Startmotor draait helemaal niet meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, hij start gewoon helemaal niet meer.
Een lekke koppakking is te repareren en je kunt - als het niet te veel lekt - er nog best een poosje mee rijden. Bij een garage kost het wel honderden euro's als die vervangen moet worden, dat helaas wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
m'n 318 is verkouden geloof ik![]()
Hoe bezorgd moet ik worden?
zwart of carbon heb ik wel interesse in. Blauwe niet die heb ik nog en op een zwarte of zilvergrijze BMW ( die ik dus heb) vind ik zwart/wit beter staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Blauw, ik vind carbon niet zo mooimaar die zijn vaak wel goedkoper haha.
kleppendekselpakking wil ook nog wel eens lek raken. stinkt ook als de teringquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn E46 lekt nu trouwens ookhet komt ook een beetje op de uitlaat, waardoor het door de warmte goed te ruiken is. Niet zo leuk...
ik hoop ook niet dat het de koppakking is.
Vannacht weggesleept naar huis. Gelukkig kon dit, maar dit deden ze normaliter nooit.quote:
Tof van ze dat ze het toch hebben gedaan. Benzinepomp zijn dure geintjes toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vannacht weggesleept naar huis. Gelukkig kon dit, maar dit deden ze normaliter nooit.
Woon gelukkig vlakbij de grens.
van de prijs afhankelijk wil ik er misschien wel 10 oid...quote:
Had je hem soms helemaal leeggereden? Alle shit zakt met je tank mee en uiteindelijk raakt het verstopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja hier ook ellende... Normaal tank ik altijd Shell V-Power, maar nu heb ik gister uit noodzaak zo'n 25 liter BP getankt, dat ultimate diesel, en ik kreeg 'm daarnet amper gestart. Heb wel 10x een lange startpoging moeten doen.
Dat ging niet best. En normaal is het klik en lopen.
En de warme start even later, duurde ook langer dan gewoonlijk. Zodirect maar even naar de Shell en helemaal volpompen met goede V-Power.
Viel wel mee, had nog 5 liter in de tank, het tanklampje brandde. Na vullen met ultimate was dat 31 liter geworden, en toen ik thuis was had ik 25 liter in de tank zitten. Nu heb ik er bijna 40 liter v-power in kunnen doen, en hij zit nokvol.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Had je hem soms helemaal leeggereden? Alle shit zakt met je tank mee en uiteindelijk raakt het verstopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |