Precies dat! Zorgde wel voor 'n glimlach toen ik de deur opendeedquote:
dat dus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Jill-RMC het volgende:
ROTFLMAO! Das wel ernstig....dat je dan nog vrijwillig solliciteert daar
Summiequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef summer29 het volgende:
joehoehier ben ik weer....
Gaat het alles goed met jullie allemaal?
Klinkt goed he!quote:Op woensdag 21 april 2010 06:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh den haag! horen jullie ook al de vogeltjes fluiten
Hoe gaat het met jou en jouw hoofd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef summer29 het volgende:
joehoehier ben ik weer....
Gaat het alles goed met jullie allemaal?
Dat hebben die jongens van de gemeente weer netjes gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
De lampjes doen het nu allemaal in de straat...lekker licht:
[ afbeelding ]
Lekker licht??? Ik vind het maar een donkere bedoeling moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
De lampjes doen het nu allemaal in de straat...lekker licht:
[ afbeelding ]
En? Heb je al een mooi hoekje gevonden om Jill te bespieden?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lekker licht??? Ik vind het maar een donkere bedoeling moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Heb je al een mooi hoekje gevonden om Jill te bespieden?
De donkere hoekjes zitten aan de andere kantquote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik trek NU mijn schoenen aanquote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
Moggeuhhhh
Ga je nou vandaag eindelijk weer eens lopen?
quote:
Diverse, en het zijn goede hoekjes hoor ze heeft mij nog niet gespot!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef Lovechild het volgende:
Stelletje sportievelingen zijn jullie toch. Nog even en ik voel me niet meer thuis hier
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:09 schreef nectarientje het volgende:
Wat een shitles is les 15 zegIk ben echt 10 x dood gegaan maaaar wel uitgelopen
Ik vond 't echt een hel!quote:
Ik loop al weken in mn korte broek, vind t heerlijk! Al heb ik nog wel een jasje erbij aan...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vond 't echt een hel!Volgens mij heb ik nu nog een rood hoofd
Wel voor het eerst in korte broek gelopen, frisjes maar wel lekkerder dan mijn rode broek.
Jawel hoor. Ik sport ook maar voel niet zo de behoefte om dat elke keer te vermelden. Vind het algauw zo opschepperig staan (van mezelf he).quote:
Daar mag je best over "opscheppen" hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik sport ook maar voel niet zo de behoefte om dat elke keer te vermelden. Vind het algauw zo opschepperig staan (van mezelf he).
Ik loop altijd in korte broek eigenlijk. Wel inderdaad nog een windjack, dat vind ik toch nog wel fijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik loop al weken in mn korte broek, vind t heerlijk! Al heb ik nog wel een jasje erbij aan...
Ach, het is zo normaal inmiddels.Ik fiets 5 dagen per week een uur, op woensdag anderhalf uur. En verder natuurlijk heel veel sexquote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar mag je best over "opscheppen" hoor
Rennen? Weet niet wanneer ik daar tijd voor moet vrijmaken.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
@LC: wanneer ga jij meesporten met ons?
Daar begon mijn nichtje laatst ook weer over! Ze heeft het geprobeerd en ze dacht dat ik het ook wel leuk zou vinden. Ik weet dat we het er een paar maanden terug over gehad hebben maar ik ben dan weer een te lamme tak om uit te zoeken waar en wanneer er dan iets is. Ik heb inmiddels wel een fiets (en een betere conditie) dus waar in Den Haag boeit me al minderquote:
Ik weet dat het in SportCity in het weekend gegeven wordt. Dat is voor mij heel interessant omdat ik dan zonder meer weg kan. Alleen moet je daar volgens mij een all-in abonnement nemen (39,95) per maand en dat kan er hier momenteel niet vanaf.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar begon mijn nichtje laatst ook weer over! Ze heeft het geprobeerd en ze dacht dat ik het ook wel leuk zou vinden. Ik weet dat we het er een paar maanden terug over gehad hebben maar ik ben dan weer een te lamme tak om uit te zoeken waar en wanneer er dan iets is. Ik heb inmiddels wel een fiets (en een betere conditie) dus waar in Den Haag boeit me al minder
Ik heb 200 euro voor 1 jaar betaald (allin). Het was een aanbieding.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet dat het in SportCity in het weekend gegeven wordt. Dat is voor mij heel interessant omdat ik dan zonder meer weg kan. Alleen moet je daar volgens mij een all-in abonnement nemen (39,95) per maand en dat kan er hier momenteel niet vanaf.
Goeie aanbieding maar ik zou niet weten waar ik 200 euro vandaan zou moeten halen. Want die moet je wel ineens betalen neem ik aan...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 200 euro voor 1 jaar betaald (allin). Het was een aanbieding.
Jups.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Goeie aanbieding maar ik zou niet weten waar ik 200 euro vandaan zou moeten halen. Want die moet je wel ineens betalen neem ik aan...
Dat is flink geld ja.... in Rijswijk wordt het ook gedaan, in een of andere klasje waar ze ook judo geven, weet niet precies waar het is maar mijn zus gaat daar ook (schijnt).quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet dat het in SportCity in het weekend gegeven wordt. Dat is voor mij heel interessant omdat ik dan zonder meer weg kan. Alleen moet je daar volgens mij een all-in abonnement nemen (39,95) per maand en dat kan er hier momenteel niet vanaf.
Welke? HTC Desire?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, Flappie heeft zijn nieuwe telefoon
Denk er hard over na hem ook te nemen, weet alleen nog geen goeie abbo dat bij mij past. Momenteel heb ik prepaid vodafone met 1000 smsjes voro 10 euro p/mnd. Lekker goedkoop dus.quote:
dan moet ik ook werken....quote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg... kunnen we meet niet verschuiven naar a.s. zondag... wordt het 23 graden volgens buienradar
ik probeer heel de dag vrij te krijgen en anders zo vroeg mogelijk naar huis te gaanquote:
Oh ja, dat is ook een idee! Even het de wijkkrant in de gaten houden.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Kijk anders eens bij een wijkverening of welzijn in de buurt. Die bieden ook vaak Zumba aan, voor een stuk minder geld. Hier in Scheveningen bv is er zumba bij welzijn voor 17,50 per maand. En bij het YMCA vragen ze 45 euro voor tien lessen.
Nee, volgens mij is dat niet zo duur hoor; 8,- per les. Alleen is Poeldijk voor mij dan weer niet zo handigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Marvelous het volgende:
Wenxi betaald 80 voor 10 lessen zumba... dat is zeker best duur? ze doet het in poeldijk, ergens in een nieuw school gebouw.
Ik kan iig niet dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg... kunnen we meet niet verschuiven naar a.s. zondag... wordt het 23 graden volgens buienradar
Dat hadden wij ook, maar nu kunnen we mailen of pingen ipv smsenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk er hard over na hem ook te nemen, weet alleen nog geen goeie abbo dat bij mij past. Momenteel heb ik prepaid vodafone met 1000 smsjes voro 10 euro p/mnd. Lekker goedkoop dus.
het is net iets verder als macdonalds escamplaan...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat niet zo duur hoor; 8,- per les. Alleen is Poeldijk voor mij dan weer niet zo handig
Wat lief dat je aan denkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en jouw hoofd?
Zit er al verbetering in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |