Twitter is zoooooooooo 2009quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz tegenwoordig ook op twitter
Ik wil ook graag in 2009 blijven hangen....dan word ik tenminste geen 30quote:
Oei, ik zie dat die grens inderdaad schrikbarend snel dichterbij komtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in 2009 blijven hangen....dan word ik tenminste geen 30
Jups, mensen helpen je zomaar met oversteken, staan hun zitplekje ongevraagd voor je af. Je krijgt korting met OV reizen, je hoeft niet meer te werken, je kan de hele dag FOKken tussen de dutjes door.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oei, ik zie dat die grens inderdaad schrikbarend snel dichterbij komt
Troost je, ik weet uit ervaring dat het leven alleen maar leuker wordt als je ouder wordt![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jups, mensen helpen je zomaar met oversteken, staan hun zitplekje ongevraagd voor je af. Je krijgt korting met OV reizen, je hoeft niet meer te werken, je kan de hele dag FOKken tussen de dutjes door.
Als je merkt dat je heup niet goed zit?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef CaLeX het volgende:
Volgens een goede vriendin doet het geen pijn als je 30 wordt.
Hooguit de volgende ochtend ff.
RB Heeft ook Twitter....(PM??)quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
Wat heeft twitter nou weer met homo te maken??quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat heeft twitter nou weer met homo te maken??
Vind ik meer van gasten doe joehoe in hun avatar hebbenhahaha
Hoe kickuh is dit dan!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor RB(vanmorgen @ Hoek van Holland)
Bevalt de HTC Desire? Denk dat ik zo maar weer naar stad ga om mobieltje uit te kiezen?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil ook graag in 2009 blijven hangen....dan word ik tenminste geen 30
Voor zover ik er na 1 dag over kan oordelen:quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bevalt de HTC Desire? Denk dat ik zo maar weer naar stad ga om mobieltje uit te kiezen?
Het aftakelen begint pas na je 40ste.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef CaLeX het volgende:
Volgens een goede vriendin doet het geen pijn als je 30 wordt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben nu 33 en nog steeds word ik elk jaar knapper dan ik al was,..........
en meer bescheiden!
oohhhww jij bent degene die mij heeft toegevoegdquote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
ik vond 29 worden al niet leukquote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef RATMEN het volgende:
30 worden deed wel degelijk pijn ... en nog steeds.
Mais ouiquote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oohhhww jij bent degene die mij heeft toegevoegd
Kan hard gaan ineensquote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oohhhww jij bent degene die mij heeft toegevoegd
heul hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |