ooohquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij werd al keidun lees bot zonder vet. Maar hij is ookal 15. nu at hij 2 dagen niets en zijn we naar de dierenarts geweest. Hij heeft een tennisbal gezwel in zijn maag en gaat dus of vandaag of morgen vanzelf dood (door voedsel en vochtgebrek) of het weekend en als hij pijn lijkt te hebben moeten we m vrijdag laten inslapen
En die kat heeft mij goedgekeurd bij mijn vriendjehij is kei mooi en lief!! (wel een zware autist)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het goede nieuws is dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht, om het een en ander te relativeren.
En omdat mijn oude het niet meer deed:
Voices tell me I'm the shit.
Aaah. Je bent geen R&Phuillie hoor, natuurlijk weet je ook wel dat 15 een hele mooie leeftijd is maar dan nog! Het is en blijft je katquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij werd al keidun lees bot zonder vet. Maar hij is ookal 15. nu at hij 2 dagen niets en zijn we naar de dierenarts geweest. Hij heeft een tennisbal gezwel in zijn maag en gaat dus of vandaag of morgen vanzelf dood (door voedsel en vochtgebrek) of het weekend en als hij pijn lijkt te hebben moeten we m vrijdag laten inslapen
En die kat heeft mij goedgekeurd bij mijn vriendjehij is kei mooi en lief!! (wel een zware autist)
sterkte!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij heeft nu geen zichtbare pijn en is als de dood voor de arts of andere mensen. Hij is heel erg schuw.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sterkte!
ik had waarschijnlijk keuze gemaakt van laat maar gelijk inslapen, scheelt hoop pijn voor het beestje maar dat ben ik!
blijft altijd kut je huisdier in laten slapen, moet er niet aan denken dat die dag ook voor mijn katten ooit eens komt
Ik heb de telefoon vanochtend gekocht en hoorde vanmiddag pas dat ie doodgingquote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het helemaal normaal als je verdriet hebt om een kat die doodgaat. Maar volgens mij moet dat (of de dood in het algemeen) zaken relativeren en niet het kopen van een nieuwe telefoon
Dezelfde?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb ook een telefoon gekocht omdat de kat van MtM dood gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dezelfde?Nee, niet dezelfde. Maar ik breng deze wel ff terug, dan haal ik gewoon dezelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Ooh, domme ikquote:Op woensdag 21 april 2010 20:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb de telefoon vanochtend gekocht en hoorde vanmiddag pas dat ie doodgingDus zo letterlijk moet je het ook niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |