Grolsch, Corona of whisky mijn lieve Sky.quote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wodka-jus is toch chill of ben ik dat.
Biermerk maakt me niet uit, Desperados en voor de rest vind ik alle sterke drank lekker. Ik kan zelfs wijn waarderen, maar dan bij het eten of als het bier op een feestje op is.quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Grolsch, Corona of whisky mijn lieve Sky.
Oh, Desperado's kan ook. En een wijntje / rosé op zijn tijd ook wel.quote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Biermerk maakt me niet uit, Desperados en voor de rest vind ik alle sterke drank lekker. Ik kan zelfs wijn waarderen, maar dan bij het eten of als het bier op een feestje op is.
Dat snapte ik, maar ik bedoelde dat je eerste indruk bij haar niets met die piercing te maken heeft.quote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel, tattoo's en piercings wordt geassocieerd met het "mindere volk". Nu wil ik absoluut niet zeggen dat ik er zo over denk. Bepaalde tattoo's of piercings vind ik dus reuzegeil.
Hij is echt zo vies. Ik word er bijna boos van.quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
The Situation.Mijn held, naast Vinny.
Ik had ook een meisje dit jaar bij mij op de opleiding en pas na een paar dagen kwam ik er achter dat ze een tongpiercing had. En toen heb ik ook gemerkt dat een tongpiercing leuk kan zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar ik bedoelde dat je eerste indruk bij haar niets met die piercing te maken heeft.
Je ziet hem ook niet, ze liet hem zien aan een andere moeder en dat is nu een maand geleden, ik zie haar al ruim een jaar bijna dagelijks
Het is een baas der opperste orde. Jammer dat ie met de Snook gaat.quote:Op zondag 18 april 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is echt zo vies. Ik word er bijna boos van.
Ik wil nog steeds het verhaal van TheKC z'n blunder horen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef WillFerrell het volgende:
Hahaha, TheKC heeft een toekomstvisie over mijn hosselskills en een KLB SC meet.
Dat ga ik nog wel vertellen, maar Peter Air komt er op, dus dat ga ik kijken. Toedels.quote:Op zondag 18 april 2010 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds het verhaal van TheKC z'n blunder horen.
Tattoo's vind ik sowieso echt lichaamsverneuking en piercings zijn vaak ook helemala niksquote:Op zondag 18 april 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel, tattoo's en piercings wordt geassocieerd met het "mindere volk". Nu wil ik absoluut niet zeggen dat ik er zo over denk. Bepaalde tattoo's of piercings vind ik dus reuzegeil.
Ik word echt opgewonden van bitch fights. Heerlijk lijkt me datquote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is een baas der opperste orde. Jammer dat ie met de Snook gaat.
Och, ik vind het niet verschrikkelijk ofzo, geen van beidequote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tattoo's vind ik sowieso echt lichaamsverneuking en piercings zijn vaak ook helemala niks
Kan ook van bokt zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 21:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik praat op MSN met iemand die niet van FoK! is maar wel degebruikt. Het zit me toch niet lekker.
Versieren, laten denken dat je er seks mee gaat hebben, hem zich laten uitkleden, hem uitlachen z'n kleren meenemen/ weggooien en lachend weg lopenquote:Op zondag 18 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Faka.
Zo'n meisje die ik ken is gebruikt door zo'n gozer die zichzelf Pindaap noemt en toen heeft ie het uitgemaakt. Hij is niet woestaantrekkelijk maar hij kan er wel mee door, zal ik hem versieren en dan dumpen?
Neequote:Op zondag 18 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Faka.
Zo'n meisje die ik ken is gebruikt door zo'n gozer die zichzelf Pindaap noemt en toen heeft ie het uitgemaakt. Hij is niet woestaantrekkelijk maar hij kan er wel mee door, zal ik hem versieren en dan dumpen?
Boh, moet je 'm wel goed dumpen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Faka.
I should actually do that right. Maar een goede vriendin van dat meisje en mijn bestie, zegt dat ik het niet mag doen, want dat gaat dat gebruikte meisje mij en bestie nooit vergeven.quote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Versieren, laten denken dat je er seks mee gaat hebben, hem zich laten uitkleden, hem uitlachen z'n kleren meenemen/ weggooien en lachend weg lopen
Stockholm-syndroom achtige verschijnselen bij het gedumpte meisje?quote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I should actually do that right. Maar een goede vriendin van dat meisje en mijn bestie, zegt dat ik het niet mag doen, want dat gaat dat gebruikte meisje mij en bestie nooit vergeven.
Niet doen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I should actually do that right. Maar een goede vriendin van dat meisje en mijn bestie, zegt dat ik het niet mag doen, want dat gaat dat gebruikte meisje mij en bestie nooit vergeven.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Stockholm-syndroom achtige verschijnselen bij het gedumpte meisje?
Waarom zou je? Het is de eigen schuld van haar, je weet dat je met dat soort tuig genaaid wordt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Faka.
Nee, maar ze is tien kilo afgevallen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Stockholm-syndroom achtige verschijnselen bij het gedumpte meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |