Jaquote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Minifan het volgende:
Waarom krijgen wij geen antwoorden?
hij stelt toch gewoon een vraag?quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat in de OP alleen dat we een vraag kunnen stellen, niet dat we antwoord krijgen
quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op een mooie jongen, heb je raad?
Verklaar je liefde aan haar in een videotopic!quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op een mooi meisje, heb je raad?
Met een topicreport weet je nooit wat er mee gedaan wordt. Het beste kun je een berichtje in ONZ Feedback plaatsen, dan krijg je altijd een reactie.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef friekin_ het volgende:
Hoe krijg je zo'n baggertopic gesloten?
Op 8 februari 2013.quote:
Met de letter tussen de "v" en de "n". En anders kun je gewoon deze copy/pasten: "b".quote:
4189quote:
Mannen zijn vaak slecht in het opvangen van subtiele hints. Ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan en raken in de war. Een directere aanpak is een betere manier om met hem in contact te komen. Open eens een naamtopic voor hem om te kijken of het klikt!quote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
Lieve ensaf,
Ik ben verliefd op een FOK!kerIk probeer steeds zijn aandacht te trekken maar hij ziet me niet staan
Kun jij me vertellen wat ik moet doen om te zorgen dat hij mij ook leuk vindt?
kusjes, kwiwi
Enkel met Ideal, maar dat is niet nodig, mijn advies is gratis.quote:
Volg je gevoel. Voor een kleine afwas volstaat een half tablet vaak. Maar zodra je begint te twijfelen is het beter om het zekere voor het onzekere te nemen en voor het hele tablet te gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef Chowi het volgende:
Kan ik beter een hele of een halve vaatwastablet in mijn vaatwasser doen?
Ja, mits buitengewoon goed verpakt in een watervast doosje met veel bubbeltjesplastic.quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus glas ook ook de wasmachine in ?
Toen Camel voor het eerst gemaakt werd was het bestaan van kamelen nog niet bekend. Men noemde destijds de beesten die bij kennen als dromedarissen kamelen. Later, bij de ontdekking van de kameel is de vergissing nooit rechtgezet.quote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef On het volgende:
waarom staat er een dromedaris op een pakje camel afgebeeld?
[ afbeelding ]
Nederlands Engels
dromedaris dromedary
Je hebt de drie magische stenen nodig, benevens de Ocarina of Time. Daarmee kun je het zegel breken van de tempel en de triforce krijgen.quote:
Omdat ik niet zo snel kan typen.quote:
Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef twoarmedman het volgende:
Pics van je zusje modderworstelend met een komkommer in haar poepert?
Omdat ik niet zo snel kan typen.quote:
Nee hoor! Onthoud altijd, van horizontale strepen lijk je dikker, verticale strepen kleden af.quote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Does this suit make me look fat ?
Ik heb je raad opgevolgd. Hopelijk werkt hetquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mannen zijn vaak slecht in het opvangen van subtiele hints. Ze weten niet hoe ze er mee om moeten gaan en raken in de war. Een directere aanpak is een betere manier om met hem in contact te komen. Open eens een naamtopic voor hem om te kijken of het klikt!
De eend heeft maar een beperkt uithoudingsvermogen. Zo nu en dan moet hij eten.quote:
Ja!quote:
Probeer gemeenschappelijke interesse's te vinden. Houden jullie beide van voetbal? Bezoek eens een wedstrijd. Houden jullie van lekker eten? Zoek eens een gezellig restaurantje!quote:
Je moet er eerst achter zien te komen waarom ze meer aandacht heeft voor de ander. Geeft ze meer om hem, of is het gewoon om je jaloers te maken? Probeer haar eens een weekje extra veel aandacht te geven. Laat 's avonds de TV eens uit en ga gezellig met elkaar een bordspelletje spelen. Je zult merken dat je er dan weer aan herinnerd wordt waarom jullie in de eerste plaats bij elkaar waren.quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef thespindoctor het volgende:
beste TS,
ik ben een beetje verdrietig. mijn vriendin geeft meer aandacht aan die ander. wat kan ik hier aan doen?
een radeloos spindoctor
Nee.quote:
Maak eens een lijstje van al zijn negatieve punten, en vervolgens eentje met al zijn positieve punten. Streep nu telkens een negatief punt af dat wordt gecompenseerd door een positief punt. Houd je te veel negatieve punten over? Dan is het misschien tijd om een eind aan jullie relatie te breien.quote:Op maandag 19 april 2010 23:27 schreef Kleuter. het volgende:
mijn vriend is een lul en een hork in een, wat moet ik er mee?
liefs hopeloos schorpioentje
Jazeker! Jij hebt eens meegedaan aan Lingo!quote:
Brandnetelthee is biologisch afbreekbaar. Je kunt hem dus met een gerust hart weggooien.quote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef solaire het volgende:
ik heb brandnetelthee gekocht maar hij is niet te zuipen, en niemand wil hem hebben, moet ik hem dan toch maar weggooien?
Ik tekende eens op een paint een muis. De volgende keer liet ik hem weg, maar toen bleven de mensen er naar vragen. Vandaar dat hij nu elke keer terug komt.quote:
Teneinde binnen te zijn dien je aan ten minste twee kanten door een muur te worden omgeven. Je bent dus buiten.quote:Op maandag 19 april 2010 23:35 schreef On het volgende:
Stel je bent in een huis. Opeens verdwijnen alle muren. Het plafond blijft nog wel 'zweven'. Ben je dan buiten of binnen?
Een halve looping.quote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef BereNDD het volgende:
Als een vlieg op het plafond land, maakt hij dan een schroef of een halve looping?
De belangrijkste vraag voor jou is: weet de AIVD dat je ze door hebt? Zo niet, dan kun je het beste zo snel mogelijk bij ze langs gaan om je aan te bieden als infriltrant.quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
De AIVD heeft mij in de gaten, wat moet ik doen ?
de helft?quote:
Ik denk dat het komt door mijn kinderlijke manier van tekenen gecombineerd met de actuele maatschappelijke vraagstukken die ik met mijn paints aansnijd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Lieve Ensaf, waarom zijn jouw paints vaak zo grappig dat ik heel hard moet giechelen?
Groetjes Tommy
Nee.quote:
Een monarchie waarvan de macht van de monarch (in ons geval Koningin Beatrix) is vastgelegd in de grondwet (de constitutie).quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
Wat houdt een constitutionele monarchie in?
Ja, maar je kunt er geen elastiekjes in krijgen dus de vlechtjes zullen al weer snel uit elkaar vallen.quote:
Psyduck.quote:
quote:
Cupmaat gebakken ei (kapotte dooier).quote:
Zodra het boek goed is opgedroogd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Dynd het volgende:
Wanneer ga je verder met de 'boekverbranding'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |