Inderdaad, die vlammen maken fucking veel geluid!quote:
Mijn zege heb jequote:Op maandag 19 april 2010 23:21 schreef Ensaf het volgende:
Iemand nog een mooi idee of zal ik 'm maar helemaal verbranden.
Oh ja, kan morgen wel even.quote:Op maandag 19 april 2010 23:56 schreef ToT het volgende:
TITEL AANPASSEN MET STIFT, GODDOMME!Ik heb het pas 8 keer geroepen of zo!
Oh oké!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Past er niet meer bij, je notebook zit vol!Dat is zelfs tong80 nog niet gelukt!
idd @ behanglijm, had ik ook al over met conserveren!quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:14 schreef _Alkaline het volgende:
In behanglijm leggen en op laten drogen, vervolgens aanbieden op marktplaats!
(Ik doe openingsbod: ¤5,00)
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:08 schreef _Alkaline het volgende:
En? Is er nog wat met het boek gebeurd?
Fixedquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
EINDELIJK!!!!!
Now I can die in peace!
Probeer het boek nu een beetje te redden met ducktape!
Duct tape!quote:
Geen idee hoe je het schrijftquote:Op woensdag 21 april 2010 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Duct tape!Het is niet om eenden mee vast te plakken!
Aan duct tape zat ik ook al te denken, maar dat zou de titelwijziging weer onleesbaar maken!
Crap, ik heb het net ge-editquote:Op woensdag 21 april 2010 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Edit: Shit, wikipedia zegt dat duck tape ook kan!
Zie de laatste foto's!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Minifan het volgende:
[..]
Geen idee hoe je het schrijft
Dan laat je de titel nog zien
quote:
Ja je moet wel IETS voor kunst over hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef leeell het volgende:
Avondje laten weken in Chloor?
Doen EnsafHij is net weer droog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owjah, idd alle schade herstellen met nietjes i.p.v. plakband is nóg leuker!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik word nu ook een beetje ongeduldig!
Stop nietjes in de kaft!
kauwgom, touw, spijker of plastic eraan branden dat boek kan nog veel mooier wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, idd alle schade herstellen met nietjes i.p.v. plakband is nóg leuker!Krijg je een beetje een Frankenstein-boek van!
Eerst even opknappenquote:
Beste Youp,quote:
Wel proberen je geld ervoor terug te krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef Minifan het volgende:
[..]
Eerst even opknappen
met ducktape en nietjes
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Beste Youp,
Ik vond uw boek een beetje tegenvallen. Graag wil ik mijn aankoopbedrag terug. Hier is uw boek.
Groetjes,
Ensaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |