Why don't you do right, like some other men do? Get out of here, and get me some money too.quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
PEOPLE IN THE WORLD. IF YOU WANNA GET DOHOWN
Ja, daarom, hij kijkt een beetje als een hersenloze. Maar goed, ik gebruik hem dan ook als ik het zou doen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou 'm wel doen hoor wd. Hij ziet er alleen wel een beetje dom uit, met die bling. Maargoed, er hoeft natuurlijk niet gepraat te worden.
hoe lelijkquote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ik nog steeds hebben voor de heb.
The fuck, kan je daarop lopenquote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je daar goed op lopen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahhaquote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Deze mocht ik overnemen
maar Ado wil m niet
[ afbeelding ]
Maar dan nog. What's the point in doing itquote:Op zondag 18 april 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, daarom, hij kijkt een beetje als een hersenloze. Maar goed, ik gebruik hem dan ook als ik het zou doen.
Ik heb wel wat heets voor je.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Deze mocht ik overnemen
maar Ado wil m niet
[ afbeelding ]
Dankjewel, dat klinkt fakking chillquote:
Ik heb wel een aantal bauss livesets.quote:
Weet niet. Gewoon een beetje bitchen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar dan nog. What's the point in doing it?
[..]
Ik heb wel wat heets voor je.
Hij vindt m niet mooi.quote:
Ik wil even losse hits die binnenkort in de clubs en op Q-day worden gedraaid.quote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal bauss livesets.
Nouja, go for it danquote:Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet. Gewoon een beetje bitchen.
Even gebookmarked.quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze luister ik nu kaolo veel met het mooie weer.
Ik moet climax-house hebben, jwt. Deze blijft ook een balkanboss:quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze boi heeft verstandquote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn glazen bol:quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter doe je mee mami, hij is 21.
Noem je dit climax-house? Dit is gewoon chillin.quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet climax-house hebben, jwt. Deze blijft ook een balkanboss:
Alles wat Afrojack aanraakt is goudquote:
21quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter doe je mee mami, hij is 21.
Nee, ik ben al verliefd op jou.quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn glazen bol:
Je probeert het een tijdje, uiteindelijk lukt maar word je verliefd op hem, hij houdt je 2 maanden aan het lijntje en disst je. Classico.
Ken die ze droom niet meer geloven.quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
21? Hij zag er wel jonger uit. Ik gok dat hij dat niet durft met 2 chicks
.
Heb je nog lopen rukken daarnaquote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Lakitu het volgende:
Was weer een bazenepisode btw.Vinny die die cougar hosselt. Mike die gewoon probeert te regelen terwijl iedereen aan het stressen is om Snook.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alles wat Afrojack aanraakt is goud. Maar nee, dat is geen climax-house idd
.
Oh sorry dushi.quote:Op zondag 18 april 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je nog lopen rukken daarna? Ik was helemaal hysterisch en wilde met iemand over de uitzending praten, kwam je maar niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |