abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 23:51:50 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80582280
Oh zo'n tafeltent is trouwens toch ook een geweldig cadeau?

Een zonnekindpop is voor die kleintjes wel makkelijker want veel poppen mogen anders nog niet (oogjes die los kunnen als ze ingedrukt worden enzo...) Aan zo'n zonnekindpop kan niet veel losgesloopt worden volgens mij

Of iets dat ze in haar tafelhuisje kan gebruiken? Een klein stoeltje bijvoorbeeld?
pi_80582407

ja tafeltent kan wel, maar lief wil dat niet als het enige kado doen zeg maar. Hij vindt zelfgemaakt toch niet echt een cadeau-cadeau. Als de tent gemaakt wordt zal hij niet heel groot worden denk ik trouwens hoor, dan gaat hij over de verschoontafel en die is 75x75 ongeveer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80582437
deze winkel zit in mijn durp dat helpt niet echt met kiezen trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80582585
Huup, ik weet een leuk kado: een poppenhuis!

En zelfgemaakt is geen kado. De mooiste kado's die ik vroeger kreeg hadden mijn papa en mama zelf gemaakt. Tsss!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80585665
Haha huup ooit trekt het vast wel weer bij inderdaad!

Oeke zal het bij de leeftijd horen dan ofzo? ik vind het wel een klein beetje jammer want een paar uurtjes voor mezelf voordat ik naar bed ga vind ik ook wel lekker

Een cadeau voor de eerste verjaardag, ik heb ook al zoveel gezien wat ik leuk vind en wil hebben voor Finn.
Zo'n bankje/kist vind ik ook erg leuk, maar helaas ook geen plek voor. Op de plek van de box wil ik het nog niet zetten, Finn begint de box nu eindelijk leuk te vinden.
Ik had laatst in de grote speelgoedwinkel in alexandrium een schommeltje gezienvoor buiten dus daar heb jij weer niks aan huup, is ook wel echt wat voor Finn denk ik.
pi_80585733
Hebben jullie er nog rustig om kunnen slapen dames? Nog goeie ideeën opgedaan vannacht? En hoe was t met de kinders?

Ik ben ook al druk aan t fantaseren, wij zijn hier juist al in t rijke bezit van een poppenhuis uit de kraamweek (wel een superleuk kado ) Dus ik denk dat wij wel voor een loopiets gaan. Ik twijfel nog een beetje over een kinderwagenloopgeval, zo'n mooie als Amélie heeft, want ik heb ook nog een oud rieten kinderwagentje van mezelf, alleen is die pas geschikt voor als ze echt zelf kan lopen. Een wheelybug stond ook altijd op mn verlanglijstje, maar daar ben ik laatst bij een vriendin thuis zo hard overheen gedonderd ( ) dat die er hier niet meer inkomt... Nou ben ik al een tijdje verliefd op deze.... das echt mijn jongensdr ehhh meisjesdroom

En een speelgoedkist wil ik ook nog zo graag, net als op den duur een tafeltje met 2 stoeltjes, maar die zou ik ook alleen maar op de plek van de box kunnen zetten... en ik hoop toch die box nog een keer te kunnen gebruiken...waar laat ik dan weer mn box? Dilemma's Dilemma's!

Buhhh.. ik haalde Lena gister op van de creche, bleek er hete kaas over haar handje heen gevallen te zijn bij het geven van een tosti van de één aan de andere collega. Er zat een dikke blaar op en ze vonden het allemaal heel erg vervelend. Tsja, kan gebeuren natuurlijk, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar toch...leuk ist niet! Ik zie nog al die stickers van "drink geen hete thee in de buurt van je baby" die ik op mijn kraamboek geplakt kreeg... Maar goed, dit is al de 2e x dat ik hier iets negatiefs schrijf wat op t KDV gebeurde en dat vind ik eigenlijk niet helemaal eerlijk van mezelf, want we hebben een heel goed en fijn thuis gevoel daar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80585778
Och wat sneu voor Lena!

ik heb ook nog geen flauw idee wat we Tess moetwn gaan geven. Ik heb nog zoveel zooi van Amber.

deze doet het goed bij ons. Amber heefr erachter leren lopen. Het witte ding kan je er ook afhalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80585825
Ja dat lijkt me inderdaad echt nóg veel lastiger vicky! En kan Amber "haar" speelgoed ook goed delen of zou bijvoorbeeld een pop voor Tess ook echt een pop voor Tess zijn?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80585861
Amber heeft een babyborn maar Tess heeft er al meer naar omgekeken dan Amber. Opzichag Tess wel met Ambers speelgoed spelen maar soms wordt ze ineens heel egoistisch en dan is het: Nee Tess!! Dat is van mij. Maar Amber speelt ook met Tess' babyspeelgoed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80586526
Mikoxx, Iris drinkt uit een rietjesbeker van difrax, gaat best goed!

Eerste verjaardag... pfff nog geen idee. Misschien een eigen pop, want ze gaat helemaal uit haar dak als ze die van Mirte te pakken krijgt .
Zo'n watermolentje voor in bad lijkt me ook leuk, misschien duplo. Ze bouwt er niet mee, maar de beesten zijn wel heel interessant en zus bouwt wel.
En verder heb ik echt nog geen idee, als er iets in me opkomt dan zet ik het gelijk op hun lijstje, dat hou ik het hele jaar bij, want anders ben ik alles weer vergeten tegen de tijd dat ze jarig zijn ...
Fake it till you make it...
pi_80586615
Ik vind het zo lastig voor een eerste verjaardag. Hij speelt nu eigenlijk alleen maar met speelgoed van Mikael. En dan geen babyspeelgoed maar gewoon met de trein, auto's en garage enzo. Het babyspeelgoed vind ie niet leuk. Loopkarren heeft ie al, nog van Mikael dus dat gaat het ook niet worden.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 22 april 2010 @ 09:15:55 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80586770
Ik zit wel te denken aan zo'n tafeltent, maar eig. zal Sasha daar meer aan hebben dan Oscar, dus mss doe ik die wel gewoon tussendoor. Wil niet wachten tot december pas.
Voor Oscar heb ik echt geen flauw idee. We hebben wat dat betreft echt vrijwel alles al van loopwagentje tot wheelybug, tot zandbak tot driewieler, tot loopfietsje etc. etc.
Zelfs een tafeltje en stoeltje hebben we al.
  donderdag 22 april 2010 @ 09:23:27 #213
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80586925
1e verjaardag? Da's nog heeeeeeel ver weg, die van mij is nog lang niet jarig en blijft nog heel lang baby hoor

Ai Poppedein, niet leuk als zoiets gebeurt. Maar ja, het kan gebeuren, zoals je zelf ook al zegt.

Een week geleden hebben we Toby's bed laag gezet. ik kan er maar niet aan wennen dat ik hem niet nog even kan kussen voordat ik zelf naar bed ga
.... met gevoel voor drama....
pi_80587464
Poppedein ik vind het niet echt een gevalletje "kan gebeuren" eigenlijk. Je gaat toch geen hete dingen over een kindje heen aangeven? Of dat nou koffie, thee of een tosti is. Ik vind het wel heel erg onvoorzichtig hoor
Hoe gaat het nou met Lena?

Oh en die houten bakfiets hebben wij ook en die is nog steeds een groot succes ook al rijdt Linde regelmatig over haar eigen voeten heen omdat ze er wat te groot voor aan het worden is

Voor Esmee vind ik het ook lastiger om iets te kiezen dan voor Linde. En een zelfgemaakt cadeau is juist extra leuk huup. Dat heb je niet alleen met zorg uitgezocht, maar ook nog eens met liefde gemaakt

En wij hebben gewoon (bijna) de hele nacht gewoon kunnen slapen! Ik moest er 1 keer uit omdat Linde ondersteboven uit haar bed hing en niet meer terug kon. (Geen idee wat er nou aan de hand was want als ik vraag waarom ze daar hing zegt ze "ik had zo'n last van maagzuur" Vast weer ergens opgepikt...) Maar Esmee is dus gewoon blijven slapen tot 8.30. Rare dingen hoor die baby's
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 09:46:43 #215
5428 crew  miss_sly
pi_80587535
och arme Lena

ja, kadootjes voor de 1e verjaardag, lastig is dat. Ik vind dat opbergbankje wel erg leuk
Bij Hema hebben ze ook een heel leuk Jip en Janneke houten loopfietsje maar een zandbak lijkt me ook leuk, en een pop vind ik toch ook wel leuk voor haar. Het duurt natuurlijk nog 3 maanden, dus ik zal maar eens kijken wat ze leuk gaat vinden. dat kan natuurlijk nog erg veranderen in de tussentijd.
Ik ben zelf ook geen grote fan van muziekinstrumenten, maar eigenlijk vind ik toch ook wel dat zoiets bij de speelgoeduitzet hoort, zeg maar. Mijn ouders hebben zo'n paina/xylofoon ding van Fisher Price en die vindt ze wel erg leuk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 09:48:44 #216
5428 crew  miss_sly
pi_80587587
haha, Linde, hoe komt ze erbij, zo'n last van maagzuur

zelfgemaakt is tof Dat is het kado dat ik me nog het beste herinner: ik heb eens een pop gehad en daarbij had mijn moeder allemaal mooie kleertjes gemaakt en mijn vader van restjes leer en wat hout kleine tasjes en klompjes Als Senna wat groter is, krijgt ze die, want het is bewaard!
  donderdag 22 april 2010 @ 09:58:16 #217
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80587851
Linde

Miss_Sly, wat mooi dat het bewaard is gebleven en dat Senna er straks ook lekker mee kan spelen
Devin heeft ook wat speelgoed dat van zijn vader is geweest waar hij graag mee speelt. Niet van mij helaas, mijn collectie Barbie's ligt nog altijd ergens bij mijn ouders op zolder stof te vangen...
Schoonzusje krijgt in oktober een dochtertje is gister bekend geworden. Ben superblij met m'n jongens, echt! Maar moest toch wat wegslikken bij het idee dat er hier nooit een meisje zal komen.
pi_80587906
goodmorning!

Lena arm ding toch! Wat sneu zeg. Sja kan gebeuren, ik ben het wel met Stiemie eens, eigenlijk vind ik dat het niet zou moeten kunnen gebeuren. Maar goed, het ís nu eenmaal gebeurd, en om dan he-le-maal uit je stekker te gaan is ook weer zo wat

En ja die tafeltent komt er wel hoor haha, ik vind zelfgemaakt superleuk, maar mn lief denkt daar anders over. Maar goed, we hebben nog even om te bedenken, maar ik vind het tot nu toe erg lastig! Die loopwagen hebben we dus al, twee loopwagens is teveel voor hier, voor een opbergbankje of tafeltje/stoeltje hebben we niet echt heel veel ruimte, poppenhuis vind ik haar nog wat te klein voor (maar wel een leuk projectje voor mams ), we hebben uit de kraamweek ook al heel veel little people spul en van mijn opa en oma hebben we een schommel gekregen. (waar ik dus idd niet echt iets aan heb want ik kan hem helaas nergens ophangen...)

Lijkt me inderdaad nóg lastiger als er al een ouder broertje of zusje is.

Linde aan het maagzuur lekker ding hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80588028
Jeumig, arme Lena! ik vind het ook best wel erg eigenlijk....
Ze zullen vast met het schaamrood op de kaken hebben gestaan toen ze het vertelden...

Meike kreeg oa een driewieler met duwstang op dr 1e verjaardag. Veel duplo, ernie bij de dokter (maar dat was ze doodsbenauwd voor) poppenwagentje, knopjespuzzels...

Lars heeft nog wel wat verhoging, maar is al weer een stuk opgeknapt.
Hij heeft ook goed geslapen vannacht. En ik vind het zo leuk om te zien hoe dol hij op zijn zus is...echt een grotere fan krijgt ze nooit weer.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 22 april 2010 @ 10:07:35 #220
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80588116
Weet je wat het is met verjaardagen en kadootjes?
Ze krijgen zo ontzettend veel, ook van de rest van de familie en vrienden natuurlijk.
Je zou ook in een andere richting kunnen denken wat kadootjes betreft: een kinder-fauteuiltje, een 10-ritten kaart voor het zwembad, een fijne draagdoek, en abonnement op een speeltuin/ballenbak/pretpark... Niet echt een "ding" dat ze uitpakken en waarmee gespeeld kan worden (hoewel, de 1e verjaardag is het inpakpapier vaak toch het mooiste wat er is ), maar wel iets waar ze veel plezier aan zullen beleven. En de ouders ook
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 10:08:11 #221
5428 crew  miss_sly
pi_80588126
Ik vind het vooral moeilijk om een kado van onszelf te verzinnen. Ik wil graag zelf een superleuk kado voor de eerste verjaardag, maar wil dat ook wel al op tijd weten zodat we kunnen doorgeven aan de familie wat ze zeker niet moeten kopen.
Voor de opa's en oma's en andere familie hebben we namelijk altijd nog een goed kado als we verder niets meer weten: geld om een nieuwe abo voor artis te kopen Kunnen we weer een heel jaar plezier van hebben
  donderdag 22 april 2010 @ 10:09:00 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80588146
Haha Miss, abo op de dierentuin kan inderdaad ook
pi_80588783
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Kersjes het volgende:
Weet je wat het is met verjaardagen en kadootjes?
Ze krijgen zo ontzettend veel, ook van de rest van de familie en vrienden natuurlijk.
Je zou ook in een andere richting kunnen denken wat kadootjes betreft: een kinder-fauteuiltje, een 10-ritten kaart voor het zwembad, een fijne draagdoek, en abonnement op een speeltuin/ballenbak/pretpark... Niet echt een "ding" dat ze uitpakken en waarmee gespeeld kan worden (hoewel, de 1e verjaardag is het inpakpapier vaak toch het mooiste wat er is ), maar wel iets waar ze veel plezier aan zullen beleven. En de ouders ook
oh ik heb het vooral over wat wij aan Amélie gaan geven eigenlijk. En voor haar eerste verjaardag wil ik wel echt een kado geven, iets waar ze mee kan spelen ofzo. T is toch een eerste verjaardag, heeft iets bijzonders vind ik. Het is wel zo dat het inpakpapier voor haar het leukst is maar toch.

En de opa's en oma's willen te graag ook kadootjes kopen dus haha. Ze doen maar, de opa's en oma's en de rest van de visite, daar stel ik verder geen grenzen aan ofzo. Hoewel ik misschien wel wat grenzen moet stellen aan de koopdrift van mijn moeder als die weer zo'n bak kado's koopt als met sinterklaas dan eh beloofd het wat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80588842
Ja als je iets van een abo geeft en je geeft er een mini cadeautje bij, dan zijn die ukken net zo blij (bv mini doosje duplo, schepje en emmertje, bellenblaas etc) Wij hebben ook aan een artis-abo gedacht, maar we denken erover om naar Haarlem te verhuizen en dan is het niet meer zo handig om even langs te gaan...
pi_80589053
Ik denk dat we voor leander zijn eerste verjaardag kleren vragen aan de rest van de familie en vrienden. Die heeft ie tegen die tijd wel weer nodig en speelgoed genoeg hier. En anders misschien kadobonnen. Voor hem niet leuk misschien maar dan kunnen we iets kopen als we denken ja dat vind ie nu leuk en hebben we niet. Gelukkig heeft hij er toch nog geen begrip van!!
pi_80589128
laatste keer dat ik om kadobonnen vroeg kreeg ik flink commentaar dus nu durf ik daar niet meer om te vragen

Een abo is wel een heel goed idee! Maar we wonen te ver uit de buurt van dierentuinen of andere pretparken om daar echt leuk gebruik van te maken. Dus hmm.
Nouja, mn moeder komt zo hierheen gezellig dus dan kunnen we het ns uitgebreid bespreken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 april 2010 @ 11:01:05 #227
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80589754
Wat zijn we toch erg met z'n allen he?
De kids van tegenwoordig hebben al zo ontzettend veel, je weet niet eens maar wat te kopen of vragen En er is zo immens veel keus overal!
Vroegah kreeg je met een beetje mazzel een pop of een auto en daar moest je het maar mee doen
pi_80589949
Maar even iets heel anders. Ik had de laatste tijd een beetje het idee dat Leander gelig ziet. Mijn vriend ziet het niet maar nu zei net de buurvrouw ook dat ie er zo gelig uit ziet Ik had al aan andere mensen gevraagt maar die zien het ook niet zo. Wat zouden jullie doen? Dokter bellen om even te laten kijken of kan het gewoon zijn dat ie niet gelig ziet maar ik raar kijk
pi_80590063
Ik zou gewoon even de assistente bellen en de situatie uitleggen en kijken wat zij zegt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80590139
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:11 schreef tessie het volgende:
Ik zou gewoon even de assistente bellen en de situatie uitleggen en kijken wat zij zegt.
Ja ik denk dat ik toch even ga vragen. Moet toch bellen voor Mikael (die zit ineens onder de rare vlekken Alleen op zijn benen en hij zegt ook dat ze pijn doen )
pi_80591258
Vreemd MeNicole!

Grappig trouwens hè? Hoe je een hotline krijgt met de huisarts als je een kind hebt. Ik zag die man nóóit en ineens best vaak!
pi_80591512
Oh eerste verjaardag Die heb ik van de week al helemaal geplanned Alleen het cadeau nog idd... We hebben in de kraamweek zo'n wagentje gehad wat Huup ook heeft, maar dan van Purk. dat was mijn kraammand Opzich lijkt een loopautotje me wel leuk, maar we hebben overal drempels in huis, dus dan kan ze er alleen buiten mee en hier met die sneeuw in de winter, akn ze 'm maar heel kort gebruiken en dan pas vanaf maart weer...dat is natuurlijk ook niet leuk.

Voor d'r 2e verjaardag krijgt ze het IKEA keukentje en ik ga na m'n tentamen beginnen met die groentes ed. uit vilt die laatst in het Creatieve uitspattingen-topic gepost werden dan krijgt ze dat over een jaar IKEA keukentje is ook meteen leuk voor de familie, dan kan iedereen bestek, glaasjes, borden enz. geven

MeNicole, ik zou idd gewoon even bellen. Misschien vraagt de HA zelf wel dat je even langskomt
Lotte!
Noah!
pi_80591621
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Vreemd MeNicole!

Grappig trouwens hè? Hoe je een hotline krijgt met de huisarts als je een kind hebt. Ik zag die man nóóit en ineens best vaak!
Ik zie mijn huisarts nu ook eigenlijk nooit. Heb hem sinds Mikael geboren is (bijna 4 jaar geleden) niks niet meer gezien als daarvoor. Geloof dat Mikael nog maar 2 keer bij de ha is geweest. 1 keer voor hartruisje en een keer toen ie een gat in zijn hoofd was gevallen. Ha kan toch vaak niets doen en het meeste gaat vanzelf wel weer weg!
pi_80592585
Eerste verjaardagen Welnee joh, die van mijn baby is nog zóóóó ver weg. *kop in zand steekt*

Oscar aan de tijger! Woei!
Arme Lena

Wij hebben net het bed maar naar beneden gedaan. Ik had 'r in bed gelegd, dacht: hmmmm wat is het stil... Dus ik ging even kijken... Zit madame op haar knietjes, recht overeind, handen over de rand van het bed heen met een grote grijns mij aan te kijken, "knap he?"
Ik heb het idee dat ze een tijdje stil heeft gestaan qua ontwikkeling, dat ze alleen maar tijgerde en niets nieuws deed ofzo. Maar nu heeft ze in een paar dagen tijd ineens zoveel nieuwe dingen Klimmen, bijna optrekken tot staan (je hoeft alleen maar je hand onder haar billen te doen als ze zit en ze trekt zich op), lang kunnen blijven staan, een paar stapjes zelfs al
Ik glim de hele dag van trots
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80592834
Hoi Allemaal!!
Wij komen ons melden want Niels is groot! Nou ja groot... 65 cm

en

Toen ik mij zo'n 6 maanden geleden meldde in het kleine baby'tjestopic kon ik me helemaal niet voorstellen dat Niels ooit zoveel kon als die grote kindjes van bijna 6 maanden. En nu heb ik dat weer, jullie zijn gewoon al aan het praten over bedjes omlaag zetten en cadeautjes voor de eerste verjaardag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80592866
Welkom Twinkly en Niels!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80592875
Ik heb net bij de boodschappen voor Finn pyamapapje meegenomen, omdat ik het idee heb dat hij ook zo snel weer honger heeft 's nachts en ik denk dat mijn bv productie nu echt heel erg aan het afnemen is.
Moet ik eigenlijk nog een speciale speen hebben daarvoor? Hij drinkt nu uit een speen van Medela medium flow.
pi_80592878
Welkom Twinkly en grote Niels! Wat leuk zo, al die foto's op dezelfde plek
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80592934
Welkom Twinkly en Niels! En die laatste foto!

ik moet Lotte echt vaker op dr buik leggen, die kan echt nog niks
Lotte!
Noah!
pi_80593263
Mijn vader is al vast begonnen met Jamie z'n verjaardagskado. Hij gaat een hobbelpaard voor hem maken. Hij heeft al een speelgoed paardje gekocht voor inspiratie en zo. Hij had ook al het ledikant zelf gemaakt, dus moet ook vast heel mooi gaan worden.
pi_80593425
Innepin dat was hier ook wel hoor, eerst een hele tijd tijgeren en verder niks en nu staat hij overal aan en doet pogingen te lopen (wat nog lang niet gaat).

Twinkly en Niels Welkom!
pi_80593638
Welkom Twinkly en Niels.
Jeetje wat is Niels al sterk! Jamie kan dat niet hoor. Hij kan naar zn buik draaien en als hij zin heeft legt hij zn armen naar voren, anders blijft hij liggen als een jong zeehondje die roept om zn moeder
  donderdag 22 april 2010 @ 13:13:18 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80594278
Niels! Wow! Welkom!

Kadotip: Boeken, boeken en nog eens boeken!
pi_80594529
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef Linda2205 het volgende:
Welkom Twinkly en Niels! En die laatste foto!

ik moet Lotte echt vaker op dr buik leggen, die kan echt nog niks
kuche kuche, ik blijkbaar ook.....

Welkom Twinkly en Niels!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80595902
Hij is niet zelf zo gaan zitten hoor ik wilde hem op zijn buik leggen en toen deed hij zijn beentjes onder zijn buik. In bed doet hij het wel zelf en dan de hele tijd heen en weer wiegen, maar dan heeft hij een slaapzak om zich aan af te zetten.
Hij kan/wil nog steeds niet omrollen en pakt zijn voetjes ook nog niet
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 22 april 2010 @ 14:14:07 #246
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80596300
Twinkly, welkom met je binkie

Martine, wat gaaf van dat hobbelpaard!

4 hele meters schat ik. Zomaar ineens, terwijl ik even met Devin boven was heeft meneertje zichzelf de halve woonkamer door weten te werken
pi_80596409
Geweldig die foto's zo van Niels
pi_80598850
Twinkly en Niels welkom!!
wat leuk zo die foto's!
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Niels! Wow! Welkom!

Kadotip: Boeken, boeken en nog eens boeken!
hebben wij in de kraamweek ook gevraagd van iedereen die vroeg wat we wilden hebben. Voorleesboeken!
nu hebben we echt keiveel voorleesboeken al voor Amélie. Zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80598906
BE en Huup, doe mij eens een pm met boekentips
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80599098
Ik heb Niels net pijn gedaan Ik schoof hem aan de tafel in zijn kinderstoel en toen kwam zijn handje tussen de tafelrand en de stoel Huilen!!! Zo zielig Ik heb hem gelukkig snel kunnen troosten, snel de borst gegeven, maar ik moest ook een beetje meehuilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')