Ohh Tess, wat cute
Wat ontzettend rot dat Lars nou ook al niet tegen aardappel kan! Wat voor symptomen krijgt hij dan? Hoe gaat het met zijn refluxklachten?
We zijn weer terug van de huisarts, nou ik snap echt niet waarom hij ons liet komen. Hij hoefde Niels niet te bekijken want een baby heeft nooit bloed in de ontlasting, dat is theoretisch onmogelijk want bloed in de ontlasting komt van een maagzweer en een baby kan geen maagzweer hebben. Ik had de luier mee en hij ontkende niet dat het bloed was (het rook ook echt zo). Maar er zat ook groene ontlasting doorheen dus volgens de huisarts was het niet zwart maar groen. Hij zei ook nog dat echte zwarte ontlasting veroorzaakt door bloed heel kleverig is, maar Niels billen zijn nog steeds grijzig, dus lijkt mij dat dat wel een teken van plakkerigheid is.
Misschien had ik wel een bloedend wondje op mijn tepel gisteravond? Ik zie en voel niets maar het zou wel een verklaring zijn.
Ik heb nog gevraagd of het misschien door overgevoeligheid voor bepaald voedsel kwam, maar dat was ook onzin.
Ik maak me geen zorgen hoor, hij is niet echt ziek ofzo alleen af en toe humeurig, vooral 's avonds en 's nachts. Maar ik vind dat de HA er wel heel makkelijk over doet en dit had hij ook door de telefoon kunnen vertellen.
En hij wilde ook niet naar zijn strakke voorhuidje met hele kleine opening kijken, terwijl de CB arts ons had geadviseerd de HA ernaar te laten kijken. Want er wordt toch niets aan gedaan...
Mijn man heeft nog wel een keer heel duidelijk gezegd dat de medicijnen tegen reflux zo goed werken, de HA heeft ons namelijk nooit serieus genomen hierin en wilde ons niet doorsturen naar de kinderarts. Een vervangende arts heeft ons gelukkig wel doorgestuurd en ziedaar, een geheel ander en gelukkig kind!! De Nexium moet denk ik wel weer wat opgehoogd worden, hij spuugt de laatste tijd weer zuurder.
[ Bericht 8% gewijzigd door Twinkly op 23-04-2010 11:15:11 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>