Summiequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef summer29 het volgende:
joehoehier ben ik weer....
Gaat het alles goed met jullie allemaal?
Klinkt goed he!quote:Op woensdag 21 april 2010 06:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh den haag! horen jullie ook al de vogeltjes fluiten
Hoe gaat het met jou en jouw hoofd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef summer29 het volgende:
joehoehier ben ik weer....
Gaat het alles goed met jullie allemaal?
Dat hebben die jongens van de gemeente weer netjes gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
De lampjes doen het nu allemaal in de straat...lekker licht:
[ afbeelding ]
Lekker licht??? Ik vind het maar een donkere bedoeling moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
De lampjes doen het nu allemaal in de straat...lekker licht:
[ afbeelding ]
En? Heb je al een mooi hoekje gevonden om Jill te bespieden?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lekker licht??? Ik vind het maar een donkere bedoeling moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Heb je al een mooi hoekje gevonden om Jill te bespieden?
De donkere hoekjes zitten aan de andere kantquote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik trek NU mijn schoenen aanquote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
Moggeuhhhh
Ga je nou vandaag eindelijk weer eens lopen?
quote:
Diverse, en het zijn goede hoekjes hoor ze heeft mij nog niet gespot!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef Lovechild het volgende:
Stelletje sportievelingen zijn jullie toch. Nog even en ik voel me niet meer thuis hier
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:09 schreef nectarientje het volgende:
Wat een shitles is les 15 zegIk ben echt 10 x dood gegaan maaaar wel uitgelopen
Ik vond 't echt een hel!quote:
Ik loop al weken in mn korte broek, vind t heerlijk! Al heb ik nog wel een jasje erbij aan...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vond 't echt een hel!Volgens mij heb ik nu nog een rood hoofd
Wel voor het eerst in korte broek gelopen, frisjes maar wel lekkerder dan mijn rode broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |