abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80599792
Welkom Twinkly en je grote kleine man!! En oooohh wat is t toch rot als je kindje door jou pijn heeft he...bah! Gelukkig ben je meteen ook zn allergrootste troost!! Ik vind Niels toch zo'n leuk koppie hebben..ik vind dat je aan hem al heel goed kan zien hoe hij er later als volwassene uit zal gaan zien (Misschien vooral omdat hij enooooooorm op een (kinderloze) collega van mijn vriend lijkt!)

Ennuh...t feit dat wij al over 1e verjaardagen spreken wil niet zeggen dat we ook al toe zijn aan eerste verjaardagen Das emotioneel toewerken naar de volgende mijlpaal

Boeken ben ik trouwens ook fan van, als mensen graag iets willen geven maar ze weten niet wat vraag ik altijd om boekjes op duplo.

Lief jullie reacties over Lena... Tsja, ze waren er ook erg van geschrokken op t KDV, was voor hen ook weer even een realitycheck zeiden ze. Voor mij was het wel een "kan gebeuren"...totdat er weer zoeits gebeurd, dan valt t wat mij betreft ver buiten die categorie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80599864
Twinkly en Niels welkom

Linda hier ook niks dat ook maar in de buurt komt van rollen/tijgeren hoor etc
pi_80600194
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:47 schreef Stiemie het volgende:
Twinkly en Niels welkom

Linda hier ook niks dat ook maar in de buurt komt van rollen/tijgeren hoor etc
Rollen kan ze wel, maar op je rug liggen is net zo leuk, dus waarom moeilijk doen

Poppedein, ben ik helemaal vergeten te reageren op Lena's brandplek. Hopelijk trekt het snel weg en hebben de leidsters er wat van geleerd. Lijkt ze er last van te hebben?

Oei Niels, fijn halfjaardagscadeau krijg jij van je mama

En boekentips wil ik ook wel. We hebben hier om voor te lezen; Jip en Janneke, het Dikkerdandikke Dikkie Dik boek, Raad eens hoeveel ik van jou hou en een Woezel en Pip boekje. Oh, en Duitse sprookjes, voorleeskaarten. 20 sprookjes in 2 minuten voor het slapen gaan zeg maar
Lotte!
Noah!
pi_80600314
Twinkly en Niels! Welkom!
Oei, zielig dat handje.

Poppedein, een brandplek is zo naar. Ook een kus op Lena haar handje.

Ko heeft ook zijn eerste blauwe plek, op zijn wang. Maar hoe die daar gekomen is, geen idee.

Over die eerste verjaardag, Ko is jarig op maandag, maar ik moet me erbij neerleggen dat we het vieren de dag ervoor. En dat vind ik op de een of andere manier zo emotioneel.
Ik wilde het namelijk zo graag op de dag zelf vieren. Maar ja, de meeste mensen moeten zo nodig op maandag werken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80600460
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef oeke het volgende:

Over die eerste verjaardag, Ko is jarig op maandag, maar ik moet me erbij neerleggen dat we het vieren de dag ervoor. En dat vind ik op de een of andere manier zo emotioneel.
Ik wilde het namelijk zo graag op de dag zelf vieren. Maar ja, de meeste mensen moeten zo nodig op maandag werken.
Dat dus... ik vind dat ook stom, maar ja. Das het nadeel van Zondagskindjes.. maar die schijnen verder heel gelukkig te worden Oeks, dus hij zal er niks aan over houden
Lotte!
Noah!
  donderdag 22 april 2010 @ 16:03:19 #256
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80600597
Niels

Oeke, dan gaan jullie toch gewoon als gezinnetje wat gezelligs doen op zijn verjaardag? Lekker herinneringen ophalen en het afgelopen jaar herbeleven, ongegeneerd emo doen enzo

En boeken
De Laatste tijd zit Toby er vaak bij als we boekjes lezen met Devin. Zelf heeft hij een aantal zachte boekjes om op te kauwen en mee te knuffelen, ook een hit
.... met gevoel voor drama....
pi_80600908
Dat wat Kersjes zegt Oeke...Lena is dit jaar op dinsdag jarig, dat vieren we waarschijnlijk ook de zondag ervoor..heeeerlijk vind ik dat, want 31 augustus was vorig jaar voor ons 3tjes alleen en zal dat dit jaar ook weer zijn, ons moment, onze dag..heerlijk!

En ik moest trouwens gelijka an Ko denken bij Lena's blaartje...dat was mijn verzachtende omstandigheid, want echt t is peanuts bij wat jij toen liet zien!

[ Bericht 2% gewijzigd door Poppedein op 22-04-2010 16:17:10 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 16:12:01 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80601046
Oef een lijst, jemig, ga ik even thuis nakijken dan hoor.
Er was toch ook een topic?
*probeert makkelijk weg te komen...

Wij zijn stomtoevallig dit jaar niet eens thuis met Oscar's eerste verjaardag! Dat wordt dus lekker knus met z'n viertjes vieren in Zuid-Frankrijk!
En dan wrsch later thuis nog wel een keer, maar even zien hoe of wat dan. Zal een week of 2-3 later zijn en dat voelt stom. Eerder kan ook niet want past niet qua werk-reis.
pi_80601060
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:09 schreef Poppedein het volgende:
Dat wat Toby zegt Kersjes...Lena is dit jaar op dinsdag jarig, dat vieren we waarschijnlijk ook de zondag ervoor..heeeerlijk vind ik dat, want 31 augustus was vorig jaar voor ons 3tjes alleen en zal dat dit jaar ook weer zijn, ons moment, onze dag..heerlijk!

En ik moest trouwens gelijka an Ko denken bij Lena's blaartje...dat was mijn verzachtende omstandigheid, want echt t is peanuts bij wat jij toen liet zien!
Bijna goed
Lotte!
Noah!
pi_80601245
Hahahahahha wat stom zeg! Knappe Toby...minister president in spe!
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 16:22:25 #261
5428 crew  miss_sly
pi_80601503
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef oeke het volgende:

Senna is op dinsdag jarig. schaap was het oppasschema van de oma's aan het maken en zei: op 20 juli moet mijn moeder oppassen.
Ik: op 20 juli past er niemand op dan ben ik zelf thuis iedereen is welkom, maar ik ga de hele dag knuffelen met mijn meisje en emo zitten denken "vorig jaar rond deze tijd gebeurde er dit"

Wij zullen het dus ook ervoor of erna vieren, maar dat vind ik anders.

haha Poppedein
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80602765
Ach, ik weet wel dat het de dag ervoor ook heel gezellig kan worden. En dat het leuk is om het op de dag zelf te vieren met zijn drietjes.
Alleen hebben we nu alles maar daarop aangepast en zitten we op Ko zijn verjaardag in trein/bus/boot naar Terschelling. Voor mijn werk.
Dus op zijn verjaardag gaan we voor het eerst kamperen.
En bubbels drinken met Renzell en Julius en aanhang.
Het komt allemaal wel goed hoor.

Kobus is om 13.13 geboren en het leek me heel bijzonder dat thuis met zijn drietjes te herbeleven en dan daarna bezoek te krijgen net als precies een jaar daarvoor. Maar het gaat allemaal helemaal anders.

Poppedein, dat was zo naar, die brandplek. Maar je ziet nu alleen op zijn wijsvingertje dat het een beetje rood is. En alleen voor de wetende toeschouwer. Gelukkig kan de huid nog mooi genezen als ze zo klein zijn.
pi_80603596
Oh maar oeks, kamperen is ook leuk!

Fijn dat Ko z'n hand goed geneest... had ik al gedaan voor Lena? Bij dezen dan. In America's Next Top Model (jaja ik kijk kwaliteitsprogramma's ) zit nu een meisje dat toen ze 8 maanden was een pot koffie over zichzelf heengooide in een onbewaakt ogenblik. Haar buik, benen en arm zijn echt één groot litteken. Dat is toch wel mijn nachtmerrie hoor... brrrrr.

Willow is dit jaar jarig op zondag, dan zijn we gewoon lekker thuis
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 22 april 2010 @ 17:29:42 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80604115
Poppedein

Toby is jarig op een vrijdag, kunnen we het lekker in het weekend vieren. Vrijdag wil ik dan vrij nemen en M. ook, gaan we fijn met z'n 4-tjes wat leuks doen en voorbereidingen treffen voor zijn feestje op zaterdag. En dan op zondag naar de Uitmarkt. Feestweekend
pi_80606498
Isabeau zei net: "Oh my god"

Ik zweer het je

het klonk écht zo!
pi_80606830
Tess is ook op dinsdag jarig.

Amber en Tess hebben net samen gedouched. Amber ging Tess natmaken met een gieter en Tess lag in een deuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80607241
Mijn brokkenpilootje is vandaag 2 keer op haar achterhoofd gevallen en ik was opgelucht dat ze van voren nog redelijk gaaf was omdat we voor morgen fotosessie hebben afgesproken...
Doet ze nog even een botsing met de muur in de douche, zat een heel klein sneetje, maar er zal ook wel een blauwe plek met bult komen... Hopen dat de fotograaf handig is met fotobewerking dan maar .

Het arme kind, ze was ook gewoon moe. Ik moest haar uit bed halen om Mirte op de psz op te halen, want haar laten liggen vind ik toch geen fijn idee als ik een half uur weg ben en er was even geen buur voor handen waar ik de babyfoon kon droppen.
Fake it till you make it...
pi_80607498
Isabeau

Tess pretletter

Arme Iris! En wat een slechte timing ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80607820
Och Irisje.. klein brokkenpilootje!
Ik snap dat je haar niet wil laten liggen Nijna! Ik heb Tess wel eens laten liggen als ik Amber ging halen van de PSZ maar dan was ik max. 10 minuten weg. PSZ zit hier aan de overkant.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 april 2010 @ 20:00:48 #270
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80608519
Iris idd brokkenpilootje...en het lijkt me idd ook wel lastig als je weg 'moet' als je kindje slaapt. En jammer dat er dan geen buur in de buurt is. Ik zou t ook niet durven hoor

Wat leuk dat jullie discussieren over cadeautjes....dat geeft inspiratie! Wij wilden een zandbak gaan geven, maar nu hebben we die al gekocht en ik wil toch ook wel iets op de verjaardag zelf geven zeg maar. Tja... dilemma. Erg eigenlijk want de heren krijgen er zelf waarschijnlijk weinig van mee. Zo'n speelbankje vind ik ook een erg leuk idee. Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een speelgoedkist, liefst donker hout. Maar t is nog wel een gezoek zeg maar..... dus als iemand tips heeft??? Die zijn welkom!

En thnx voor de tips over de rietjesbeker, die ga ik morgen maar eens eventjes halen geloof ik.

Amber en Tess, samen douchen lieieief!! Wat fijn dat ze zo goed samen kunnen Vicky!
pi_80611253
Twinkly en Niels, leuk dat jullie er nu ook bij horen hier!!!
Hoe is het op refluxgebied?

Lars knapt op, nog steeds wel verhoging en nog een beetje mieperig, maar heeft geen zetpilletjes meer nodig. Morgen gaat Meike met oma naar de dierentuin en heb ik Lars de hele dag voor mij alleen.
Knuffelen!!! Lekker wandelen in de draagdoek!!! En verder knuffelen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80611836
Lars, lekker opknappen meneertje! En morgen heerlijk met mama knuffelen!!!
pi_80612033
Fijn, een hele dag lekker knuffelen, daar knapt Lars vast nog meer van op.

Tess en Amber. Dat worden straks twee giebelende zussen.

Arme Iris, bulten en blauwe plekken. De fotograaf kan het vast wel wegshoppen.

Isabeau, diva in de dop!
  donderdag 22 april 2010 @ 21:37:40 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80612675
Gekreun en gesteun over de babyfoon... Net zolang proberen totdat je eindelijk in de gewenste houding ligt: half op de buik met half gebogen rug in een soort foetus-houding... en dat allemaal zonder je handjes te kunnen gebruiken.
Mijn zijderupsje is een buikslaper .
pi_80612801
Doe eens een fotootjes van je zijderupsje! Slaapt hij nog steeds zo lekker in zijn pakje?
Ik heb op de peutergroep op het kdv ook een kindje met een krabpak, maar dat pak meurt me daar een eind....juk
  donderdag 22 april 2010 @ 22:18:47 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80614492
Karin, dat goede slapen was helaas maar een eenmalige actie...
Maar ik ben wel tevreden over het pakje Het stinkt niet, ik was de pakjes na gebruik uit met een beetje babyshampoo. Mag ook wel want voordat hij ze aankrijgt smeer ik hem altijd van top tot teen in met vette zalf.
Geslaagde foto's van Toby in het pakje heb ik niet, wel een paar leuke knoeifoto's van het eten:

Deze zijn van 2 weken terug, toen was zijn huid relatief rustig.
pi_80622708
Haha Isabeau
Toby wat kun jij al lekker eten

Niels had vannacht zwarte ontlasting en het rook ook naar bloed. Vanmorgen was zijn ontlasting weer normaal (groen) van kleur, hij heeft al de hele week diarree/ tandjespoep. Ik had gisteravond een paracetamol gegeven want hij werd steeds weer huilend wakker huilen en leek pijn in zijn mondje te hebben, maar ik zag geen wondje waar een tandje door aan het komen is ofzo. Hij is nu wel weer heel vrolijk, maar ik heb voor de zekerheid toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt zometeen om 10.30 uur.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80622951
Twinkly, verstandig om toch even een afspraak te maken.

Kers, wat is hij al groot

Iris had vanmorgen een luier... yukkkk. Iris krijgt meestal zelfgemaakte hapjes en af en toe een potje, maar altijd als ze een potje heeft gehad heb ik de indruk dat ze makkelijker poept... Althans, dan is het allemaal wat zachter enzo. Dus ik dacht: hé misschien is dat een idee voor de moeilijke poepers hier...
. Vandaar dat ik het even kom delen .
Mevrouw heeft een mooie blauwe plek op haar koppie... leve photoshop...?!
pi_80623268
Thijs had gisteren zijn billen helemaal stuk.... Hij heeft voor het eerst zure tandjespoep (en het zijn al tandje 5 en 6). Ik heb Bepanthen gesmeerd en ik heb beslist geen aandelen, maar wat werkt dat goed zeg! Normaal ben ik fan van Sudocrem maar dat werd me afgeraden voor kapotte billen.....

De billen zijn nu, ipv rood en ontveld, rozig.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80623287
Nijna : dat is hier ook met potjes.... Na potjes poept hij derrie, en na 'met de pot mee' een stuk vaster qua substantie.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80623317
Kersjes, ik hoor de laatste tijd goede verhalen over 'eczeemhuidjes' en Dode Zeezout in bad. Misschien dat dat ook iets voor Toby is?
pi_80624645
Aah Kers, wat een heerlijk ventje!!!

En Esmee, toch een blauwe plek....acrobaatje!

Twinkly, succes bij de huisarts, ben wel benieuwd want Lars had ook zo'n soort luier deze week (ook eenmalig) Ik heb toen mijn vriendin gebeld, die is kinderverpleegkundige en weet veeeeel...die zei ook dat het dan ws bloed was dat vanuit de geirriteerde darmen mee was gekomen naar buiten. Als het een eenmalige actie was was het niet zo erg. Maar het is dus helaas TOCH niet goed gegaan met de aardappel....het leek zo goed eerst, maar de dagen erna flink buikkrampjes en de ontlasting op de hobbel.

Het gaat nu weer goed met Lars, geen verhoging meer ook.
Meike is opgehaald door oma voor een dagje dierentuin, dus er is rust in de tent!! Knuffeldag!
pi_80625920
Knuffelze Karin!
Wat een lekker toetje heeft Toby!
McLaura, Bepanthen is wereldspul
bij kapotte billen!

We hebben 4 op een rij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80626612
Ohh Tess, wat cute

Wat ontzettend rot dat Lars nou ook al niet tegen aardappel kan! Wat voor symptomen krijgt hij dan? Hoe gaat het met zijn refluxklachten?

We zijn weer terug van de huisarts, nou ik snap echt niet waarom hij ons liet komen. Hij hoefde Niels niet te bekijken want een baby heeft nooit bloed in de ontlasting, dat is theoretisch onmogelijk want bloed in de ontlasting komt van een maagzweer en een baby kan geen maagzweer hebben. Ik had de luier mee en hij ontkende niet dat het bloed was (het rook ook echt zo). Maar er zat ook groene ontlasting doorheen dus volgens de huisarts was het niet zwart maar groen. Hij zei ook nog dat echte zwarte ontlasting veroorzaakt door bloed heel kleverig is, maar Niels billen zijn nog steeds grijzig, dus lijkt mij dat dat wel een teken van plakkerigheid is.
Misschien had ik wel een bloedend wondje op mijn tepel gisteravond? Ik zie en voel niets maar het zou wel een verklaring zijn.
Ik heb nog gevraagd of het misschien door overgevoeligheid voor bepaald voedsel kwam, maar dat was ook onzin.
Ik maak me geen zorgen hoor, hij is niet echt ziek ofzo alleen af en toe humeurig, vooral 's avonds en 's nachts. Maar ik vind dat de HA er wel heel makkelijk over doet en dit had hij ook door de telefoon kunnen vertellen.
En hij wilde ook niet naar zijn strakke voorhuidje met hele kleine opening kijken, terwijl de CB arts ons had geadviseerd de HA ernaar te laten kijken. Want er wordt toch niets aan gedaan...
Mijn man heeft nog wel een keer heel duidelijk gezegd dat de medicijnen tegen reflux zo goed werken, de HA heeft ons namelijk nooit serieus genomen hierin en wilde ons niet doorsturen naar de kinderarts. Een vervangende arts heeft ons gelukkig wel doorgestuurd en ziedaar, een geheel ander en gelukkig kind!! De Nexium moet denk ik wel weer wat opgehoogd worden, hij spuugt de laatste tijd weer zuurder.

[ Bericht 8% gewijzigd door Twinkly op 23-04-2010 11:15:11 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80626908
Hmz
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melena
Wordt veroorzaakt door reflux. Nou snap ik de HA echt niet meer...
pi_80627909
Wat een hork, Twinkly. En maak je je geen zorgen nu je dat leest op wiki?
Ik vind het maar typisch dat huisartsen verse ouders niet altijd serieus lijken te nemen.

Tess wat een mooi rijtje! En zie ik daaronder 7 en 8 al tevoorschijn komen? Hier staan we nog steeds stil bij 7. En meneer knarst er af en toe mee, niet normaal.

Wat naar dat Lars toch reageert op de aardappel.

Toby, wat een vrolijk mooi mannetje ben jij.
pi_80628378
7 en 8 zijn zo goed als door EN dat knarsen doet Tess ook. VInd het een verschrikkelijk geluid!
Twinkly, ik wat een eikel zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:45:29 #288
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80632257
Twinkly
Om compleet moedeloos van te worden, wat een eikel

Geen piepers meer voor Lars? Jammer zeg...

Tess! Mooie blinkers hoor

McLaura, mijn ouders hebben zoutkristallen uit de Dode Zee liggen! Ik zal ze eens bij hem in bad gooien.
pi_80632532
Ik heb 2 van die leuke filmpjes
Tess speelt kiekeboe
Volgens mij is het lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80633273
Tess is zooo prachtig

McLaura, hier ook geen Bepanthen aandelen, maar ook ik ben absoluut fan ervan. Het werkt veel beter bij luieruitslag dan sudo. Sinds ik Bepanthen heb ontdekt gebruik ik eigenlijk sowieso nooit meer sudo.

Twinkly, tijd voor een andere huisarts imo.
Ik vind het wel eng klinken als ik wiki zo lees. Vooral omdat er staat dat je met dat met spoed naar het ziekenhuis moet, terwijl jullie huisarts niks doet. Wat gaan jullie nu doen?
pi_80633304
Dankje Xenia Jouw meisje is ook prachtig!!

Twinkly, kan je geen second opinion vragen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:25:44 #292
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_80633744
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef oeke het volgende:
Ach, ik weet wel dat het de dag ervoor ook heel gezellig kan worden. En dat het leuk is om het op de dag zelf te vieren met zijn drietjes.
Alleen hebben we nu alles maar daarop aangepast en zitten we op Ko zijn verjaardag in trein/bus/boot naar Terschelling. Voor mijn werk.
Dus op zijn verjaardag gaan we voor het eerst kamperen.
En bubbels drinken met Renzell en Julius en aanhang.
Het komt allemaal wel goed hoor.

Kobus is om 13.13 geboren en het leek me heel bijzonder dat thuis met zijn drietjes te herbeleven en dan daarna bezoek te krijgen net als precies een jaar daarvoor. Maar het gaat allemaal helemaal anders.

Poppedein, dat was zo naar, die brandplek. Maar je ziet nu alleen op zijn wijsvingertje dat het een beetje rood is. En alleen voor de wetende toeschouwer. Gelukkig kan de huid nog mooi genezen als ze zo klein zijn.
We maken er een fijn dagje van hoor lieve Oek, die eerste! Met taart voor Ko, met bubbels, kado's, herinneringen, de wind in onze haren, een traantje om weg te pinken en een hele grote stoere zoon die voor het eerst gaat kamperen!

Ps- aangezien Jan er nog niet is, kunnen jullie misschien best wel met z'n drieën in het huisje die eerste paar dagen hoor. Misschien toch fijn?
pi_80634435
Wat een enorm leuke filmpjes van Tess, dat bedoel ik dus, ik kan me echt neit voorstellen dat Niels ooit zo groot is Alhoewel hij al wel kiekeboe speelt maar dan moet ik de hydrofiel eerst over zijn hoofd leggen

Ik heb net de kinderarts gebeld, de assistente gaat met de arts overleggen en dan word ik teruggebeld. Nu vindt mijn man me overbezorgd maar goed. Ik denk neit dat er nu iets ernstigs is, Niels is veel te levendig, alhoewel hij wel steeds huileriger wordt vandaag. Maar de HA vertrouw ik nu ook niet meer. Better safe than sorry...
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:23:30 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_80635772
Groot gelijk Twink!

Overigens, ik begreep dat er mensen waren die het jammer vonden dat ik zo weinig schrijf over Ruben en Jochem. Tja, in tegenstelling tot sommige anderen heb ik genoeg te doen op mijn werk en dan krijg je al snel niet meer zoveel mee. Als je iets post en er komt nauwelijks een reactie op, tja, dan stop je daar al snel mee. Ik vind het heerlijk om over mijn jongens te praten, maar als iemand vindt dat ik dat meer moet doen, stuur dan gewoon een PM of spreek me daar (liefst ook in een PM, dan lees ik tenminste) op aan ofzo (of vraag hoe het gaat ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_80635913
Goedzo Twink, wat een hork van een huisarts...
pi_80635964
Toby wat word je al groot!

Tessje

Twinkly ik kan me goed voorstellen dat je je HA niet meer vertrouwd zeg..

Timo is weer beter, hoewel er nu weer een tandje op doorbreken staat dus hij is nog wel heel zielig en hangerig en slapen wil hij alleen dicht tegen mij aan, als ik hem wegleg in zn bedje is hij direct weer wakker en zet het op een brullen
Maareeh kan iemand mij vertellen waar mijn kleine baby gebleven is? Vanmiddag aan tafel met brood eten pakte hij telkens de stukjes brood uit zn mond en laat ze dan aan me zien in zn handje terwijl hij er enorm ondeugend bij zit te lachen. En hij drukt met zijn vinger op mijn neus en als ik dan tuut zeg dan moet hij ook heel erg lachen en doet hij het nog een paar keer En hij komt ineens een klein beetje vooruit op zn buik Je moet niet zien hoe, maar het is een begin En hij kan heel eventjes staan terwijl hij zichzelf ondersteund, maar niet zitten, want daar heeft hij geen tijd voor, hij wil alleen maar staan Allemaal ineens
pi_80636774
Zo wat klinkt Timo al groot Tandjes krijgen is zielig Maar later is hij er blij mee

Troel sorry als ik niet heb gereageerd op een post van je ik zie nogal vaak wat over het hoofd. Ik vind het juist heel leuk om over jouw mannetjes te lezen

De assistente van de KA belde net terug, we moeten het in de gaten houden en anders naar de HA ik had niet gezegd dat we daar al geweest waren nml. Hij dacht niet dat de reflux wat met de ontlasting te maken had.
Niels wil heel graag tijgeren, maar hij drukt zichzelf steeds naar achteren ipv naar voren en kijkt dan heel zielig dat hij juist verder van het speeltje vandaan komt
pi_80638489
Hmmm, dat schiet niet op zo Twinkly, wat vervelend, zo'n huisarts!

Wie herkent dit:

Want zo zien Lars zijn beentjes er vandaag uit.... het witte is een beetje dik ook
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 17:17:48 #299
5428 crew  miss_sly
pi_80639415
Ik herken het niet, Karin, maar het ziet er niet zo fijn uit. Heeft ie er ook pijn aan of last van?
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 17:25:06 #300
5428 crew  miss_sly
pi_80639686
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Troel het volgende:
Groot gelijk Twink!

Overigens, ik begreep dat er mensen waren die het jammer vonden dat ik zo weinig schrijf over Ruben en Jochem. Tja, in tegenstelling tot sommige anderen heb ik genoeg te doen op mijn werk en dan krijg je al snel niet meer zoveel mee. Als je iets post en er komt nauwelijks een reactie op, tja, dan stop je daar al snel mee. Ik vind het heerlijk om over mijn jongens te praten, maar als iemand vindt dat ik dat meer moet doen, stuur dan gewoon een PM of spreek me daar (liefst ook in een PM, dan lees ik tenminste) op aan ofzo (of vraag hoe het gaat ).
Je zit pas 4 dagen in dit topic Ik kan me niet voorstellen dat je in dit topic al zovaak hebt gepost en geen reactie gehad dat deze post terecht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')