Euh, dat moet je in het begin aangeven geloof ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe ziet een chipkaart eigenlijk of je in de 2e of 1e klas wil reizen?
En dan in Stavoren de boot op naar Enkhuizen, en vanaf daar doorrijden naar Amsterdamquote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet die ICE wel doorrijden naar wereldstad Stavoren.
En dan door naar vlissingen, alwaar hij op de boot naar newcastle gaat.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
En dan in Stavoren de boot op naar Enkhuizen, en vanaf daar doorrijden naar Amsterdam
Wanneer je je chipkaart hebt ingesteld voor de 2e klas, word je verzocht 2e klas te zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe ziet een chipkaart eigenlijk of je in de 2e of 1e klas wil reizen?
Natuurlijk mag dat, heb 't al zo vaak gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 19:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Of je met je chipkaart een overgangsbewijs mag gebruiken, lijkt mij wel. Maar hang me er niet aan op.
Welkom in 2010quote:121 Teletekst do 22 apr
Kort nieuws binnenland
` Hengelo,Barneveld en Groningen mogen
een extra treinstation bouwen.Minister
Eurlings geeft per station maximaal 6,3
miljoen euro subsidie.Hengelo krijgt
een halte Gezondheidspark,Groningen een
station Europapark en Barneveld-Zuid
wordt een nieuw station.In Arnhem komt
waarschijnlijk ook een extra halte,bij
Westervoort.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Klopt. Hij gaat een paar honderd meter richting Groningen Losplaats en een spoortje naar rechts.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef dennistd het volgende:
Ik neem aan dat men een definitief station bedoelt, dat ook aan de lijn naar Assen ligt. Nu ligt er alleen een tijdelijk perron richting Zuidbroek
Maar komt die subsidie nu pas? Dat zou wel gek zijn, want ze zijn al met de werkzaamheden voor de aanleg van het definitieve station begonnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef dennistd het volgende:
Ik neem aan dat men een definitief station bedoelt, dat ook aan de lijn naar Assen ligt. Nu ligt er alleen een tijdelijk perron richting Zuidbroek
Van buiten bedoel ik he :p Lijkt nog meer op een zuurstok dan die ansaldobreda v250.quote:
En ze zoeken vrijwilligers om mee te helpen met de revisie... Kom op FOK!kers, aan de slag!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef dennistd het volgende:
Mat'54 766 wordt gereviseerd bij de SHD in Amersfoort: http://www.mat54.nl/nieuwsbrieven/2010/Nieuwsbriefnr22.pdf
De 386 (het tweetje van het spoorwegmuseum) is ook groen, maar ik hoop dat men de oude 766-kleur (zoals voor het geel schilderen) gaat gebruiken. De 386 vind ik namelijk te lichtgroen en te glanzend eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:23 schreef jappas het volgende:
Jammer dat hij dan ook weer groen wordt. Ook al is dat de originele kleur, vindt ze er in het geel/blauw toch mooier uitzien.
quote:'VIRM 9522 naar Haarlem voor OV-chipkaartbestickering'
vrijdag 23 april 2010 09:30
VIRM 9522 komt vandaag binnen in de werkplaats Haarlem. Hier zal het stel hoogstwaarschijnlijk een OV-chipkaartbestickering krijgen, net als VIRM 9524.
Bron
Toch zijn beide kleuren groen historisch juist. Lichtgroen met rode biezen, en donkergroen met gele snor. Dus het is goed als van beide varianten er een representant is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
De 386 (het tweetje van het spoorwegmuseum) is ook groen, maar ik hoop dat men de oude 766-kleur (zoals voor het geel schilderen) gaat gebruiken. De 386 vind ik namelijk te lichtgroen en te glanzend eerlijk gezegd.
Eens. De donkergroene kleur zoals de 766 voor het geel schilderen had lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
De 386 (het tweetje van het spoorwegmuseum) is ook groen, maar ik hoop dat men de oude 766-kleur (zoals voor het geel schilderen) gaat gebruiken. De 386 vind ik namelijk te lichtgroen en te glanzend eerlijk gezegd.
Doe eens....quote:Op maandag 19 april 2010 15:57 schreef Duvel het volgende:
Hoi, hier later de OP.
Toch goed gezien dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |