En als ik je er ter plekke één geef.quote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je een spange sma was viel er wat te regelen.
Koninginnenach vorig jaar was kankernice. Gratis bier kreeg ik van allemaal knappe rijke mannen uit de Haagse vinexwijk.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Den Haag is alleen goed voor politieke fitties.
Hmm. ziet er niet uit als DE plek om Koninginnedag te vieren hoorquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Vorig jaar chillde ik hem met Koninginnedag hier.
[ afbeelding ]
Mensen die niet weten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok jullie. In a'dam komen alleen al die kankerdebielen als Jan Smit optreden, terwijl alle chille DJ's gewoon in Eindhoven zijn.
Noem een DJ en hij staat hier.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok jullie. In a'dam komen alleen al die kankerdebielen als Jan Smit optreden, terwijl alle chille DJ's gewoon in Eindhoven zijn.
die smiley werkt hier nietquote:
Mijn broer woonde daar met uitwisseling. Zitten daar studenten uit alle landen enzo en die vieren elkaars feestdagen allemaal, dus 3x per week is er wel weer ietsquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm. ziet er niet uit als DE plek om koninginnedag te vieren hoor
Ned 1?quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Vorig jaar met K'dag zat ik de hele dag met een jointje samen met een maat van me tv te kijken, heb me prima vermaakt
Zotheid en consorten?quote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Koninginnenach vorig jaar was kankernice. Gratis bier kreeg ik van allemaal knappe rijke mannen uit de Haagse vinexwijk.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Vorig jaar met K'dag zat ik de hele dag met een jointje samen met een maat van me tv te kijken, heb me prima vermaakt
Spuit elf.quote:
Niet Sasquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als ik je er ter plekke één geef. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ned 1?![]()
[/quote
Ja, dat leedvermaak ja
Ja, op het Rembrandtplein. Check die line-up dangz:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, op het Rembrandtplein. Check die line-up dangz:
Vato Gonzalez & MC Tjen, Afrojack, Sidney Samson, The Partysquad, Lasgo, Hardwell, Anna Grace, The Opposites en Chuckie![]()
Ik wel, beste pand aan de Herengrachtquote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True, maar daar heb ik geen slaapplek.
The Partysquad, The Opposites.quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vato Gonzalez & MC Tjen, Afrojack, Sidney Samson, The Partysquad, Lasgo, Hardwell, Anna Grace, The Opposites en Chuckie![]()
Kanker ik moet maar eens een slaapplek regelen in A'dam.quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iedereen doet een 'quote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, had eerder nog geen zin.
Jullie hebben echt een wansmaak qua dj's zeg. Vato.
Niet haten op the PS jaquote:
Die luister ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |