Nee, topics gaan automatisch dicht na 300 posts. Enige optie is een nieuw topic openen, normaal gesproken met 'deel 2' achter de titelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef zingermeal het volgende:
Beste moderators,
Ik had 2 dagen geleden een topic geopend betreffende Apple computers, maar daar kan ik opeens niet meer in reageren. Dat is jammer want ik had nog wat vragen aan enkele leden. Is er een mogelijkheid om alsnog in het topic te kunnen reageren ? Bedank voor de hulp.
Groet
Bimal
We weten er vanaf en zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb gisteren al een TR aangemaakt, maar zonder succes:
Prepaid + (onbeperkt) internet op telefoon.
In dat topic zit Simyo met een "bedrijfsaccount" te spammen.
Dus eigenlijk gewoon een Ubuntu topicreeks...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Wordt het door de alhier regerende mods als wenselijk ervaren dat de serie Kan de 'gewone' gebruiker al overstappen naar Ubuntu? #3 een reeks wordt/blijft?
Zo ja is het leuk om wat tijd te steken in een OP met uiteenlopende info voor overstappers en/of twijfelaars. De TT zou dan ook wel wat anders kunnen dan deze vraag, natuurlijk.
Zo nee, dan ga ik er dat soort tijd natuurlijk niet insteken.
Had ik al gedaan...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef Light het volgende:
Nutteloze topickick: Website maken. Welke software?
Ook al weg. Thanks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Spammer bann iemand zijn msn zodat hij niet meer op msn kan (engels)
Dacht dat deze nog open stond, maar blijkbaar had Wyri het al gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:27 schreef Light het volgende:
Storage probleem heeft een wel heel onduidelijke titel.
Heb ik ook al eens aangegeven, lijkt mij een goed plan!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe users topics aanmaken met de vraag dat ze een laptop willen en of bestaande users even alle research willen doen.
De eisen zijn bijna altijd: gamen, hd videobewerken, photoshop, office.
Is het misschien handig om een centraal laptop topic te maken? Of een readme/how-to
Elk jaar terug kerende discussie bij de start van het school seizoen. De topics worden weer minder als de scholen zijn begonnen en een centraal topic werkt niet omdat iedereen specifieke eisen hebt en de hardware constant aan het veranderen is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe users topics aanmaken met de vraag dat ze een laptop willen en of bestaande users even alle research willen doen.
De eisen zijn bijna altijd: gamen, hd videobewerken, photoshop, office.
Is het misschien handig om een centraal laptop topic te maken? Of een readme/how-to
Wat een stom gelul. Je kunt toch wel een aankopadvies topic centraal zetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar terug kerende discussie bij de start van het school seizoen. De topics worden weer minder als de scholen zijn begonnen en een centraal topic werkt niet omdat iedereen specifieke eisen hebt en de hardware constant aan het veranderen is.
Het is niet het oplossen van het probleem voor de vraagsteller maar het weg werken uit het zicht van de vragen voor de mensen die het niet willen zien. Je zou hooguit een topic kunnen maken met handige tips en links waar mensen op moeten en kunnen letten.
Ach als msn het niet doet heb je tig "help mijn leven" topics, maak je er niet al te druk overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een stom gelul. Je kunt toch wel een aankopadvies topic centraal zetten?
Nu heb je tig verschillende "ik heb 500 euro en wil een laptop kopen" topics.
Ik maak me er niet druk over. Maar ik zie niet in waarom het niet centraal zou kunnen staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach als msn het niet doet heb je tig "help mijn leven" topics, maak je er niet al te druk over.
Gisteravond nog opgelostquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef Light het volgende:
Pareltjes:
Bluetooth Hack
Bluetooth
Super Bluetooth Hack
Zelfde OP, zelfde TS.
Neuh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef SpeedyRich het volgende:
Wachtwoord vergeten
lijkt me handig dat die gewoon opslot gaat omdat er nu
Wachtwoord nog steeds vergeten die nog loop
ik zou zeggen pletter die andere ook maar opslotquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh.
Het oude topic is prima. Daar mag ze verder in.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer open na overleg.
Probeer ajb de TS te helpen..
goede actie iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |