Ja je moet wel IETS voor kunst over hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef leeell het volgende:
Avondje laten weken in Chloor?
Doen EnsafHij is net weer droog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owjah, idd alle schade herstellen met nietjes i.p.v. plakband is nóg leuker!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik word nu ook een beetje ongeduldig!
Stop nietjes in de kaft!
kauwgom, touw, spijker of plastic eraan branden dat boek kan nog veel mooier wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, idd alle schade herstellen met nietjes i.p.v. plakband is nóg leuker!Krijg je een beetje een Frankenstein-boek van!
Eerst even opknappenquote:
Beste Youp,quote:
Wel proberen je geld ervoor terug te krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef Minifan het volgende:
[..]
Eerst even opknappen
met ducktape en nietjes
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Beste Youp,
Ik vond uw boek een beetje tegenvallen. Graag wil ik mijn aankoopbedrag terug. Hier is uw boek.
Groetjes,
Ensaf
haha jaquote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef ToT het volgende:
Ja van Youp die 'm ff een lesje heeft geleerd om wat respectabeler met zijn boek om te gaan!
Neuh, maar ook nooit contact met 'm opgenomen.quote:
Dan is het begrijpelijk dat je geen reactie terug hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neuh, maar ook nooit contact met 'm opgenomen.
Ja het lag wel wat in de lijn der verwachtingen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het begrijpelijk dat je geen reactie terug hebt
Net 5 nu, slechte chickflick.quote:
Ik zou het boek graag "Astro TV" laten kijken op SBS 6.quote:
Moet hij natuurlijk wel meeposten in de zondagavondreeksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |