Nou, was geen kwestie van dealtje sluiten hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:28 schreef rival het volgende:
wat een goede deals hebben jullie!
ik betaal het dubbele
Commandant of turtlewax!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef Bowny het volgende:
Uhms fuck, ik doe net m'n linkerachterdeur op en zie dit:
[ afbeelding ]
Beste oplossing?
Ja, stom genoeg niet. Ik ging er van uit dat het wel los zou zijn....stom dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je dat niet eerst gecheckt dan?
Nee, maar ik moet morgen wel in Amsterdam zijn (contactweg) voor m'n werk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:30 schreef rival het volgende:
[..]
goeiemorgen rival
zit je in de buurt van amsterdam? want ik heb er ook wel eentje liggen natuurlijk...
Tx dude, ik ga het even checken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
@ Bowny: GOED schuren, novorox (of Qwatrol of een andere roestomvormer), eventueel plamuur als er diepe gaten zitten, primer en spuiten. Op een dergelijke plek kan dat nog redelijk netjes, maar zorg wel dat je alle roest pakt. Misschien heb je geluk en is het grotendeels oppervlakteroest.
dit is niet meer van toepassingquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef eevebe het volgende:
hoe koud word bij jullie bmw de climate control?
de vorige eigenaar zei dat die nog afgevuld was maar als ik hem op de koudste stand zet (16 graden)
dan komt er wel redelijke frisse lucht uit de roosters maar echt koud word het niet.
ik heb nog nooit eerder climate control gehad dus ik weet niet hoe koud dat normaal moet worden
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:31 schreef eevebe het volgende:
[..]
dit is niet meer van toepassing![]()
ik heb eens even het (duitse) boekje gelezen en het schijnt dat ik mijn climate control eerst aan moet zetten voordat het zo koud gaat worden![]()
ik dacht dat dat niet nodig was omdat het lampje bij "auto" brandde. maar hij doet het dus prima en ik had binnen no time stijve tepels![]()
haha ja k voelde me ook zo dom dat ik nog even twijfelde om het hier wel neer te zettenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]jaaaa dat sneeuwvlokje moet je wel indrukken he oetlul! nou ja gelukkig werkt het prima
Is dat niet een stopcontact om de Original BMW Taschenlampequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:31 schreef eevebe het volgende:
[..]
...
maar toen ik het boekje pakte zag ik ook nog iets in het handschoenenvakje aan de linkerkant.
het ziet eruit alsf er een stekkertje ingeplugd kan worden en er zit een schuifje voor.
weet iemand wat dit is?![]()
het was me nog niet eerder opgevallen
(en ja dat heb ik wel in het boekje opgezocht maar kon het niet vinden)
ze hebben ook overal aan gedacht bij bmwquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is dat niet een stopcontact om de Original BMW Taschenlampe(=(zaklamp)op te laden?
Had ik in de E36.
Een keer de gebruiksaanwijzing goed doorlezen is geen gek idee. Er zijn bv. ook meer opbergvakken in je auto aanwezig dan je denkt.![]()
ik betaal er 2 :pquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nou, was geen kwestie van dealtje sluiten hoorHoe kan jij het dubbele betalen dan? Diesel?
vanmiddag kan wel. Ik heb er niet 1 meegenomen want ik lees dit nu pas. Maar dan halen we de mijne er wel ff uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Maharbal het volgende:
Nee, maar ik moet morgen wel in Amsterdam zijn (contactweg) voor m'n werk.
Ik bespreek 't nu eerst met iemand hier in de buurt dus die ik ken. Mocht dat niks worden, dan kan ik eventueel morgenmiddag langswippen? Zo ja: hoeveel moet je voor zo'n los ding hebben?
wat al gezegt is. Schuren, anti roest iets erop en weer spuiten. Zorgen dat je alle roest weg hebt, anders is het met enkele weken weer terugquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef Bowny het volgende:
Uhms fuck, ik doe net m'n linkerachterdeur open en zie dit:
[ afbeelding ]
Beste oplossing?
Hmm oké, das wat te laat voor mij. Ik ben er namelijk rond 12.00/13.00. Om 16.00 ben ik alweer bijna thuisquote:Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef rival het volgende:
Maharbal ik kan pas na 16:00. En ik kan geen pm versturen
Oké helaas. Succesquote:Op woensdag 28 april 2010 08:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmm oké, das wat te laat voor mij. Ik ben er namelijk rond 12.00/13.00. Om 16.00 ben ik alweer bijna thuis.
Nouja, dan regel ik het anders! Toch bedankt
Maar das wel zo eerlijk. Jij maakt ook geen gebruik van de wegen!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Hahahahahahahahaha. Ik betaal lekker geen wegenbelasting
Ik ben wel 't 20-voudige kwijt aan onderhoud![]()
Momenteel maak ik inderdaad bedroevend weinig gebruik van het wegdek in de Beneluxquote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar das wel zo eerlijk. Jij maakt ook geen gebruik van de wegen!![]()
Inderdaad! Lease for the winquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Hahahahahahahahaha. Ik betaal lekker geen wegenbelasting
Hij heeft dus een oldtimer.quote:
Geen belasting, geen bijtelling, torenhoge onderhoudskosten en een aardig verbruik.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet je zo'n milieuvriendelijke auto als een Toyota iQ kopen dan heb je echt geen wegenbelasting.
Het is wel een auto waarmee je mag rijden?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:21 schreef piekartz87 het volgende:
jaja, volgende week haal ik een precies dezelfde e30 als die van mij op, ook dezelfde kleur.
voor 200 euries. er mankeert natuurlijk wel wat aan. maar dan kan ik mooi van 2 auto's 1 wat mooiere maken.
resterende onderdelen verkopen waarschijnlijk.
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel een auto waarmee je mag rijden?
dankje mahaarbalquote:
Ik ga straks ook een auto van 17 jaar oud leasen... Het kan dus prima, een oudere auto leasenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hij heeft dus een oldtimer.
O, en hoe men er bij komt dat er "geen wegenbelasting" wordt betaald is mij een raadsel. Die bijtelling van een paar duizend euro is zeker gewoon....voor de gein?
Onder de 500kilometer-blijvers uitgezonderd!
Klopt ja... Wel de dagwaarde van een bepaald moment, geen idee per hoeveel jaar dit bekeken wordt eigenlijk? Dit zal ik eens navragen hier, hoe dat werkt met mijn auto straks.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Catch22- het volgende:
je betaalt dan toch bijtelling over de dagwaarde?
Bij mij wel, maar het is niet echt een gebruikelijke vorm van lease heb ik het idee. Ken niemand die een 17 jaar oude M5 leased van zijn bedrijf. Voor mij is "alles" gedekt in deze. Reparaties / onderhoud / brandstof hoef ik dus niet te betalen, heb het nog niet over eigen risico gehad bij schade.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:08 schreef Hyperdude het volgende:
Vallen onderhoud en/of reparaties eigenlijk ook onder de leasesom bij dit soort "klassieker" lease?
quote:De auto van de zaak is bijna 15 jaar oud. Hoe wordt de autokostenfictie toegepast?
In de Wet IB 2001 is opgenomen dat de waarde van de auto die meer dan vijftien jaar geleden voor het eerst in gebruik is genomen, in plaats van op de catalogusprijs wordt gesteld op de waarde in het economische verkeer. Veelal zal dit inhouden dat bij het bereiken van de vijftien jaar een waardesprong optreedt, naar beneden of naar boven. Indien de vijftien jaar in de loop van het jaar wordt bereikt en de auto staat gedurende het gehele jaar ook voor privé-doeleinden ter beschikking, tellen alle in dat jaar gereden privé kilometers mee voor de indeling in de tabel. Voor het berekenen van de bijtelling wordt naar tijdsgelang met de waardesprong rekening gehouden.
Over de cataloguswaarde bijtelling betalen zou toch juist heel aantrekkelijk zijn bij zo'n oude bak? Twintig jaar geleden waren de prijzen misschien de helft van wat ze nu zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij is dat heeeeeel nadelig om een oude bak te leasenn. Ik dacht toch echt dat ze de cataloguswaarde als uitgangspunt namen, waardoor je dus vaak net zoveel kwijt ben als het nieuwere model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |