Heuj ik moet fietsen he?!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
het is net iets verder als macdonalds escamplaan...![]()
Ik snap jou wel, alles buiten den haag klinkt ver
We hebben er vrienden wonen. Dus veel meer van Poeldijk dan hun direct woonomgeving zie ik niet. 'K heb door hun wel altijd het idee dat er heel veel activiteiten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Poeldijk.... ik weet niet hoe het komt maar ik heb er altijd een hekel aan gehad. Zo treurig en saai. Dat grauwe van der Arend gebouw, die duffe chinees, dweilorkesten en de leuninkjes...pfffffff
niks mis met poeldijk, heb er een fijne jeugd gehad en kom er nog vaak! maar misschien ken je het nog niet goed genoeg?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Poeldijk.... ik weet niet hoe het komt maar ik heb er altijd een hekel aan gehad. Zo treurig en saai. Dat grauwe van der Arend gebouw, die duffe chinees, dweilorkesten en de leuninkjes...pfffffff
Ja wel goed te doenquote:
Ik ken het best goed maar het is echt zo'n gevoel wat ik van kleins af aan heb en vraag me niet hoe ik er aan kom. Ik kom er alleen nooit meer vanaf hahahaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
niks mis met poeldijk, heb er een fijne jeugd gehad en kom er nog vaak! maar misschien ken je het nog niet goed genoeg?
ooohquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij werd al keidun lees bot zonder vet. Maar hij is ookal 15. nu at hij 2 dagen niets en zijn we naar de dierenarts geweest. Hij heeft een tennisbal gezwel in zijn maag en gaat dus of vandaag of morgen vanzelf dood (door voedsel en vochtgebrek) of het weekend en als hij pijn lijkt te hebben moeten we m vrijdag laten inslapen
En die kat heeft mij goedgekeurd bij mijn vriendjehij is kei mooi en lief!! (wel een zware autist)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het goede nieuws is dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht, om het een en ander te relativeren.
En omdat mijn oude het niet meer deed:
Voices tell me I'm the shit.
Aaah. Je bent geen R&Phuillie hoor, natuurlijk weet je ook wel dat 15 een hele mooie leeftijd is maar dan nog! Het is en blijft je katquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij werd al keidun lees bot zonder vet. Maar hij is ookal 15. nu at hij 2 dagen niets en zijn we naar de dierenarts geweest. Hij heeft een tennisbal gezwel in zijn maag en gaat dus of vandaag of morgen vanzelf dood (door voedsel en vochtgebrek) of het weekend en als hij pijn lijkt te hebben moeten we m vrijdag laten inslapen
En die kat heeft mij goedgekeurd bij mijn vriendjehij is kei mooi en lief!! (wel een zware autist)
sterkte!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij heeft nu geen zichtbare pijn en is als de dood voor de arts of andere mensen. Hij is heel erg schuw.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sterkte!
ik had waarschijnlijk keuze gemaakt van laat maar gelijk inslapen, scheelt hoop pijn voor het beestje maar dat ben ik!
blijft altijd kut je huisdier in laten slapen, moet er niet aan denken dat die dag ook voor mijn katten ooit eens komt
Ik heb de telefoon vanochtend gekocht en hoorde vanmiddag pas dat ie doodgingquote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het helemaal normaal als je verdriet hebt om een kat die doodgaat. Maar volgens mij moet dat (of de dood in het algemeen) zaken relativeren en niet het kopen van een nieuwe telefoon
Dezelfde?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb ook een telefoon gekocht omdat de kat van MtM dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dezelfde?Nee, niet dezelfde. Maar ik breng deze wel ff terug, dan haal ik gewoon dezelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Ooh, domme ikquote:Op woensdag 21 april 2010 20:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb de telefoon vanochtend gekocht en hoorde vanmiddag pas dat ie doodgingDus zo letterlijk moet je het ook niet nemen.
Twitter is zoooooooooo 2009quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz tegenwoordig ook op twitter
Ik wil ook graag in 2009 blijven hangen....dan word ik tenminste geen 30quote:
Oei, ik zie dat die grens inderdaad schrikbarend snel dichterbij komtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in 2009 blijven hangen....dan word ik tenminste geen 30
Jups, mensen helpen je zomaar met oversteken, staan hun zitplekje ongevraagd voor je af. Je krijgt korting met OV reizen, je hoeft niet meer te werken, je kan de hele dag FOKken tussen de dutjes door.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oei, ik zie dat die grens inderdaad schrikbarend snel dichterbij komt
Troost je, ik weet uit ervaring dat het leven alleen maar leuker wordt als je ouder wordt![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jups, mensen helpen je zomaar met oversteken, staan hun zitplekje ongevraagd voor je af. Je krijgt korting met OV reizen, je hoeft niet meer te werken, je kan de hele dag FOKken tussen de dutjes door.
Als je merkt dat je heup niet goed zit?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef CaLeX het volgende:
Volgens een goede vriendin doet het geen pijn als je 30 wordt.
Hooguit de volgende ochtend ff.
RB Heeft ook Twitter....(PM??)quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz tegenwoordig ook op twitter
Wat heeft twitter nou weer met homo te maken??quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat heeft twitter nou weer met homo te maken??
Vind ik meer van gasten doe joehoe in hun avatar hebbenhahaha
Hoe kickuh is dit dan!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor RB(vanmorgen @ Hoek van Holland)
Bevalt de HTC Desire? Denk dat ik zo maar weer naar stad ga om mobieltje uit te kiezen?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in 2009 blijven hangen....dan word ik tenminste geen 30
Voor zover ik er na 1 dag over kan oordelen:quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bevalt de HTC Desire? Denk dat ik zo maar weer naar stad ga om mobieltje uit te kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |