Vind ik niet. Ik ben niet zo'n voorstander van niet-bevooroordeeld-zijn. Als je voor bepaalde dingen kiest weet je dat je gestereotypeerd wordt en daar moet je dan ook niet over zeuren. Als ik met een handtasje en een broek waar een gat in zit zodat m'n kont eruit puilt ga ik ook niet lopen klagen dat mensen me een fag vinden.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan toch niet iemand beoordelen op t feit dat ze een tongpiercing heeft?
Moeder van een meisje op school (mantelpakjes en dure auto) heeft een tongpiercing
En ik heb van horen zeggen dat het heel lekker kan zijn als ze weet wat ze ermee doet
Het staat op film, wil je zienquote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Midden en dan ergens zeg maar net zo tussen je benen?
Is ook echt super gay.quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als jongens een tongpiercing hebben, vind ik het echt ontzettend gay.
Ik begrijp het ook wel, maar ervoor open staan dat het niet altijd zo is, is ook niets mis meequote:Op zondag 18 april 2010 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben niet zo'n voorstander van niet-bevooroordeeld-zijn. Als je voor bepaalde dingen kiest weet je dat je gestereotypeerd wordt en daar moet je dan ook niet over zeuren. Als ik met een handtasje en een broek waar een gat in zit zodat m'n kont eruit puilt ga ik ook niet lopen klagen dat mensen me een fag vinden.
Beter wel, PM me.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het staat op film, wil je zien?
[..]
Is ook echt super gay.
Ja weet ik wel, maar ik heb geen zin om altijd genuanceerd en open-minded te zijnquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar ervoor open staan dat het niet altijd zo is, is ook niets mis mee
Mensen verwachten van mij ook geen piercings
Hihi grapje. You horny biatchquote:
-1 voor Sky.quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou genoegen nemen met minder als ze een tongpiercing zou hebben.
Je breekt mijn hart een beetje.quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi grapje. You horny biatch.
[..]
-1 voor Sky.
Het wil ook niet zeggen dat het zo is nee inderdaad. Maar eerste indruk is altijd meestal blijvend.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar ervoor open staan dat het niet altijd zo is, is ook niets mis mee
Kan ik hebben, sta ik toch nog op 349quote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi grapje. You horny biatch.
[..]
-1 voor Sky.
Ok.quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik heb geen zin om altijd genuanceerd en open-minded te zijn.
clithood?quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij was al gebroken, dus don't blame mequote:
Hehequote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan ik hebben, sta ik toch nog op 349.
Mja, eerste indruk is bij die vrouw dat ze een goede baan heeft en een dure smaak. Ik was wel verbaasd en verrast dat ze een tongpiercing hadquote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het wil ook niet zeggen dat het zo is nee inderdaad. Maar eerste indruk is altijd meestal blijvend.
Draagt ze panterprints en lippenstift?quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, eerste indruk is bij die vrouw dat ze een goede baan heeft en een dure smaak. Ik was wel verbaasd en verrast dat ze een tongpiercing had
Bitch please.quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was al gebroken, dus don't blame me.
[..]
Hehe.
Wodka.quote:
Nee, ze draagt mantelpakjes en heeft een of andere dure volvo.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Draagt ze panterprints en lippenstift?
Wodka-jus is toch chill of ben ik dat.quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wodka.Ik ben geen wijf. Nee, ik heb mijn fles Balantines alweer op en nu ben ik alweer bezig met mijn derde G.
Maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel, tattoo's en piercings wordt geassocieerd met het "mindere volk". Nu wil ik absoluut niet zeggen dat ik er zo over denk. Bepaalde tattoo's of piercings vind ik dus reuzegeil.quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, eerste indruk is bij die vrouw dat ze een goede baan heeft en een dure smaak. Ik was wel verbaasd en verrast dat ze een tongpiercing had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |