het is net iets verder als macdonalds escamplaan...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat niet zo duur hoor; 8,- per les. Alleen is Poeldijk voor mij dan weer niet zo handig
Wat lief dat je aan denkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en jouw hoofd?
Zit er al verbetering in?
Heuj ik moet fietsen he?!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
het is net iets verder als macdonalds escamplaan...![]()
Ik snap jou wel, alles buiten den haag klinkt ver
We hebben er vrienden wonen. Dus veel meer van Poeldijk dan hun direct woonomgeving zie ik niet. 'K heb door hun wel altijd het idee dat er heel veel activiteiten zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Poeldijk.... ik weet niet hoe het komt maar ik heb er altijd een hekel aan gehad. Zo treurig en saai. Dat grauwe van der Arend gebouw, die duffe chinees, dweilorkesten en de leuninkjes...pfffffff
niks mis met poeldijk, heb er een fijne jeugd gehad en kom er nog vaak! maar misschien ken je het nog niet goed genoeg?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Poeldijk.... ik weet niet hoe het komt maar ik heb er altijd een hekel aan gehad. Zo treurig en saai. Dat grauwe van der Arend gebouw, die duffe chinees, dweilorkesten en de leuninkjes...pfffffff
Ja wel goed te doenquote:
Ik ken het best goed maar het is echt zo'n gevoel wat ik van kleins af aan heb en vraag me niet hoe ik er aan kom. Ik kom er alleen nooit meer vanaf hahahaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
niks mis met poeldijk, heb er een fijne jeugd gehad en kom er nog vaak! maar misschien ken je het nog niet goed genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |