abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80589128
laatste keer dat ik om kadobonnen vroeg kreeg ik flink commentaar dus nu durf ik daar niet meer om te vragen

Een abo is wel een heel goed idee! Maar we wonen te ver uit de buurt van dierentuinen of andere pretparken om daar echt leuk gebruik van te maken. Dus hmm.
Nouja, mn moeder komt zo hierheen gezellig dus dan kunnen we het ns uitgebreid bespreken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 april 2010 @ 11:01:05 #227
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80589754
Wat zijn we toch erg met z'n allen he?
De kids van tegenwoordig hebben al zo ontzettend veel, je weet niet eens maar wat te kopen of vragen En er is zo immens veel keus overal!
Vroegah kreeg je met een beetje mazzel een pop of een auto en daar moest je het maar mee doen
.... met gevoel voor drama....
pi_80589949
Maar even iets heel anders. Ik had de laatste tijd een beetje het idee dat Leander gelig ziet. Mijn vriend ziet het niet maar nu zei net de buurvrouw ook dat ie er zo gelig uit ziet Ik had al aan andere mensen gevraagt maar die zien het ook niet zo. Wat zouden jullie doen? Dokter bellen om even te laten kijken of kan het gewoon zijn dat ie niet gelig ziet maar ik raar kijk
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80590063
Ik zou gewoon even de assistente bellen en de situatie uitleggen en kijken wat zij zegt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80590139
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:11 schreef tessie het volgende:
Ik zou gewoon even de assistente bellen en de situatie uitleggen en kijken wat zij zegt.
Ja ik denk dat ik toch even ga vragen. Moet toch bellen voor Mikael (die zit ineens onder de rare vlekken Alleen op zijn benen en hij zegt ook dat ze pijn doen )
pi_80591258
Vreemd MeNicole!

Grappig trouwens hè? Hoe je een hotline krijgt met de huisarts als je een kind hebt. Ik zag die man nóóit en ineens best vaak!
pi_80591512
Oh eerste verjaardag Die heb ik van de week al helemaal geplanned Alleen het cadeau nog idd... We hebben in de kraamweek zo'n wagentje gehad wat Huup ook heeft, maar dan van Purk. dat was mijn kraammand Opzich lijkt een loopautotje me wel leuk, maar we hebben overal drempels in huis, dus dan kan ze er alleen buiten mee en hier met die sneeuw in de winter, akn ze 'm maar heel kort gebruiken en dan pas vanaf maart weer...dat is natuurlijk ook niet leuk.

Voor d'r 2e verjaardag krijgt ze het IKEA keukentje en ik ga na m'n tentamen beginnen met die groentes ed. uit vilt die laatst in het Creatieve uitspattingen-topic gepost werden dan krijgt ze dat over een jaar IKEA keukentje is ook meteen leuk voor de familie, dan kan iedereen bestek, glaasjes, borden enz. geven

MeNicole, ik zou idd gewoon even bellen. Misschien vraagt de HA zelf wel dat je even langskomt
Lotte!
Noah!
pi_80591621
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Vreemd MeNicole!

Grappig trouwens hè? Hoe je een hotline krijgt met de huisarts als je een kind hebt. Ik zag die man nóóit en ineens best vaak!
Ik zie mijn huisarts nu ook eigenlijk nooit. Heb hem sinds Mikael geboren is (bijna 4 jaar geleden) niks niet meer gezien als daarvoor. Geloof dat Mikael nog maar 2 keer bij de ha is geweest. 1 keer voor hartruisje en een keer toen ie een gat in zijn hoofd was gevallen. Ha kan toch vaak niets doen en het meeste gaat vanzelf wel weer weg!
pi_80592585
Eerste verjaardagen Welnee joh, die van mijn baby is nog zóóóó ver weg. *kop in zand steekt*

Oscar aan de tijger! Woei!
Arme Lena

Wij hebben net het bed maar naar beneden gedaan. Ik had 'r in bed gelegd, dacht: hmmmm wat is het stil... Dus ik ging even kijken... Zit madame op haar knietjes, recht overeind, handen over de rand van het bed heen met een grote grijns mij aan te kijken, "knap he?"
Ik heb het idee dat ze een tijdje stil heeft gestaan qua ontwikkeling, dat ze alleen maar tijgerde en niets nieuws deed ofzo. Maar nu heeft ze in een paar dagen tijd ineens zoveel nieuwe dingen Klimmen, bijna optrekken tot staan (je hoeft alleen maar je hand onder haar billen te doen als ze zit en ze trekt zich op), lang kunnen blijven staan, een paar stapjes zelfs al
Ik glim de hele dag van trots
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80592834
Hoi Allemaal!!
Wij komen ons melden want Niels is groot! Nou ja groot... 65 cm

en

Toen ik mij zo'n 6 maanden geleden meldde in het kleine baby'tjestopic kon ik me helemaal niet voorstellen dat Niels ooit zoveel kon als die grote kindjes van bijna 6 maanden. En nu heb ik dat weer, jullie zijn gewoon al aan het praten over bedjes omlaag zetten en cadeautjes voor de eerste verjaardag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80592866
Welkom Twinkly en Niels!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80592875
Ik heb net bij de boodschappen voor Finn pyamapapje meegenomen, omdat ik het idee heb dat hij ook zo snel weer honger heeft 's nachts en ik denk dat mijn bv productie nu echt heel erg aan het afnemen is.
Moet ik eigenlijk nog een speciale speen hebben daarvoor? Hij drinkt nu uit een speen van Medela medium flow.
pi_80592878
Welkom Twinkly en grote Niels! Wat leuk zo, al die foto's op dezelfde plek
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80592934
Welkom Twinkly en Niels! En die laatste foto!

ik moet Lotte echt vaker op dr buik leggen, die kan echt nog niks
Lotte!
Noah!
pi_80593263
Mijn vader is al vast begonnen met Jamie z'n verjaardagskado. Hij gaat een hobbelpaard voor hem maken. Hij heeft al een speelgoed paardje gekocht voor inspiratie en zo. Hij had ook al het ledikant zelf gemaakt, dus moet ook vast heel mooi gaan worden.
pi_80593425
Innepin dat was hier ook wel hoor, eerst een hele tijd tijgeren en verder niks en nu staat hij overal aan en doet pogingen te lopen (wat nog lang niet gaat).

Twinkly en Niels Welkom!
pi_80593638
Welkom Twinkly en Niels.
Jeetje wat is Niels al sterk! Jamie kan dat niet hoor. Hij kan naar zn buik draaien en als hij zin heeft legt hij zn armen naar voren, anders blijft hij liggen als een jong zeehondje die roept om zn moeder
  donderdag 22 april 2010 @ 13:13:18 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80594278
Niels! Wow! Welkom!

Kadotip: Boeken, boeken en nog eens boeken!
pi_80594529
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef Linda2205 het volgende:
Welkom Twinkly en Niels! En die laatste foto!

ik moet Lotte echt vaker op dr buik leggen, die kan echt nog niks
kuche kuche, ik blijkbaar ook.....

Welkom Twinkly en Niels!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80595902
Hij is niet zelf zo gaan zitten hoor ik wilde hem op zijn buik leggen en toen deed hij zijn beentjes onder zijn buik. In bed doet hij het wel zelf en dan de hele tijd heen en weer wiegen, maar dan heeft hij een slaapzak om zich aan af te zetten.
Hij kan/wil nog steeds niet omrollen en pakt zijn voetjes ook nog niet
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 22 april 2010 @ 14:14:07 #246
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80596300
Twinkly, welkom met je binkie

Martine, wat gaaf van dat hobbelpaard!

4 hele meters schat ik. Zomaar ineens, terwijl ik even met Devin boven was heeft meneertje zichzelf de halve woonkamer door weten te werken
.... met gevoel voor drama....
pi_80596409
Geweldig die foto's zo van Niels
pi_80598850
Twinkly en Niels welkom!!
wat leuk zo die foto's!
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Niels! Wow! Welkom!

Kadotip: Boeken, boeken en nog eens boeken!
hebben wij in de kraamweek ook gevraagd van iedereen die vroeg wat we wilden hebben. Voorleesboeken!
nu hebben we echt keiveel voorleesboeken al voor Amélie. Zo leuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80598906
BE en Huup, doe mij eens een pm met boekentips
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80599098
Ik heb Niels net pijn gedaan Ik schoof hem aan de tafel in zijn kinderstoel en toen kwam zijn handje tussen de tafelrand en de stoel Huilen!!! Zo zielig Ik heb hem gelukkig snel kunnen troosten, snel de borst gegeven, maar ik moest ook een beetje meehuilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')