Whehe, nee dat zegt absoluut niks maar ondersteunt alleen wat ik je net heb verteld. Er worden 10x zoveel cabrio's aangeboden als dat er sedans worden aangeboden. De gemiddelde prijs van een 325i sedan is dan ook hoger dan de gemiddelde prijs van een cabrio.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef rival het volgende:
Maharbal, ga naar marktplaats. Zoek op 3 serie van 1984 tot 1991. Zorg dan dat je van hoog naar laag op prijs selecteerd. De eerste pagina 9 van de 10 auto's zijn cabrios. Dat zegt toch wel genoeg?
De E30 kent geen coupé. De officiele benaming is sedan (of zoals de duitsers zeggen: limousine)quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt geen e30 met 2 deuren en 1 met 4 deuren? Met 2 deuren noemen we toch een coupe?
En de cabrios zijn duurder, dus waar jij kijkt? Misschien dat een baur goedkoper is maar dat is geen cabrio. Dat is een Coupe waar het dak vanaf is gehaald
Uiteraard is dat niet de volledige lijst, maar die hoef ik hier ook niet neer te gooien lijkt mequote:Ausstattungsliste BMW 325i Limousine
Dat is mierenneukerij. Ik noem 2 deurs altijd coupe en 4 deurs sedan. Technisch gezien heet een 2 deurs met kofferbak waarbij je de achterbank niet kunt bereiken een coach. Je hebt ook 2 deurs sedans en 4 deurs coupequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt geen e30 met 2 deuren en 1 met 4 deuren? Met 2 deuren noemen we toch een coupe?
En de cabrios zijn duurder, dus waar jij kijkt? Misschien dat een baur goedkoper is maar dat is geen cabrio. Dat is een Coupe waar het dak vanaf is gehaald
Vandaar dat de E30 2 deurs een 2deurs sedan heet!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is mierenneukerij. Ik noem 2 deurs altijd coupe en 4 deurs sedan. Technisch gezien heet een 2 deurs met kofferbak waarbij je de achterbank niet kunt bereiken een coach. Je hebt ook 2 deurs sedans en 4 deurs coupe
Voornaamste verschil tussen de E30 en de andere 3-series is dat de E30 wel een lijst om de ramen heeft en dus niet zoals de E36, E46 etc. een deur met alleen een raam. De 2-deurs E30 was eigenlijk gewoon precies een sedan alleen hebben ze 2 deuren weggehaald, terwijl een echte coupe als de E36 en E46 een hele andere opbouw heeft.
Eindelijk iemand met het verlossende antwoordquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is mierenneukerij. Ik noem 2 deurs altijd coupe en 4 deurs sedan. Technisch gezien heet een 2 deurs met kofferbak waarbij je de achterbank niet kunt bereiken een coach. Je hebt ook 2 deurs sedans en 4 deurs coupe
Voornaamste verschil tussen de E30 en de andere 3-series is dat de E30 wel een lijst om de ramen heeft en dus niet zoals de E36, E46 etc. een deur met alleen een raam. De 2-deurs E30 was eigenlijk gewoon precies een sedan alleen hebben ze 2 deuren weggehaald, terwijl een echte coupe als de E36 en E46 een hele andere opbouw heeft.
Toeval of mag je in Duitsland je eigen kenteken samenstellen? Heb vaak genoeg 7 series gezien met op de kenteken plaat BM of MW endan 730/740/750 etc..quote:
ik zet er ook nog bij waarom ik dat denk en wat ik online vind. Mij wordt vanaf de andere kant alleen verteld, "het is zo"quote:
In Duitsland begint het kenteken met een afkorting van de plaats he. BM is dus goed mogelijk dat je dat vaak ziet (Bergheim) maar MW bestaat nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Toeval of mag je in Duitsland je eigen kenteken samenstellen? Heb vaak genoeg 7 series gezien met op de kenteken plaat BM of MW endan 730/740/750 etc..Let er maar eens op op duitse Bimmers
oh haha! maar coach klinkt zo stom en als ik zeg sedan dan denk ik zelf direct aan een 4deurs....quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef metallicattim het volgende:
Ik had je moeten quoten, want ik doelde op het coupe gebeuren
Die andere discussie meng ik me niet in, dat mogen jullie zelf uitvogelen
Ja. zag er wel oke uit.... maar we werden het niet eens over de prijs.... ik heb later alsnog toegegeven maar nu hoor ik niks meer van de verkoperquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja gewoon 2 deur = coupe, 4 deur = sedan. KlaarEn heb je die cabrio al bekeken?
Hele crux van het verhaal ligt in de woorden "vergelijkbare". Je gaat toch niet een cabrio in redelijke staat vergelijken met een barrel? Voor ¤1500 koop je een brok roest. Overigens is het tweede magische woord "gemiddeld", waar je nu al meerdere keren overheen hebt gelezen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef rival het volgende:
Goedkoopste cabrio op marktplaats is 2000 euro en dat is een 320. Ik zie een 325 voor 1500 staan. Ik had net al gezien dat bij de duurste alleen maar cabrios staan. Da blijf ik denken dat de cabrios duurder zijn
Haha jood dat je bent. Het was toch sowieso maar rond de 1500 euro wilde je nou nog een paar tientjes eraf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. zag er wel oke uit.... maar we werden het niet eens over de prijs.... ik heb later alsnog toegegeven maar nu hoor ik niks meer van de verkoper
nee ik had een bod gedaan en daar was ze in eerste instantie mee akkoord....quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Haha jood dat je bent. Het was toch sowieso maar rond de 1500 euro wilde je nou nog een paar tientjes eraf?
Oooh, van die teringlijers die zeggen dat er een hoger bod is als je er al bent.....quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik had een bod gedaan en daar was ze in eerste instantie mee akkoord....
toen ik kwam kijken zei ze direct bij aankomst dat er een bod was van 100 euro hoger...
ik bleef bij mijn bod, op de terugweg kreeg ik al spijt
Ik heb in Duitsland geregeld een Merc. zien rijden met kentekenplaat B MWquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
In Duitsland begint het kenteken met een afkorting van de plaats he. BM is dus goed mogelijk dat je dat vaak ziet (Bergheim) maar MW bestaat niet
Ehm schatje, MW doelde ik eigenlijk op een (bijv.) berlijner met (vanzelfsprekend) B endan MW en evt. 325 oid.. Dus B MW 325..quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
In Duitsland begint het kenteken met een afkorting van de plaats he. BM is dus goed mogelijk dat je dat vaak ziet (Bergheim) maar MW bestaat niet
Startmotor draait helemaal niet meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, hij start gewoon helemaal niet meer.
Een lekke koppakking is te repareren en je kunt - als het niet te veel lekt - er nog best een poosje mee rijden. Bij een garage kost het wel honderden euro's als die vervangen moet worden, dat helaas wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
m'n 318 is verkouden geloof ik![]()
Hoe bezorgd moet ik worden?
zwart of carbon heb ik wel interesse in. Blauwe niet die heb ik nog en op een zwarte of zilvergrijze BMW ( die ik dus heb) vind ik zwart/wit beter staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Blauw, ik vind carbon niet zo mooimaar die zijn vaak wel goedkoper haha.
kleppendekselpakking wil ook nog wel eens lek raken. stinkt ook als de teringquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E46 lekt nu trouwens ookhet komt ook een beetje op de uitlaat, waardoor het door de warmte goed te ruiken is. Niet zo leuk...
ik hoop ook niet dat het de koppakking is.
Vannacht weggesleept naar huis. Gelukkig kon dit, maar dit deden ze normaliter nooit.quote:
Tof van ze dat ze het toch hebben gedaan. Benzinepomp zijn dure geintjes toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vannacht weggesleept naar huis. Gelukkig kon dit, maar dit deden ze normaliter nooit.
Woon gelukkig vlakbij de grens.
van de prijs afhankelijk wil ik er misschien wel 10 oid...quote:
Had je hem soms helemaal leeggereden? Alle shit zakt met je tank mee en uiteindelijk raakt het verstopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja hier ook ellende... Normaal tank ik altijd Shell V-Power, maar nu heb ik gister uit noodzaak zo'n 25 liter BP getankt, dat ultimate diesel, en ik kreeg 'm daarnet amper gestart. Heb wel 10x een lange startpoging moeten doen.
Dat ging niet best. En normaal is het klik en lopen.
En de warme start even later, duurde ook langer dan gewoonlijk. Zodirect maar even naar de Shell en helemaal volpompen met goede V-Power.
Viel wel mee, had nog 5 liter in de tank, het tanklampje brandde. Na vullen met ultimate was dat 31 liter geworden, en toen ik thuis was had ik 25 liter in de tank zitten. Nu heb ik er bijna 40 liter v-power in kunnen doen, en hij zit nokvol.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Had je hem soms helemaal leeggereden? Alle shit zakt met je tank mee en uiteindelijk raakt het verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |