Hij is zo eentje die houdt van jonge meisjes, omdat ie te dom is om oudere chicks te playen. Ik heb er geen goede vibe bij iigquote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ken die ze droom niet meer geloven.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk dat publiek meng.Wat had ik daar graag bij willen zijn.
WATquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoor deze dan, deze is pas baas. Die clip![]()
quote:
quote:
Check die youtube-clip boven je, smatje.quote:
RIPquote:
Kzag 'm.quote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Check die youtube-clip boven je, smatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scoort een 9,4 op de 'so randOm xDD!11' schaal van 1 tot 10.-
quote:Op Feyenoord.nl reageerde Mario Been over de actie van de fans bij de laatste training, waarbij gevraagd werd om te verliezen. 'Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in mijn carrière en kan het me ook niet voorstellen dat je zoiets van een ploeg vraagt. Feyenoord staat bekend als de club met het mooiste en grootste legioen, maar het is heel vervelend als je de afsluitende training moet onderbreken omdat mensen gaan vragen of je een wedstrijd wilt verliezen. Ik vind dat ongelooflijk treurig, zeker als je kijkt naar de situatie waarin Feyenoord zit.'
Feyenoord Netwerk
'Wij hebben het hele seizoen alles op het behalen van de vierde plaats gericht, maar blijkbaar vinden zij dat niet belangrijk. Wij gingen vandaag vol voor de winst, maar ga daar maar aanstaan als 150 mensen je vragen om dat niet te doen. Ik kan me voorstellen dat spelers daarvan onder de indruk waren.'
Dat is gewoon MGMT - Kids.quote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Als die eerste beat komt, zo fucking geil.
Vet, hè.quote:
Gay. Maarja, dan moet je gewoon K'nacht all-in gaan.quote:
Ja, daarom ga ik ook even zeggen dat ik dan 1 mei de kanker niet ga werken.quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gay. Maarja, dan moet je gewoon K'nacht all-in gaan.
Eindje.quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
Heerlijk met q-day in het gras voor Eindje Centraal liggen met een Desperados in je hand en een zonnebril op, terwijl op de achtergrond chille house wordt gedraaid.
DITquote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die met Kay Day niet in Amsterdam zijn.
Dit dus.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eindje.Damsko zijn de vetste fissa's met q-day én night.
watquote:
True, maar daar heb ik geen slaapplek.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha Vinna REPRESENTTTTquote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die met Kay Day niet in Amsterdam zijn.
Fissa'squote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je een spange sma was viel er wat te regelen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True, maar daar heb ik geen slaapplek.
Den Haag is alleen goed voor politieke fitties.quote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
Koninginnenach in Den Hoag. Je weet wel, voor Koninginnedag.
=$quote:
Fok jullie. In a'dam komen alleen al die kankerdebielen als Jan Smit optreden, terwijl alle chille DJ's gewoon in Eindhoven zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik koop altijd kaartjes, mooi stom eigenlijk, word zelden gecontroleerdquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die treinkaartjes kopen met q-day.
En als ik je er ter plekke één geef.quote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je een spange sma was viel er wat te regelen.
Koninginnenach vorig jaar was kankernice. Gratis bier kreeg ik van allemaal knappe rijke mannen uit de Haagse vinexwijk.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Den Haag is alleen goed voor politieke fitties.
Hmm. ziet er niet uit als DE plek om Koninginnedag te vieren hoorquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Vorig jaar chillde ik hem met Koninginnedag hier.
[ afbeelding ]
Mensen die niet weten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok jullie. In a'dam komen alleen al die kankerdebielen als Jan Smit optreden, terwijl alle chille DJ's gewoon in Eindhoven zijn.
Noem een DJ en hij staat hier.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok jullie. In a'dam komen alleen al die kankerdebielen als Jan Smit optreden, terwijl alle chille DJ's gewoon in Eindhoven zijn.
die smiley werkt hier nietquote:
Mijn broer woonde daar met uitwisseling. Zitten daar studenten uit alle landen enzo en die vieren elkaars feestdagen allemaal, dus 3x per week is er wel weer ietsquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm. ziet er niet uit als DE plek om koninginnedag te vieren hoor
Ned 1?quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Vorig jaar met K'dag zat ik de hele dag met een jointje samen met een maat van me tv te kijken, heb me prima vermaakt
Zotheid en consorten?quote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Koninginnenach vorig jaar was kankernice. Gratis bier kreeg ik van allemaal knappe rijke mannen uit de Haagse vinexwijk.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Vorig jaar met K'dag zat ik de hele dag met een jointje samen met een maat van me tv te kijken, heb me prima vermaakt
Spuit elf.quote:
Niet Sasquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als ik je er ter plekke één geef. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ned 1?![]()
[/quote
Ja, dat leedvermaak ja
Ja, op het Rembrandtplein. Check die line-up dangz:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, op het Rembrandtplein. Check die line-up dangz:
Vato Gonzalez & MC Tjen, Afrojack, Sidney Samson, The Partysquad, Lasgo, Hardwell, Anna Grace, The Opposites en Chuckie![]()
Ik wel, beste pand aan de Herengrachtquote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True, maar daar heb ik geen slaapplek.
The Partysquad, The Opposites.quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vato Gonzalez & MC Tjen, Afrojack, Sidney Samson, The Partysquad, Lasgo, Hardwell, Anna Grace, The Opposites en Chuckie![]()
Kanker ik moet maar eens een slaapplek regelen in A'dam.quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iedereen doet een 'quote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, had eerder nog geen zin.
Jullie hebben echt een wansmaak qua dj's zeg. Vato.
Niet haten op the PS jaquote:
Die luister ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |