Dat las ik ook, maar ik heb gekeken en de schildjes zijn even grootquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.
Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....
Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
Houdt ze die wel binnen dan? Wij hebben ook bibi's, maar die spuugt ze steeds uit en miept dan omdat ze er geen een meer heeft. Maar die kleintjes gaan wel goed...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Nijna het volgende:
Lars, knap maar gauw op mannetje!
Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar tijgert!Sasha beware!
![]()
Hij komt er aan hoor!
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Stiemie het volgende:
Ko kleine snoeperd!
Hmm Esmee werd net uit het niks gillend wakker. Dus eruit gehaald, leek op honger. Fles gemaakt en gegeven. En die kwam er daarna met een rotgang weer uit. Vol over mijn vriend heenMaar weer in bed gelegd want ik durfde niet meteen weer een fles te geven dus die zal over een uurtje wel weer komen
muziekinstrumentjes willen we nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef Stiemie het volgende:
Een pop, zandbak, muziekinstrumentjes, wheelybug?
Wij hebben Linde een houten xylofoon gegeven.
[ afbeelding ]
Oh wat een leuk wagentjequote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
muziekinstrumentjes willen we nietik krijg al pijn in mn hoofd bij het idee
![]()
![]()
een wheelybug vind ik echt keicool, en mn lief vindt ze ook leuk, maar we hebben dus wel al een loopwagentje. En we wonen best leuk maar het wordt wel snel te veel vind ik met twee loopwagentjes. Zandbak zou kunnen, heb ik ook aan gedacht maar we hebben geen tuin. Wel een plein achter met andere kindjes maar daar staat al zo'n zandschelp.
Pop. Goed idee wel. Is ze daar niet te jong voor nog?
Het loopkarretje wat we al hebben is wel een poppenwagentje dus dat combineert wel leuk
dat bedjequote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat een leuk wagentje![]()
O ja was ik bijna de hele discussie van laatst vergeten over muziek en sport enzoNou ja deze is voor ons nog te doen want hij maakt maar weinig herrie.
Een pop kan best toch? Eventueel zo'n zonnekindpop?
Eventueel met leuke zelfgemaakte bekleding voor het loopwagentje of dit bedje van ikea (Linde heeft dat bedje en ik heb 'm wit gemaakt en nu ga ik van de restjes van haar kleiner gemaakte dekbedovertrek een zelfde dekbedovertrekje voor de pop maken)
[ afbeelding ]
oh ik heb het vooral over wat wij aan Amélie gaan geven eigenlijk. En voor haar eerste verjaardag wil ik wel echt een kado geven, iets waar ze mee kan spelen ofzo. T is toch een eerste verjaardag, heeft iets bijzonders vind ik. Het is wel zo dat het inpakpapier voor haar het leukst isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Kersjes het volgende:
Weet je wat het is met verjaardagen en kadootjes?
Ze krijgen zo ontzettend veel, ook van de rest van de familie en vrienden natuurlijk.
Je zou ook in een andere richting kunnen denken wat kadootjes betreft: een kinder-fauteuiltje, een 10-ritten kaart voor het zwembad, een fijne draagdoek, en abonnement op een speeltuin/ballenbak/pretpark... Niet echt een "ding" dat ze uitpakken en waarmee gespeeld kan worden (hoewel, de 1e verjaardag is het inpakpapier vaak toch het mooiste wat er is), maar wel iets waar ze veel plezier aan zullen beleven. En de ouders ook
Ja ik denk dat ik toch even ga vragen. Moet toch bellen voor Mikael (die zit ineens onder de rare vlekkenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:11 schreef tessie het volgende:
Ik zou gewoon even de assistente bellen en de situatie uitleggen en kijken wat zij zegt.
Ik zie mijn huisarts nu ook eigenlijk nooit. Heb hem sinds Mikael geboren is (bijna 4 jaar geleden) niks niet meer gezien als daarvoor. Geloof dat Mikael nog maar 2 keer bij de ha is geweest. 1 keer voor hartruisje en een keer toen ie een gat in zijn hoofd was gevallen. Ha kan toch vaak niets doen en het meeste gaat vanzelf wel weer weg!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Vreemd MeNicole!
Grappig trouwens hè? Hoe je een hotline krijgt met de huisarts als je een kind hebt. Ik zag die man nóóit en ineens best vaak!
kuche kuche, ik blijkbaar ook.....quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef Linda2205 het volgende:
Welkom Twinkly en Niels! Endie laatste foto!
ik moet Lotte echt vaker op dr buik leggen, die kan echt nog niks![]()
hebben wij in de kraamweek ook gevraagd van iedereen die vroeg wat we wilden hebben. Voorleesboeken!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Niels!Wow! Welkom!
Kadotip: Boeken, boeken en nog eens boeken!
Rollen kan ze wel, maar op je rug liggen is net zo leuk, dus waarom moeilijk doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Stiemie het volgende:
Twinkly en Niels welkom![]()
Linda hier ook niks dat ook maar in de buurt komt van rollen/tijgeren hoor etc
Dat dus... ik vind dat ook stom, maar ja. Das het nadeel van Zondagskindjes.. maar die schijnen verder heel gelukkig te worden Oeks, dus hij zal er niks aan over houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef oeke het volgende:
Over die eerste verjaardag, Ko is jarig op maandag, maar ik moet me erbij neerleggen dat we het vieren de dag ervoor. En dat vind ik op de een of andere manier zo emotioneel.![]()
Ik wilde het namelijk zo graag op de dag zelf vieren. Maar ja, de meeste mensen moeten zo nodig op maandag werken.
Bijna goedquote:Op donderdag 22 april 2010 16:09 schreef Poppedein het volgende:
Dat wat Toby zegt Kersjes...Lena is dit jaar op dinsdag jarig, dat vieren we waarschijnlijk ook de zondag ervoor..heeeerlijk vind ik dat, want 31 augustus was vorig jaar voor ons 3tjes alleen en zal dat dit jaar ook weer zijn, ons moment, onze dag..heerlijk!
En ik moest trouwens gelijka an Ko denken bij Lena's blaartje...dat was mijn verzachtende omstandigheid, want echt t is peanuts bij wat jij toen liet zien!
Senna is op dinsdag jarig. schaap was het oppasschema van de oma's aan het maken en zei: op 20 juli moet mijn moeder oppassen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef oeke het volgende:
Over die eerste verjaardag, Ko is jarig op maandag, maar ik moet me erbij neerleggen dat we het vieren de dag ervoor. En dat vind ik op de een of andere manier zo emotioneel.![]()
Ik wilde het namelijk zo graag op de dag zelf vieren. Maar ja, de meeste mensen moeten zo nodig op maandag werken.
We maken er een fijn dagje van hoor lieve Oek, die eerste! Met taart voor Ko, met bubbels, kado's, herinneringen, de wind in onze haren, een traantje om weg te pinken en een hele grote stoere zoon die voor het eerst gaat kamperen!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef oeke het volgende:
Ach, ik weet wel dat het de dag ervoor ook heel gezellig kan worden. En dat het leuk is om het op de dag zelf te vieren met zijn drietjes.![]()
Alleen hebben we nu alles maar daarop aangepast en zitten we op Ko zijn verjaardag in trein/bus/boot naar Terschelling. Voor mijn werk.
Dus op zijn verjaardag gaan we voor het eerst kamperen.![]()
En bubbels drinken met Renzell en Julius en aanhang.
Het komt allemaal wel goed hoor.![]()
Kobus is om 13.13 geboren en het leek me heel bijzonder dat thuis met zijn drietjes te herbeleven en dan daarna bezoek te krijgen net als precies een jaar daarvoor. Maar het gaat allemaal helemaal anders.![]()
Poppedein, dat was zo naar, die brandplek. Maar je ziet nu alleen op zijn wijsvingertje dat het een beetje rood is. En alleen voor de wetende toeschouwer. Gelukkig kan de huid nog mooi genezen als ze zo klein zijn.
Je zit pas 4 dagen in dit topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Troel het volgende:
Groot gelijk Twink!
Overigens, ik begreep dat er mensen waren die het jammer vonden dat ik zo weinig schrijf over Ruben en Jochem. Tja, in tegenstelling tot sommige anderen heb ik genoeg te doen op mijn werk en dan krijg je al snel niet meer zoveel mee. Als je iets post en er komt nauwelijks een reactie op, tja, dan stop je daar al snel mee. Ik vind het heerlijk om over mijn jongens te praten, maar als iemand vindt dat ik dat meer moet doen, stuur dan gewoon een PM of spreek me daar (liefst ook in een PM, dan lees ik tenminste) op aan ofzo (of vraag hoe het gaat).
Ja hoor, de hele wereld draait om jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Troel het volgende:
Groot gelijk Twink!
Overigens, ik begreep dat er mensen waren die het jammer vonden dat ik zo weinig schrijf over Ruben en Jochem. Tja, in tegenstelling tot sommige anderen heb ik genoeg te doen op mijn werk en dan krijg je al snel niet meer zoveel mee. Als je iets post en er komt nauwelijks een reactie op, tja, dan stop je daar al snel mee. Ik vind het heerlijk om over mijn jongens te praten, maar als iemand vindt dat ik dat meer moet doen, stuur dan gewoon een PM of spreek me daar (liefst ook in een PM, dan lees ik tenminste) op aan ofzo (of vraag hoe het gaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |