Meestal wil een partner juist af van een voortijdige zaadlozing. Als je hem wilt helpen moet je de focus volledig op hem leggen. Vergeet je eigen gerief, en richt je vollodig op de stimulatie van zijn fallus. Mocht dat niet werken, dan kun je eens een pikante film op te zetten. Laat hem een paar minuten alleen en misschien kan hij het prima alleen af, waarna jullie over kunnen tot de orde van de dag.quote:Hoe kan ik remlof helpen met zijn voortijdige ejaculaties?
Beste Shreyas,quote:
Beste Dynd,quote:
Beste Snaavel,quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:06 schreef Snaavel het volgende:
Beste Ensaf,
Mijn ouders zeggen dat Sinterklaas en de kerstman niet bestaan.
ook kijken ze raar op als ik weer voor de 100ste keer op een dag over de tandenfee begin..
Hoe kan ik nu dus een na'vi worden zodat ik eindelijk dat knoopje van die leeuw af kan krijgen?
Beste Exentric90,quote:
Heb je zelf ook niet het gevoel dat je een beetje overdrijft? Van de 8 topics die een slotje gekregen hebben waren er slechts twee afkomstig van Superwormjim.quote:Waarom sluit Superwormjim altijd mijn topique's ?
Ik heb ToT leren kennen als een drukbezet man. Er lijken mij twee werkbare oplossingen te bestaan:quote:-Kun jij aan ToT vragen of hij dat voortaan wilt doen?
Je nagels mogen dan gevoelloos zijn, het is toch een stukje van jezelf waar je definitief afscheid van neemt. Het is altijd maar weer afwachten of ze weer aangroeien. Wees niet bang voor je gevoelens maar praat er over met anderen en je zult merken dat je niet alleen staat!quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom krijg ik een raar gevoel als ik mijn nagels knip?
quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
Hoe krijg je zo'n baggertopic gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |