Opzich een ideequote:Op maandag 26 april 2010 22:04 schreef 2cv het volgende:
Sjoegerd, zou je niet een projectentopic openen ?
Het is een Citroën ! Daar moet echt nog wel meer aan gefixt worden hoor. Citroëns waar niets meer aan hoeft te gebeuren liggen op de schroothoop.quote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich een idee.. Maar denk dat het dan hierna aardig stil is qua foto's/postings
Genoeg AX-en en ZX-en jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is een Citroën ! Daar moet echt nog wel meer aan gefixt worden hoor. Citroëns waar niets meer aan hoeft te gebeuren liggen op de schroothoop.
Denk aan je rikketikquote:
* Alfisti heeft een poging gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben en die dag(en) toevallig niks te doen hebben:
[WIN] Kaarten voor Full Speed!
Astublieftquote:
Ja, jij pikte mijn fipoquote:
Ik heb een printscreen die ik tegen jullie kan gebruikenquote:
Photoshop jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een printscreen die ik tegen jullie kan gebruiken
Ja, want dan heb ik de fipo!quote:
Ik twijfel alleen over 3 en 9 wel leuke instinkersquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben en die dag(en) toevallig niks te doen hebben:
[WIN] Kaarten voor Full Speed!
Er zitten nog wel wat plekken aan te komen, maar het ergste is nu gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 23:13 schreef Dingest het volgende:
Sam, die was vrijdagavond ook bij De Wereld Draait Door. Ik heb alleen dat gezien, maar het was heel erg indrukwekkend jaZelf geeft hij zijn leven een cijfer van 9,4 (van 1 op 10), dat is denk ik heel wat meer dan de meeste gezonde mensen zichzelf geven
![]()
Best nog wel wat roest in de AX trouwens, dat had ik niet verwacht. Maar het is nu mooi dicht![]()
Ik ben er nog niet uit wat ik met de roest aan de 95 & 96 wil doen, ik vermoed dat ik dat eigenlijk aan andere Saab V4-eigenaar met lasvaardigheden zal moeten overlaten. Maar zover ben ik nog lang niet. Ik hoop dat ik niet teveel nare verrassingen tegenkom in de 95. In de kofferbak ben ik al de lasklus van een ander tegengekomen, op dezelfde manier als Sjoegerds vader heeft gedaan, waardoor dus 2 bouten voor een stuk van de carrosserie vast gelast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |