Hebben jullie er nog rustig om kunnen slapen dames? Nog goeie ideeën opgedaan vannacht? En hoe was t met de kinders?
Ik ben ook al druk aan t fantaseren, wij zijn hier juist al in t rijke bezit van een poppenhuis uit de kraamweek (wel een superleuk kado

) Dus ik denk dat wij wel voor een loopiets gaan. Ik twijfel nog een beetje over een kinderwagenloopgeval, zo'n mooie als Amélie heeft, want ik heb ook nog een oud rieten kinderwagentje van mezelf, alleen is die pas geschikt voor als ze echt zelf kan lopen. Een wheelybug stond ook altijd op mn verlanglijstje, maar daar ben ik laatst bij een vriendin thuis zo hard overheen gedonderd (

) dat die er hier niet meer inkomt... Nou ben ik al een tijdje verliefd op deze.... das echt mijn
jongensdr ehhh meisjesdroom
![]()
En een speelgoedkist wil ik ook nog zo graag, net als op den duur een tafeltje met 2 stoeltjes, maar die zou ik ook alleen maar op de plek van de box kunnen zetten... en ik hoop toch die box nog een keer te kunnen gebruiken...waar laat ik dan weer mn box? Dilemma's Dilemma's!
Buhhh.. ik haalde Lena gister op van de creche, bleek er hete kaas over haar handje heen gevallen te zijn bij het geven van een tosti van de één aan de andere collega. Er zat een dikke blaar op en ze vonden het allemaal heel erg vervelend. Tsja, kan gebeuren natuurlijk, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar toch...leuk ist niet! Ik zie nog al die stickers van "drink geen hete thee in de buurt van je baby" die ik op mijn kraamboek geplakt kreeg... Maar goed, dit is al de 2e x dat ik hier iets negatiefs schrijf wat op t KDV gebeurde en dat vind ik eigenlijk niet helemaal eerlijk van mezelf, want we hebben een heel goed en fijn thuis gevoel daar!