SC: offtopic = ontopic.quote:Op zondag 25 april 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is de PTA SC, niet een kruising tussen WGR en MLN
Voor mij had je je post niet aan hoeven passen hoor. Het zegt meer over SD dan over mijquote:
hai poppenkontjequote:Op maandag 26 april 2010 00:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor mij had je je post niet aan hoeven passen hoor. Het zegt meer over SD dan over mij
En nu lijkt Alex zijn bericht ook een beetje... verontrustend
Typisch begin van de week, seksuele intimidatie op de hele vroege maandagquote:
jaquote:Op maandag 26 april 2010 00:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Typisch begin van de week, seksuele intimidatie op de hele vroege maandag![]()
Moest jij niet hoognodig weer op vakantie?
bakken & bradenquote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo we zijn al sinds half 9-9 uur met de auto bezig. We kwamen meer gaten tegen dan voorspeld.. Zal als we klaar zijn foto's uploaden
quote:
Inderdaad laswerkquote:
Nopequote:Op maandag 26 april 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
En nu kun jij het ook omdat je aandachtig hebt staan kijken/meehelpen?
Ik wil best meedoen, maar heb geen flauw benul wat voor auto's dat zijnquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Anne het volgende:
Mochten jullie het nog niet gezien hebben en die dag(en) toevallig niks te doen hebben:
[WIN] Kaarten voor Full Speed!
Ben benieuwd, alleen maar leuk dat soort foto'squote:Op maandag 26 april 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Kben niet t beste in een camera stilhouden zie ik net.. Maarja jullie moeten t ermee doen, ga t even uitzoeken
Je mag natuurlijk ook gokkenquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen, maar heb geen flauw benul wat voor auto's dat zijnDus toch maar niet
quote:
Bij een garage? Gaaf, wat voor functie?quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben benieuwd, alleen maar leuk dat soort foto's
Ik mag misschien een soort van stage gaan lopen bij een garage![]()
![]()
Hoop daar snel wat meer van te horen, maar leek me wel lachen en vooral erg nuttig
Had ik jou kennis dan maarquote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet er 7 van de 10 zo en de laatste 3 zou ik moeten opzoeken, maar ik geef geen ruk om Full Speed dus laat maar
[..]
Bij een garage? Gaaf, wat voor functie?
Je pa moet aan het werk als illusionist! Hij kan zweven op z'n zij!quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik verblijd jullie eerst met een kort filmpje van mijn pa die aan t lassen is
Stiekem de laskap van mijn oomquote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
Mooie laskap, zo'neen moet ik ook nog eens hebben.
Gaat er om dat het weer goed zit, op echt zichtbare plekken heeft hij het beter proberen af te werken. Maarja hij is niet gewend om dit soort dingetjes te lassenquote:Op maandag 26 april 2010 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
Beetje meer slijpwerk nog? Voor de rest zit het er wel netjes in.
Mij scheelt het niks dat het er zo uit ziet. Het zit nu iig goed in de tectyl aan de onderkant. Maar er komt nog meerquote:Op maandag 26 april 2010 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
Jij hebt ook 2 handenOm een slijptol/dremen en een spuitbus te bedienen heb je geen cursus nodig
Dat is wel de bedoeling, maar dat moet nog gehaald worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |