Of laat je ogen chirurgisch verwijderen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:48 schreef Fortitude het volgende:
Kijk dan gewoon geen MTV. Of helemaal geen commerciële zenders. Of helemaal geen TV.
Nee gisteravond rond 11 uur zonden ze het ook uit, vandaag weer? hmm inderdaad gebrek aan originaliteit en aanbod programma's. Zonde, het kon zo'n leuke zender zijnquote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef Dennis101 het volgende:
Gisteren? Volgens mij is het net afgelopen?
Persoonlijk vind ik dit programma echt geweldig, puur leedvermaak en om te zien hoe sommige mensen wel niet kunnen leven en ze vervolgens keihard uit te lachen (iemand die over zichzelf praat als 'the situation' is gewoon te kansloos en grappig voor woorden).quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nee gisteravond rond 11 uur zonden ze het ook uit, vandaag weer? hmm inderdaad gebrek aan originaliteit en aanbod programma's. Zonde, het kon zo'n leuke zender zijn
Waarom zou ik jaloers zijn? heb je mijn profiel/fobo al bekeken? dan had je vast gezien dat ik geen kerel ben.quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef hamster90 het volgende:
Als je deze serie niet kan waarderen snap je het gewoon niet. Dit is echt te geniaal voor woorden
TS is jaloers op guido's die chicks playen.
Dat weet ik ook niet, toch kan ik wel lachen om Jersey Shore.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Nobu het volgende:
Ik weet niet eens op welk kanaal MTV bij mij zit en dat bevalt me prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |