Opzich een ideequote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef 2cv het volgende:
Sjoegerd, zou je niet een projectentopic openen ?
Het is een Citroën ! Daar moet echt nog wel meer aan gefixt worden hoor. Citroëns waar niets meer aan hoeft te gebeuren liggen op de schroothoop.quote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich een idee.. Maar denk dat het dan hierna aardig stil is qua foto's/postings
Genoeg AX-en en ZX-en jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is een Citroën ! Daar moet echt nog wel meer aan gefixt worden hoor. Citroëns waar niets meer aan hoeft te gebeuren liggen op de schroothoop.
Denk aan je rikketikquote:
* Alfisti heeft een poging gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben en die dag(en) toevallig niks te doen hebben:
[WIN] Kaarten voor Full Speed!
Astublieftquote:
Ja, jij pikte mijn fipoquote:
Ik heb een printscreen die ik tegen jullie kan gebruikenquote:
Photoshop jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een printscreen die ik tegen jullie kan gebruiken
Ja, want dan heb ik de fipo!quote:
Ik twijfel alleen over 3 en 9 wel leuke instinkersquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben en die dag(en) toevallig niks te doen hebben:
[WIN] Kaarten voor Full Speed!
Er zitten nog wel wat plekken aan te komen, maar het ergste is nu gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Dingest het volgende:
Sam, die was vrijdagavond ook bij De Wereld Draait Door. Ik heb alleen dat gezien, maar het was heel erg indrukwekkend jaZelf geeft hij zijn leven een cijfer van 9,4 (van 1 op 10), dat is denk ik heel wat meer dan de meeste gezonde mensen zichzelf geven
![]()
Best nog wel wat roest in de AX trouwens, dat had ik niet verwacht. Maar het is nu mooi dicht![]()
Ik ben er nog niet uit wat ik met de roest aan de 95 & 96 wil doen, ik vermoed dat ik dat eigenlijk aan andere Saab V4-eigenaar met lasvaardigheden zal moeten overlaten. Maar zover ben ik nog lang niet. Ik hoop dat ik niet teveel nare verrassingen tegenkom in de 95. In de kofferbak ben ik al de lasklus van een ander tegengekomen, op dezelfde manier als Sjoegerds vader heeft gedaan, waardoor dus 2 bouten voor een stuk van de carrosserie vast gelast zitten
En dan heb je ook nog een 121 die je op de weg moet houden, of vergis ik me nu?quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef Dingest het volgende:
Alles valt op te lappen. Het is meer de vraag of ik ze ook nog kan oplappenGeld speelt vooral een rol en een WAJONG-uitkering is niet zo heel breed, bijna alles wordt duurder en ik heb nu een aantal flinke uitgaven gehad het afgelopen jaar - en er komt nog meer aan
AX niks voor jou?quote:Op maandag 26 april 2010 23:35 schreef Dingest het volgende:
Ja & nee: ik moet hem niet op de weg houden, maar ik moet hem wel vervangen![]()
En ik moet over hopelijk niet al te lange tijd een redelijk bedrag neerleggen om m'n taxipas/-diploma te halen. Maar dan nog, als ik daarna 20 uur in de week zou kunnen werken ga ik er alsnog maar marginaal op vooruit.
Mijn oom heeft het deels vergoed gekregen, okay hij moest er wel 2 jaar werken geloof ikquote:Op maandag 26 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Als je voor 3 jaar fulltime tekent misschien, maar voor 20 uur in de week denk ik niet dat veel bedrijven graag een opleiding betalen.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Want?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou best eens eerder terug in NL kunnen zitten dan ik gedacht had
Dank... maar dat is inderdaad niet echt iets waar ik wat aan hebquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
RAI datacentrum heeft globale cijfers over hoe zeldzaam sommige auto's zijn. Helaas groeperen ze niet op modeljaren maar op types. Bijvoorbeeld Volvo 340 is maar ooit 1 type van geweest dus zul je de absolute cijfers zien, BMW 3-serie wordt al 35 jaar als modelnaam gebruikt dus zul je alle modeljaren opgeteld zien.
Verder kun je op Wikipedia geloof ik vaak wel productieaantallen vinden.
Rai datacentrum:
http://www.bovag-cijfers.nl/bovag_cijfers_auto_nl_2008.html
Welke auto?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank... maar dat is inderdaad niet echt iets waar ik wat aan heb. De productie aantallen zijn mij wel bekend ja. Heb het idee dat het een ontzettend exclusieve auto is en gezien ik er zelf mee ga rijden lijkt het me leuk om te weten.
Wattan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou best eens eerder terug in NL kunnen zitten dan ik gedacht had
Doe eens niet zo flauw geheimzinnig en vertel gewoon met welke auto je komt pimpen hier, of schaam je je ervoor ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank... maar dat is inderdaad niet echt iets waar ik wat aan heb. De productie aantallen zijn mij wel bekend ja. Heb het idee dat het een ontzettend exclusieve auto is en gezien ik er zelf mee ga rijden lijkt het me leuk om te weten.
2cv was het!quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:12 schreef Barcaconia het volgende:
Wie heeft de "voordat je reageert" geplaatst in mijn als-je-later-groot-bent-topic?? Zo'n nieuwe feature en ik heb hem direct al
sommige autoclubs houden bij hoeveel er rond rijden van dat typequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef jackson het volgende:
Hi Beste mede-fokkers!
Jullie als echte auto-freaks weten vast waar ik ergens kan vinden hoe exclusief een bepaalde auto is? Heb zelf namelijk geen idee hoe je kan achterhalen hoe exclusief jouw auto / een auto is. Ik ben dus benieuwd buiten het feit hoeveel stuks er van gemaakt zijn, hoeveel er in Nederland rijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |