Wel 1tje met een pukkel op haar kinquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar je bent en blijft een super lieve, schattige en aantrekkelijke vrouw.
.
Dat heeft Madonna ook en daar was ik vroeger ook op flieftquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel 1tje met een pukkel op haar kin
Had dat gezegd! Dan was ik vanavond gaan lopen ipv vanmorgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet vanavond lopen maar ik heb weer eens geen zin. Heb chocola gekocht, heb nu een dekentje op de bank, makkelijk eten in de oven gschoven en een dikke pukkel op mijn kin
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:24 schreef RATMEN het volgende:
Maar je bent en blijft een super lieve, schattige en aantrekkelijke vrouw.
.
Moet ik een knuffeltje komen brengen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
het is verdorie zo erg dat ik hier bijna van moet huilenShithormonen
![]()
![]()
O... is het zo een dag? Ik heb hier wel een la vol met chocolade van Summer, mag je wel wat van hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ahw meissie toch! Lekker douchen, in bed/op de bank kruipen met je dekentje, veel chocola eten enquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vriendjes die vervolgens niet echt lekker meewerkenquote:
Tegen mij was je liefquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
vriendjes die vervolgens niet echt lekker meewerkenof ik pak echt alles verkeerd op vandaag, kan ook
![]()
Morgen weer vrij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo net naar clash of titans geweest... middelmatige film maar ach... wel vermakelijk
neenquote:
mmz, in het zuiderpark doen ze dat niet hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een lekker weer is het nog steeds, het hardlopen was erg relaxed. Soms voel ik me wel een motorrijder....al die lopers groeten elkaar hahaha dat is wel ff wennen.
Vriend waarmee ik liep vanmorgen deed dat wel in het Z'park..en hij zou vanavond weer gaan lopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz, in het zuiderpark doen ze dat niet hoorIs het niet een alle-lopers-groeten-RB?
Dat er een forum is wat ik niet ken en iedereen post in het 'heb jij RB al gespot' topic ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz, in het zuiderpark doen ze dat niet hoorIs het niet een alle-lopers-groeten-RB?
gheghe, wanneer kan ik naar je zwaaien? Ben jij er 1 mei ook bij? Zwaaien we dan wel evenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat er een forum is wat ik niet ken en iedereen post in het 'heb jij RB al gespot' topic ?
Foto's! Das wel briljant.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Civilian het volgende:
Net voer besteld bij "De Bezorgbeer".. Kwam 'n gozer het net brengen op z'n scootertje. Hebben ze ook echt een pluizige berenhelm met oortjes erop, op
That made my day
Precies dat! Zorgde wel voor 'n glimlach toen ik de deur opendeedquote:
dat dus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Jill-RMC het volgende:
ROTFLMAO! Das wel ernstig....dat je dan nog vrijwillig solliciteert daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |