Startmotor draait helemaal niet meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, hij start gewoon helemaal niet meer.
Een lekke koppakking is te repareren en je kunt - als het niet te veel lekt - er nog best een poosje mee rijden. Bij een garage kost het wel honderden euro's als die vervangen moet worden, dat helaas wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
m'n 318 is verkouden geloof ik![]()
Hoe bezorgd moet ik worden?
zwart of carbon heb ik wel interesse in. Blauwe niet die heb ik nog en op een zwarte of zilvergrijze BMW ( die ik dus heb) vind ik zwart/wit beter staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Blauw, ik vind carbon niet zo mooimaar die zijn vaak wel goedkoper haha.
kleppendekselpakking wil ook nog wel eens lek raken. stinkt ook als de teringquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E46 lekt nu trouwens ookhet komt ook een beetje op de uitlaat, waardoor het door de warmte goed te ruiken is. Niet zo leuk...
ik hoop ook niet dat het de koppakking is.
Vannacht weggesleept naar huis. Gelukkig kon dit, maar dit deden ze normaliter nooit.quote:
Tof van ze dat ze het toch hebben gedaan. Benzinepomp zijn dure geintjes toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vannacht weggesleept naar huis. Gelukkig kon dit, maar dit deden ze normaliter nooit.
Woon gelukkig vlakbij de grens.
van de prijs afhankelijk wil ik er misschien wel 10 oid...quote:
Had je hem soms helemaal leeggereden? Alle shit zakt met je tank mee en uiteindelijk raakt het verstopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja hier ook ellende... Normaal tank ik altijd Shell V-Power, maar nu heb ik gister uit noodzaak zo'n 25 liter BP getankt, dat ultimate diesel, en ik kreeg 'm daarnet amper gestart. Heb wel 10x een lange startpoging moeten doen.
Dat ging niet best. En normaal is het klik en lopen.
En de warme start even later, duurde ook langer dan gewoonlijk. Zodirect maar even naar de Shell en helemaal volpompen met goede V-Power.
Viel wel mee, had nog 5 liter in de tank, het tanklampje brandde. Na vullen met ultimate was dat 31 liter geworden, en toen ik thuis was had ik 25 liter in de tank zitten. Nu heb ik er bijna 40 liter v-power in kunnen doen, en hij zit nokvol.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Had je hem soms helemaal leeggereden? Alle shit zakt met je tank mee en uiteindelijk raakt het verstopt.
ik geloof er niks van zonder foto'squote:Op zaterdag 24 april 2010 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb vandaaag ECHT ZWAAAR Vette velgen gekocht voor me BMW, Blok is geregeld en Volgende week mag het project weer beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
Auto aan de kant gezet voor w88 op bezorgen blok (komende week..)quote:
Heb genoeg aan de jouwe op dit moment..quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Waarom deel je je moeder niet Turquoise?
Denk je dat ik trots ben op een zoon als hem?quote:Op zondag 25 april 2010 00:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Jouw moeder is een oude oma? Je weet dat op late leeftijd zwangerschap kans op verminking vergroot, maar dat verklaart jouw kop.
een een 2 deurs e30 type 1 die we nog hebben staan.quote:Op zondag 25 april 2010 10:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Jammer. Waar ga je die M30B35 dan in doen?
Mm, jammer van de type 1.quote:Op zondag 25 april 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
een een 2 deurs e30 type 1 die we nog hebben staan.
hoezo?quote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef Maharbal het volgende:
Omdat die ombouw meer dan $150.000 heeft gekost.
[..]
Mm, jammer van de type 1.
oh zo. Tja ik vind het zelf een lastige keuze. Ik vind een type 2 er dikker uitzien (vanwege de bumpers) maar ik vind het chrome en de achterlichten van een type 1 weer mooier.quote:Op maandag 26 april 2010 09:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat was meer persoonlijk. Vind de type 1 minder mooi
deze is van begin '87helaasquote:Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef piekartz87 het volgende:
persoonlijk vind ik de type 2 een stuk mooier, maarja, die type 1 is natuurlijk vaker een oldtimer.
Het gaat in dit specifieke geval over een M5 Touring uit '92. De 340PK 5-bak variant die niet in Nederland geleverd is bij mijn weten. Ben met name benieuwd hoeveel M5 tourings van dat type er in NL rondrijden. Heb er zelf één gezien, hier op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef piekartz87 het volgende:
ligt eraan,, over wat voor een auto hebben we het?
quote:Beste E30 liefhebbers,
Ook dit jaar gaan wij weer het meetingseizoen openen met zn allen in Berkel-Enschot ( Tilburg ).
Datum is: Zaterdag 01 Mei
Tijd: start 13:00 - einde ??
Adres:
Bosscheweg 11
5056 PP Berkel-Enschot
Vergeet niet je wagen te poetsen, onderdelen mee te nemen, je camera en uiteraard een flinke portie goed humeur
Voor de mensen die nog niet eerder daar zijn geweest, wij treffen ons altijd helemaal achterdoor op de parkeerplaats ( niet voor, maar achter het hotel ) zodat wij de bezoekers van het hotel niet tot last zijn.
Er is ook mogelijkheid om daar een hapje te eten en er is een bar voor een drankje.
Ook kun je er stijldansen en bowlen als je daar interesse in hebt
Hopelijk tot dan!
Grtz Tim
is dat al een nieuw ding met idrive e.d.?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef eevebe het volgende:
hoe koud word bij jullie bmw de climate control?
de vorige eigenaar zei dat die nog afgevuld was maar als ik hem op de koudste stand zet (16 graden)
dan komt er wel redelijke frisse lucht uit de roosters maar echt koud word het niet.
ik heb nog nooit eerder climate control gehad dus ik weet niet hoe koud dat normaal moet worden
nee ik heb een e39...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef rival het volgende:
[..]
is dat al een nieuw ding met idrive e.d.?
mijn baas had dat in zijn 6serie... het werd maar niet kouder.. bleek in het computersysteem ingesteld dat het nooit kouder werd dan 19 graden. hoe koud hij de airco zelf dus zette
ik heb t nogal snel warm. laatst heb ik ruim een uur gereden met de cc op 16 graden maar t bleef sowieso warmer dan die 16 graden in de auto...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn climate control (E46) wordt op zich ook niet ijskoud (is ook niet lekker) maar ik zet de temperatuur meestal op 18 graden. Het wordt dan toch altijd fris genoeg dat het lekker blijft. Het beste is eerst ramen open doorluchten en dan aanzetten. Anders moet die airco veel werk doen en duurt het heel lang als je in bloedhete auto stapt.
die is lullig...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag m'n gloednieuwe leren pookje en met bijbehorend schakelembleem met m-logo binnen gekregen.
Wilde 'm net gaan monteren...kom ik er achter dat m'n oude pookje 1 geheel is met de pookzak. Kan ik verdomme eerst nog wachten op een andere pookzak![]()
6 graden uitstroomtemperatuur zou je moeten kunnen halen bij de roosters. Maar alles onder de 10 graden is volgens mij ook nog wel voldoende. Daarboven is ie lek/kaduuk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef eevebe het volgende:
hoe koud word bij jullie bmw de climate control?
de vorige eigenaar zei dat die nog afgevuld was maar als ik hem op de koudste stand zet (16 graden)
dan komt er wel redelijke frisse lucht uit de roosters maar echt koud word het niet.
ik heb nog nooit eerder climate control gehad dus ik weet niet hoe koud dat normaal moet worden
Nou ja, er staat "LET OP NIEUW TARIEF" bij m'n afschrijvingen, dus dan valt 't opquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Hyperdude het volgende:
Het zou mij pas opvallen als ie omlaag zou gaan.
hmm dan zal ik er ook maar ff n airco service tegenaan gooien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
6 graden uitstroomtemperatuur zou je moeten kunnen halen bij de roosters. Maar alles onder de 10 graden is volgens mij ook nog wel voldoende. Daarboven is ie lek/kaduuk.
Ja daar had ik laatst ook een topic over geopend. Schandalig... en jaar geleden was dat ook al. Ik betaal nu 51 euro per maand... pffff.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:10 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, valt me net op dat de wegenbelasting weer met ¤1 euro p/m omhoog is gegaan!
goeiemorgen rivalquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:08 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga maar ff een belletje plegen naar iemand die nu 6 E30's heeft staan. Ik verdom het om weer een week te wachten
Maar nieuw pookje is wel![]()
Had je dat niet eerst gecheckt dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag m'n gloednieuwe leren pookje en met bijbehorend schakelembleem met m-logo binnen gekregen.
Wilde 'm net gaan monteren...kom ik er achter dat m'n oude pookje 1 geheel is met de pookzak. Kan ik verdomme eerst nog wachten op een andere pookzak![]()
ik 62quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja daar had ik laatst ook een topic over geopend. Schandalig... en jaar geleden was dat ook al. Ik betaal nu 51 euro per maand... pffff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |